Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Entä jos en jaksa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 64035" data-attributes="member: 289"><p>mä ymmärrän sua, oon oikeestaan samankaltasessa tilanteessa ku sinä. varsinkin tohon samaistun et tuntuu olevan sellasessa tilanteessa, josta ei pääse pois ja ei uskalla puhua tällasista tuntemuksista ääneen. ensiksi sanon: sä et oo laiska ja sä et ylireagoi, noi on sun tunteita ja sä saat ja sulla on oikeus tuntea noin ku tunnet. toi opettajan reaktio oli mun mielest tosi välinpitämätön, se kuuluu aina ottaa tosissaan ku joku sanoo, että joku asia vaivaa. tostaki jo näkee että hän pitää opiskelua yms tärkeämpänä ku mitää muuta koska sen haistaa tänne asti, et hän oli heti sillee "........aha, tällanen tyyppi". niinku, sori että voin huonosti...? </p><p></p><p>mä inhoan sitä syvästi, että meihin kaikkiin on porattu nii syvälle se, miten yhteiskunta "meillä" toimii. eli silleen, että et saa arvostusta muuten ku tekemällä koko ajan jotakin ja et saa oikeastaan arvostusta sillonkaan, ja jos ei tee mitään NIIN AUTA ARMIAS sitten on viimeistään taivaspaikka menetetty. inhoan, että tää ajattelutapa on niin syvällä varsinkin joidenkin ihmisten päissä, ja sitten esim. omassa silleen et pelkää ylireagoivansa ja olevansa laiska, kun ei jaksa, vaikka todellisuudessa yhteiskunta tässä on mätä eikä me. lienee sanomattakin selvää, että en oikeen siedä esimerkiks ton opettajan ja siskosi kaltaisia ihmisiä, jotka aattelee heti että ahaa toi on vaan laiska. huokaus.</p><p></p><p>anteeksi ku en osaa oikein auttaa, ku/vaik oon itsekin samassa tilanteessa D: toivottavasti tästä mu tekstistä oli ees jotakin hyötyä, jos ei muuten niin toivon mukaan ainakin vertaistukea tilanteeseen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 64035, member: 289"] mä ymmärrän sua, oon oikeestaan samankaltasessa tilanteessa ku sinä. varsinkin tohon samaistun et tuntuu olevan sellasessa tilanteessa, josta ei pääse pois ja ei uskalla puhua tällasista tuntemuksista ääneen. ensiksi sanon: sä et oo laiska ja sä et ylireagoi, noi on sun tunteita ja sä saat ja sulla on oikeus tuntea noin ku tunnet. toi opettajan reaktio oli mun mielest tosi välinpitämätön, se kuuluu aina ottaa tosissaan ku joku sanoo, että joku asia vaivaa. tostaki jo näkee että hän pitää opiskelua yms tärkeämpänä ku mitää muuta koska sen haistaa tänne asti, et hän oli heti sillee "........aha, tällanen tyyppi". niinku, sori että voin huonosti...? mä inhoan sitä syvästi, että meihin kaikkiin on porattu nii syvälle se, miten yhteiskunta "meillä" toimii. eli silleen, että et saa arvostusta muuten ku tekemällä koko ajan jotakin ja et saa oikeastaan arvostusta sillonkaan, ja jos ei tee mitään NIIN AUTA ARMIAS sitten on viimeistään taivaspaikka menetetty. inhoan, että tää ajattelutapa on niin syvällä varsinkin joidenkin ihmisten päissä, ja sitten esim. omassa silleen et pelkää ylireagoivansa ja olevansa laiska, kun ei jaksa, vaikka todellisuudessa yhteiskunta tässä on mätä eikä me. lienee sanomattakin selvää, että en oikeen siedä esimerkiks ton opettajan ja siskosi kaltaisia ihmisiä, jotka aattelee heti että ahaa toi on vaan laiska. huokaus. anteeksi ku en osaa oikein auttaa, ku/vaik oon itsekin samassa tilanteessa D: toivottavasti tästä mu tekstistä oli ees jotakin hyötyä, jos ei muuten niin toivon mukaan ainakin vertaistukea tilanteeseen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Entä jos en jaksa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja