Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Esittele itsesi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Amislainen" data-source="post: 83018" data-attributes="member: 28"><p>Mut ihmettelen sitä ku kysyin sit yheltä touselta kaverilta joka asuu myös kajaanis siis ei tää jonka kaa oisin menny juomaan vaan yks toinen ku se aluks sano ku kysyin et pääsisinkö sille yöks viikonloppuna ku meen kaverin kaa juomaan ku sillon en viel tienny et tää mun kaveri jonka kaa oltais menty juomaan yhen ihmisen kämpille joka on tän mun kaverin kaveri.niin tää mun kaveri jokta kysyin yösijaa sano aluks et joo varmaan et riippuu hänen poikaystävästään ku ne asuu yhes noh sit kuitenki eilen sain viestin tältä yösija kaverilta et en pääse yöks koska hänellä on siel kaks pikkukania että ei ole tilaa ja noh voit vittu aikasemmin oo ees mainninnu mistään kaneista vaikka on ollu jo melkein kaks viikkoo ne et nyt eilen vasta sit kerto et hänellä on kaneja ja oon käyny tän mun kaverin ja sen poikaystävän kämpäs ja siel on yks makuuhuone ja sit keittiö ja olohuone jos on viel sohva niin ihan hyvin omasta mielestä oisin mahtunu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amislainen, post: 83018, member: 28"] Mut ihmettelen sitä ku kysyin sit yheltä touselta kaverilta joka asuu myös kajaanis siis ei tää jonka kaa oisin menny juomaan vaan yks toinen ku se aluks sano ku kysyin et pääsisinkö sille yöks viikonloppuna ku meen kaverin kaa juomaan ku sillon en viel tienny et tää mun kaveri jonka kaa oltais menty juomaan yhen ihmisen kämpille joka on tän mun kaverin kaveri.niin tää mun kaveri jokta kysyin yösijaa sano aluks et joo varmaan et riippuu hänen poikaystävästään ku ne asuu yhes noh sit kuitenki eilen sain viestin tältä yösija kaverilta et en pääse yöks koska hänellä on siel kaks pikkukania että ei ole tilaa ja noh voit vittu aikasemmin oo ees mainninnu mistään kaneista vaikka on ollu jo melkein kaks viikkoo ne et nyt eilen vasta sit kerto et hänellä on kaneja ja oon käyny tän mun kaverin ja sen poikaystävän kämpäs ja siel on yks makuuhuone ja sit keittiö ja olohuone jos on viel sohva niin ihan hyvin omasta mielestä oisin mahtunu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Esittele itsesi
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja