Että semmonen päivä sitten tänään

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Aamulla vähän väsytti, kun tuli nukuttua sellaset n. 4h. Olin suunnitellut, että meen hyvissä ajoin bussilla kouluun, koska mulla oli ensiapu-kurssi vieraassa koulussa ja mulla ei ollu mitään hajua mihin olin edes menossa, tiesin vaan sen paikan nimen. No tavallaan osasin kyllä odottaa, että viimetippaan se taas menee ja lopulta menin vasta kolmannella bussilla joka oli viimeinen jolla just ja just olisin ehtinyt ajoissa. Mun piti vaihtaa bussia ja koska mun kaupunkielämä kokemukset on aika vähissä, niin lopulta huomasin odottavani bussia väärällä puolella tietä ja lopulta myöhästyin 20min. No ei siinä, ei uutta mulle ja sain kuitenkin todistuksen/kortin kurssista. Vähän meinas välillä tulla huono olo, koska kaikki tommoset sisäelinjutut ja muut on aina ollu mulle vähän inhottavia. Selvisin jopa aika hyvin ilman ruokailussa käyntiä, koska en oo vielä valmis missään väkijoukossa syömiseen yksin ja tietysti unohdin ottaa mitään eväitäkään mukaan. Kun sitten piti lähteä sieltä koulusta pois onnistuin siellä sokkelossa meneen väärään suuntaan ja melkeen eksyin, mutta lopulta löysin bussipysäkille kunnes tajusin taas olevani väärällä puolella tietä. Lopulta selvisi, että sillä ei olisi ollut väliä, koska se bussi oikeestaan vaan kääntyy siellä koululla ja olisin voinut hyvin mennä siltä toiseltakin pysäkiltä kyytiin. Seisoin myös bussin vaihtovälissä yli 5min jonkun toisen ihmisen kanssa punaisissa valoissa, koska enhän mä tiennyt, että sitä tolpassa olevaa nappia olisi pitänyt painaa, onneksi sitten sen 5 minuutin odottelun jälkeen tajusin kokeilla tapahtuuko siitä napista jotain. Päätin myös olla rohkea (nousevan väsymyksen takia) ja menin yksin kauppaan ostamaan Noccoa ja koirille luita. Menin pikakassalle ja olin varma, että nyt muistan mun kortin pinkoodin. En tiennyt, että jos ostaa energiajuoman niin siinäkin täytyy hyväksyä se joku juttu, että sen saa ostaa (niinkuin alkoholijuomissa), sentään mun ei tarvinnut näyttää henkkareita, koska niitä mulla ei ollut mukana. Jotenkin se sitten meni jumiin hetkeksi, mutta ennenkun myyjä ehti paikalle alkoi toimia taas. Ehdin kuitenkin vielä ennen myyjän saapumista näppäileen pinkoodin, jonka yllätys yllätys muistin väärin. Onneksi lähimaksu toimi ja pääsin äkkiä lähtemään pois. Lisäksi joku humalainen äijä tuli juttelemaan mulle siinä, kun olin säätämässä sen kassan kanssa, mutta lähti kuitenkin pois, kun sai vastauksen siihen minkälaisia koiria mulla on, selkeesti tykkäsi koirista. :D Tää päivä kyllä taas saa mut uskomaan siihen, että oon tainnut viettää liian paljon aikaa vaan kotona.
 
Ylös Pohja