18v synttärit

oonaker.ttu

Harjoittelija
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
4
Reaktioarvo
1
Hei!
Oon 2005 syntynyt tyttö ja täytän 18v ihan pian, 25.maaliskuuta. Mulla ei kuitenkaan oo mitään ideaa mitä voisin tehdä, ryyppääminen ei oo koskaan kiinnostunut mua joten en ehkä lähtis sitä ainakaa pelkästään kokeilemaan. Kavereita ei tunnu kiinnostavan juhlia mun kaa ja ne harvatkin ketkä ois tullu ni on duunissa. Onko teillä jotain ideoita? Sukulaissynttärit ovat kyllä sunnuntaina mutta haluisin tehdä sillon virallisena päivänäkin jotain.
 

Tietsikkan3r0

Kokenut
Liittynyt
12.3.2022
Viestejä
114
Reaktioarvo
47
Tulipa vanha olo t. -96 syntynyt...

Käy kävelyllä Punavuoressa kuunnellen Art Blakeytä, Miles Davisiä ja John Coltranea, osta jokin hyvä kirja ja juo sivistyneesti lasi kylmää Beringeriä (makea rose-viini) suolakeksien kanssa katsoen jotain kivaa.
 

oonaker.ttu

Harjoittelija
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
4
Reaktioarvo
1
Tulipa vanha olo t. -96 syntynyt...

Käy kävelyllä Punavuoressa kuunnellen Art Blakeytä, Miles Davisiä ja John Coltranea, osta jokin hyvä kirja ja juo sivistyneesti lasi kylmää Beringeriä (makea rose-viini) suolakeksien kanssa katsoen jotain kivaa.
Kiitos ideoista, en tosin asu Helsingissä mutta viini ja elokuva kuulostaa hyvältä :D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Miksi pitää juhlia jotain, johon ei ole itsellä ollut osaa eikä arpaa? Jos jotkut kakun ansaitsee niin vanhempasi.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Nyt kuulostaa katkeralta (en ole, tuo oli mulle se mitä jaksoin ja halusin tehdä) mutta itse siis en tehnyt mitään sen ihmeempää. Käytiin vanhempien kanssa hakemassa take away ruokaa kotiin koska en jaksanut jäädä paikanpäälle. Enpä tainnut edes koulussa mainita kenellekkään, en yiedä miksi:D

Noh niin käykää syömässä jossain missä ette yleensä kävisi. Leivo itsellesi kakku/tms leivonnainen. Olisko sulla joku kaveri jonka kanssa menisitte vaiva kahvilaan tai elokuviin tai seinäkiipeilemään tai ihan mitä vaan? Synttäreitä voi juhlia vaikka paikalle ei saisikaan isoa kaveriporukkaa:)

Ja siis eihän teidän tarvitse juuri sinä päivänä mennä, menette kun kumpikin pääsee!
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Jos sun perhe on sellainen, että heidän kanssa haluaisit jotenkin juhlistaa, niin olisiko vaikka heidän kanssa elokuviin ja sen jälkeen jonnekin syömään? Tai vaiks tilaatte just sun lemppari paikasta ruokaa? :3

@irwikissa :n idea, että leipoisit itsellesi kakun, kuulosti kans mun mielestä ihan tosi hyvältä!!
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mä oon miettinyt samaa, että mitähän sitä tekis 18v-synttäreinä. Juoda en siis halua, enkä ees oikein voiskaan vaikka haluaisin, tai ainaki se olis todella tylsää, koska kukaan mun kavereista ei oo sillon vielä täysi-ikäinen. En tiiä onko mahollista nähä kavereita, kun en tiiä ehtiikö/jaksaako ne, kun ainakin toisella niistä on työharjoittelu sillon ja mun synttärit on tänä vuonna maanantaina. Mut jos pystyn nähä niitä niin mennään varmaan vaan piknikille. Perheen kanssa kyl voisin mennäkki jonnekkin, mutta kun oon aina kaikkialla perheen kanssa niin se on vähän tylsää.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
en tiiä en oo täys ikäne mut lähe hoploppii. pidä teemasynttärit vaikka yksinäs koska why not
 
Ylös Pohja