Mistä muutkin einekset tulevat.Lidl sushi, mistä ne edes tulee kun ei ole omaa keittiötä. Monessa oikeassa kaupassa ne tekee sentään paikan päällä tai tulee lähiravintoloista.
Ei sushi voi olla eines 🤣Mistä muutkin einekset tulevat.
Sitä se on Lidlissä ja muuallakin, niissä on paketeissa päiväykset.Ei sushi voi olla eines 🤣
Fyffaan, ihmiset selvästi haluaa sairastua jostain vanhasta lohesta.Sitä se on Lidlissä ja muuallakin, niissä on paketeissa päiväykset.
Samalla tavalla ne lohipalat vakuumipakkauksissa ovat vanhoja ja ihmiset silti syövät niitä.Fyffaan, ihmiset selvästi haluaa sairastua jostain vanhasta lohesta.
Ne ei tietääkseni ole kosketuksissa muihin raaka-aineisiin pitkiä aikoja.Samalla tavalla ne lohipalat vakuumipakkauksissa ovat vanhoja ja ihmiset silti syövät niitä.
Vastoin yleistä käsitystä kala ei mene pilalle, jos se koskee esimerkiksi riisiin tai kurkkuun.Ne ei tietääkseni ole kosketuksissa muihin raaka-aineisiin pitkiä aikoja.
Kuinka usein syöt ns. oikeaa sushia sitten? En yleensä ole nirso, mutta kyllä minullakin tietyt laatuvaatimukset on ruoan suhteen, ja tämä alitti ne rankasti :DTaidan olla viallinen mut mun mielestä ne on ihan syötäviä xd
Enemmän kuin pitäisi xd Rakastan sushia ja olen sen suurkuluttaja. En vain ollut nirso Lidlin susheille. Eivät tietenkään voita oikeita susheja, mutta syötäviä nekin olivat.Kuinka usein syöt ns. oikeaa sushia sitten? En yleensä ole nirso, mutta kyllä minullakin tietyt laatuvaatimukset on ruoan suhteen, ja tämä alitti ne rankasti :D
Hei itsekin sushin suurkuluttaja sushi on lemppari ruokani!Enemmän kuin pitäisi xd Rakastan sushia ja olen sen suurkuluttaja. En vain ollut nirso Lidlin susheille. Eivät tietenkään voita oikeita susheja, mutta syötäviä nekin olivat.