Ammattikoulu Enää kuukausi jäljellä työharjoittelua... o_O

Ammattikoulu, amis

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Kauhistuksen kanahäkki, miten nopeesti aika kuluu. Mähän jo valmistunkin tässä parin kuukauden päästä.

Toi on tosi kiva paikka, missä oon nyt harjoittelussa... En haluis lähtee sieltä. D::
Siksi kysyinkin, että voisinko valmistumisen jälkeen jatkaa siellä oikeella työsopimuksella - mutta pahaksi onneksi sain vastauksen, että niillä ei ole resursseja palkata mua. Minkä kyllä ymmärrän ihan hyvin... Mutta, höh. :/

Nyt iski harmitus. );

Ehdin jo kiintyä ko. työpaikkaan, ja kuukauden päästä pitääkin jo lähteä...
Kenties eniten jään sieltä kaipaamaan erästä työkaveria. Siinä on kenties samaistuttavin tyyppi, jonka oon eläissäni tavannut. Sen kanssa on tosi mukava jutella - ja on myös hauska kuunnella sivusta, kun se höpöttää itsekseen. :D Kun tää harjoittelu päättyy, hyvin todennäköisesti en tuu näkemään sitä enää ikinä... :<
Noh, on asiassa sentään se hyvä puoli, että näin todennäköisesti vältyn ihastumasta kyseiseen henkilöön... Koska se tästä nyt vielä puuttuiskin. ',:I
Mutta... hmh. No, onneks Facebook on olemassa. :P

Ja oonhan mä onneksi luultavasti menossa talkoolaiseksi kyseiseen paikkaan jonkun ajan päästä. Ja voihan siellä toki käydä asiakkaankin roolissa.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
onpa kiva juttu, ku oot tykänny olla siellä! onneks on talkoot tulossa ja siel voi käydä vielä asiakkaanakin, niin välttyy kovalta ikävältä D: saanko kysyä millainen paikka on kyseessä?
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Siis ihan totta - eilen mua rupes jopa itkettämään. D: Eroahdistusta tai jotain sinne suuntaan...
(Toim. huom.: En tapaa itkeä kovin monta kertaa vuodessa.)
 
Ylös Pohja