Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Esittele itsesi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="huchu" data-source="post: 2172" data-attributes="member: 19"><p>hellureii :) oon 18v, oon abi tällä hetkellä ja (ainakin toivottavasti) valmistun nyt keväällä. lukuloma tällä hetkellä ja ahdistuksen ja stressin määrä on suuri mutta ehkä selviän. lukion jälkeen haen opiskelemaan varhaiskasvatuksen opettajaksi yliopistoon. </p><p>vapaa-ajalla en harrasta oikeastaan yhtään mitään, suurimman osan ajasta kun oon kotosalla niin vaan kuuntelen musiikkia jne :--D joskus kirjotan jotain tai luen.</p><p>mielenterveysongelmien takia mun on ollu vaikea elää ns. normaalia elämää, thanks aivot <3 oon vasta viimeisen puolen vuoden aikana oikeasti yrittänyt parantua ja tehdä muutoksia elämään. nykyään mulla menee vähän paremmin suurimman osan ajasta kun oon saanu elämääni kavereita ja muuta sisältöä kuin vain itsesäälissä vellominen.</p><p>luonteeltani oon oikeesti mukava ja ystävällinen ja tuun toimeen kaikkien kanssa vaikka ihmiset aina sanookin et vaikutan tosi pelottavalta ihmiseltä ulkonäköni takia :'D imo mulla on aivan paska huumorintaju mut jostain syystä ihmiset silti sanoo että oon hauska mitä aina ihmettelen... mut joo rakastan saada ihmiset nauramaan ja nauran kaikelle itekin. </p><p></p><p>tää nyt on jo aivan liian pitkä viesti (välttelen koulujuttujen tekemistä..) mutta demissä oon pyöriny samalla nimimerkillä! .....ja muutamalla muullakin ennen mut niistä ei puhuta.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="huchu, post: 2172, member: 19"] hellureii :) oon 18v, oon abi tällä hetkellä ja (ainakin toivottavasti) valmistun nyt keväällä. lukuloma tällä hetkellä ja ahdistuksen ja stressin määrä on suuri mutta ehkä selviän. lukion jälkeen haen opiskelemaan varhaiskasvatuksen opettajaksi yliopistoon. vapaa-ajalla en harrasta oikeastaan yhtään mitään, suurimman osan ajasta kun oon kotosalla niin vaan kuuntelen musiikkia jne :--D joskus kirjotan jotain tai luen. mielenterveysongelmien takia mun on ollu vaikea elää ns. normaalia elämää, thanks aivot <3 oon vasta viimeisen puolen vuoden aikana oikeasti yrittänyt parantua ja tehdä muutoksia elämään. nykyään mulla menee vähän paremmin suurimman osan ajasta kun oon saanu elämääni kavereita ja muuta sisältöä kuin vain itsesäälissä vellominen. luonteeltani oon oikeesti mukava ja ystävällinen ja tuun toimeen kaikkien kanssa vaikka ihmiset aina sanookin et vaikutan tosi pelottavalta ihmiseltä ulkonäköni takia :'D imo mulla on aivan paska huumorintaju mut jostain syystä ihmiset silti sanoo että oon hauska mitä aina ihmettelen... mut joo rakastan saada ihmiset nauramaan ja nauran kaikelle itekin. tää nyt on jo aivan liian pitkä viesti (välttelen koulujuttujen tekemistä..) mutta demissä oon pyöriny samalla nimimerkillä! .....ja muutamalla muullakin ennen mut niistä ei puhuta..... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Esittele itsesi
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja