Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
mites se nyt niin onko joku sörkkinyt lämmitystäyhtä kylmä siellä on kuin koko talossa, joudun nukkumaan pipo päässä ja villasukat jalassa.
mites se nyt niin onko joku sörkkinyt lämmitystäyhtä kylmä siellä on kuin koko talossa, joudun nukkumaan pipo päässä ja villasukat jalassa.
*jättää nuo kaksi keskenään ja käy hakemassa patjoja, tyynyjä, peittoja, lakanoita, villasukkia, kaulahuiveja, korvalappuja ja porolle maitoa**kannan poroa varovasti sisälle* pääset näkemään paavon kaiken muun hyvän lisäksi, nyt ku vielä hieman paranet
se oli varmaan @Peruukkiteline ja nyt meidän poro kärsii (vaikka autotallissahan ei lämmitystä ole)mites se nyt niin onko joku sörkkinyt lämmitystä
hommataan autotalliin lämmitys siellä on porolle enemmän tilaase oli varmaan @Peruukkiteline ja nyt meidän poro kärsii (vaikka autotallissahan ei lämmitystä ole)
En minä mitään ihan kauheasti ole tehnyt!se oli varmaan @Peruukkiteline ja nyt meidän poro kärsii (vaikka autotallissahan ei lämmitystä ole)
selvä. minä soitan fortumille.hommataan autotalliin lämmitys siellä on porolle enemmän tilaa
melkein tapoit poron! (vaikka olihan siinä sekin että kukaan ei antanut vettä ja minun ja meikävaan' kauppareissu kesti vuorokauden ja seitsemän tuntia mutta silti)En minä mitään ihan kauheasti ole tehnyt!
No ihan vähän vaan saatoin osua lämpöventtiiliin, kun öh... Horjahdin sopivassa kulmassa! Sellaista sattuu!
jaahas vahinkossa kaikki on digitaalisena nykyäänEn minä mitään ihan kauheasti ole tehnyt!
No ihan vähän vaan saatoin osua lämpöventtiiliin, kun öh... Horjahdin sopivassa kulmassa! Sellaista sattuu!
*tyynnyttelen poroa lauleskellen tuutulauluja**jättää nuo kaksi keskenään ja käy hakemassa patjoja, tyynyjä, peittoja, lakanoita, villasukkia, kaulahuiveja, korvalappuja ja porolle maitoa*
mitä sä pannu huoneessa muuten teitEn minä mitään ihan kauheasti ole tehnyt!
Syytä paavoa!melkein tapoit poron! (vaikka olihan siinä sekin että kukaan ei antanut vettä ja minun ja meikävaan' kauppareissu kesti vuorokauden ja seitsemän tuntia mutta silti)
näin aionkin tehdä. hitto, miehistä ei ole kuin harmia. D:Syytä paavoa!
*katson hymyillen tuon hoivaamista, sitten siirtäen katseeni poroon.**syöksyy sisään pannuhuoneeseen heittäen patjat, tyynyt, lakanat, peitot, villasukat, kaulahuivit ja korvalaput lattialle ja syöksyen pesäpallosyöksyllä poron luo maitopullon kanssa*
Kyllä siitä vielä jotain hyötyä on D:näin aionkin tehdä. hitto, miehistä ei ole kuin harmia. D:
Sinä siinä, nyt ei vätystellä hyhhyh! Nyt hoidetaan poro takaisin rantakuntoon
No kun... Öh... Siellä ovat piilossa salaiset lehteni... Pelkäsin jonkun saavan selville karmean salaisuuteni...mitä sä pannu huoneessa muuten teit
laita se vartioimaan lämmönjakohuonettaKyllä siitä vielä jotain hyötyä on D:
Noniin,*katson hymyillen tuon hoivaamista, sitten siirtäen katseeni poroon.*
jos peruukki haluat hyvittää tekosi niin tule juottamaan tätä poroa, minun pitää soittaa sinne sähköyhtiöön ja pyytää sähköä ja lämpöä autotalliin.
Taidanpa heti komentaa, jos löytäisin puhelimenilaita se vartioimaan lämmönjakohuonetta
Ok!Sinä siinä, nyt ei vätystellä hyhhyh! Nyt hoidetaan poro takaisin rantakuntoon
Soitatko samalla paavolle, että saadaan sekin töihin?Noniin,
jos peruukki haluat hyvittää tekosi niin tule juottamaan tätä poroa, minun pitää soittaa sinne sähköyhtiöön ja pyytää sähköä ja lämpöä autotalliin.
Kyllä, käänsin sen heti kylkiasentoon ja siinä rötköttää.Ok!
Mitäs hoitotoimenpiteitä porolle on jo tehty? Onko se jo käännetty kylkiasentoon? Luin joskus luotettavasta lähteestä, että niin kuuluu tehdä!
Onhan sitä kaikkea tehty, mutta eläinlääkärimme osaa vastata paremmin!Ok!
Mitäs hoitotoimenpiteitä porolle on jo tehty? Onko se jo käännetty kylkiasentoon? Luin joskus luotettavasta lähteestä, että niin kuuluu tehdä!
Anna numero vaan.Soitatko samalla paavolle, että saadaan sekin töihin?
Voin soittaa!Soitatko samalla paavolle, että saadaan sekin töihin?
*nostan taskusta paperilapun missä lukee numero ja ojennan tuolle* siitä niin, sano että hätätilaAnna numero vaan.
Hienoa, kiitoksia että pommitetaan se ainakin vastaamaan!Voin soittaa!
*selaa puhelinluetteloa ja ottaa sieltä vahingossa numeron paavin kohdalta*