Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Esittele itsesi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Iguessimhuman" data-source="post: 63801" data-attributes="member: 135"><p>02/19v aseksuaali savolainen poika, joskin lukio vei minut kauas kotikonnuilta.</p><p>Ehdin joitain kuukaisia toimia Demissä, sen sulkeuduttua en oo täällä jaksanu olla niin aktiivinen. Leijuin mun ihanasta parisuhteesta jonkun aikaan ja nyt puran tänne mun surua ja yksinäisyyttä sen päätyttyä.</p><p>Oon neuroepätyypillinen ja välillä koko maailma on vaan tosi ahdistava.</p><p>Oon kans ollu suurimman osan elämästäni tosi yksinäinen, mm. atm. </p><p>Rakastan musiikkia. Niin kuuntelua, kuin laulujen kirjoittamista. Haluisin kuulua aidosti tasa-arvoiseen bändiin, jolla ei olisi minkäänlaista keulakuvaa, mut tuskin tulee tapahtumaan.</p><p>Tykkään kirjoittamisesta tosi paljon. Tarinat on mulle elämässä tosi tärkeetä, etenkin se, että kirjaimellisesti jokaisella kivellä on tarina. Mua häiritsee se, että yleensä ihmiset kuulee maailmasta vaan tietynlaisia tarinoita.</p><p>Oon aktivisti ja muutenkin yhteiskunnallinen aktiivi. Tällä hetkellä eniten oon ilmastoaktivisti ja raideliikenneaktitivisti, mutta myös lukiolaisten liiton aktiivi. Lisäksi oon yleisestikin somessa huuteleva vassarifeministianarkisti, mut lukiolaisten liiton ja ilmastoaktivismin ohella lähinnä huutelen somessa ja allekirjoitan kaikki aloitteet (niin ja äänestän), ei vaan energia riitä enempään.</p><p>Haluisin harrastaa roolipelaamista, mutta vanha peliporukka jäi Päijänteen taakse itään, enkä oo uutta löytänyt.</p><p></p><p>Ehkä eniten haluun tulla ymmärretyksi ja kokee, että mun olemassaololla on muille ihmisille jotain väliä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iguessimhuman, post: 63801, member: 135"] 02/19v aseksuaali savolainen poika, joskin lukio vei minut kauas kotikonnuilta. Ehdin joitain kuukaisia toimia Demissä, sen sulkeuduttua en oo täällä jaksanu olla niin aktiivinen. Leijuin mun ihanasta parisuhteesta jonkun aikaan ja nyt puran tänne mun surua ja yksinäisyyttä sen päätyttyä. Oon neuroepätyypillinen ja välillä koko maailma on vaan tosi ahdistava. Oon kans ollu suurimman osan elämästäni tosi yksinäinen, mm. atm. Rakastan musiikkia. Niin kuuntelua, kuin laulujen kirjoittamista. Haluisin kuulua aidosti tasa-arvoiseen bändiin, jolla ei olisi minkäänlaista keulakuvaa, mut tuskin tulee tapahtumaan. Tykkään kirjoittamisesta tosi paljon. Tarinat on mulle elämässä tosi tärkeetä, etenkin se, että kirjaimellisesti jokaisella kivellä on tarina. Mua häiritsee se, että yleensä ihmiset kuulee maailmasta vaan tietynlaisia tarinoita. Oon aktivisti ja muutenkin yhteiskunnallinen aktiivi. Tällä hetkellä eniten oon ilmastoaktivisti ja raideliikenneaktitivisti, mutta myös lukiolaisten liiton aktiivi. Lisäksi oon yleisestikin somessa huuteleva vassarifeministianarkisti, mut lukiolaisten liiton ja ilmastoaktivismin ohella lähinnä huutelen somessa ja allekirjoitan kaikki aloitteet (niin ja äänestän), ei vaan energia riitä enempään. Haluisin harrastaa roolipelaamista, mutta vanha peliporukka jäi Päijänteen taakse itään, enkä oo uutta löytänyt. Ehkä eniten haluun tulla ymmärretyksi ja kokee, että mun olemassaololla on muille ihmisille jotain väliä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Esittele itsesi
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja