Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Esittele itsesi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="millamatka" data-source="post: 177021" data-attributes="member: 1694"><p>Hei olen 05/18, asun kanta-hämeessä. Minä rakastan katsoa the rookieta ja friends sarjaa. Opiskelen nyt loppuun merkonomiksi ja ajatus hakea syksyllä amk sairaanhoitajaksi. rakastan eläimiä ylikaiken sekä perhettäni- olen ylidramaattinen ja optimistinen. otan asiat aika tosissaan. mutta välitän syvästi niitä jotka tuntee minut. anyways eläimet on osa mun sydäntä. tykkään olla kotona ja opiskella. tykkään käydä ulkona paljon ja nyt kesällä pitäis mennä uudestaan sup lautailemaan. jos olet kiinnostunut niin tutustaa ja ollaa kavereita:)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="millamatka, post: 177021, member: 1694"] Hei olen 05/18, asun kanta-hämeessä. Minä rakastan katsoa the rookieta ja friends sarjaa. Opiskelen nyt loppuun merkonomiksi ja ajatus hakea syksyllä amk sairaanhoitajaksi. rakastan eläimiä ylikaiken sekä perhettäni- olen ylidramaattinen ja optimistinen. otan asiat aika tosissaan. mutta välitän syvästi niitä jotka tuntee minut. anyways eläimet on osa mun sydäntä. tykkään olla kotona ja opiskella. tykkään käydä ulkona paljon ja nyt kesällä pitäis mennä uudestaan sup lautailemaan. jos olet kiinnostunut niin tutustaa ja ollaa kavereita:) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Esittele itsesi
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja