Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
englannin kurssit lukio
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 58821" data-attributes="member: 89"><p>Tarkalleen en asiasta oo tietoinen, sillä nelosia en koskaan lukiossa saanut. Sen kyllä abivuoden opokurssilta jotenkin muistan, että nelosia sai oppiaineen käytyihin kurssimääriin olla tietty määrä, jotta pääsee ylioppilaaksi. Muistaakseni opo esitti esimerkin, että jos on musiikin kurssista nelonen, pitää joko kurssi uusia tai saada toisesta musan kurssista hyväksytty arvosana. Sitä en muista, saako kirjoitettavissa aineissa olla hylättyä arvosanaa. Sen kyllä muistan, että kaikki kirjoitettavan aineen pakolliset kurssit on oltava suoritettu.</p><p></p><p>Selailtuani nettiä äkkiseltäni tää mun muistikuva nelosten määrästä suhteutettuna käytyihin kursseihin pitää paikkansa. Erään sivuston mukaan itse hylätyt arvosanasi riittäisivät lukiosta valmistumiseen. Toisaalta en tiedä, onko tällä mitään tekemistä rinnakkaisten kurssien kanssa. Laitan tän viestin ohessa kuvakaappauksen sallituista nelosten määristä. Itse kun just äsken ylioppilaaksi valmistuin, niin en tiedä, onko tää systeemi erilainen ensi syksyllä uuden opsin myötä.</p><p></p><p>Anteeksi, kun en osannut auttaa kunnolla. Opolta kannattaa kysyä tarkemmin asiasta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 58821, member: 89"] Tarkalleen en asiasta oo tietoinen, sillä nelosia en koskaan lukiossa saanut. Sen kyllä abivuoden opokurssilta jotenkin muistan, että nelosia sai oppiaineen käytyihin kurssimääriin olla tietty määrä, jotta pääsee ylioppilaaksi. Muistaakseni opo esitti esimerkin, että jos on musiikin kurssista nelonen, pitää joko kurssi uusia tai saada toisesta musan kurssista hyväksytty arvosana. Sitä en muista, saako kirjoitettavissa aineissa olla hylättyä arvosanaa. Sen kyllä muistan, että kaikki kirjoitettavan aineen pakolliset kurssit on oltava suoritettu. Selailtuani nettiä äkkiseltäni tää mun muistikuva nelosten määrästä suhteutettuna käytyihin kursseihin pitää paikkansa. Erään sivuston mukaan itse hylätyt arvosanasi riittäisivät lukiosta valmistumiseen. Toisaalta en tiedä, onko tällä mitään tekemistä rinnakkaisten kurssien kanssa. Laitan tän viestin ohessa kuvakaappauksen sallituista nelosten määristä. Itse kun just äsken ylioppilaaksi valmistuin, niin en tiedä, onko tää systeemi erilainen ensi syksyllä uuden opsin myötä. Anteeksi, kun en osannut auttaa kunnolla. Opolta kannattaa kysyä tarkemmin asiasta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
englannin kurssit lukio
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja