Seksuaalisuus & sukupuoli Hämmentää kyllä toi lesbian masterdoc

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,882
Reaktioarvo
2,893
Juu, aika hämmentävä :D

Minä: who says i'm gae
Lesbian masterdoc: u r gae

Tavallaan toi horjuttaa mun bi identiteettiä mut tavallaan jopa vahvistaa sitä. Aikamoinen sotku kyllä.

Jotenki mua ärsyttää että toi asiaa pitää miettiä noin monimutkasesti. Voi jeesus. Eikö voitas vaan yksinkertaisesti olla silleen "jos ihastut miehiin ja naisiin oot bi" ja that's it. En jaksa miettiä mitään että "entä jos ne ei ookaan oikeita ihastuksia" tai että "heterotkin voi ihastua samaan sukupuoleen" like pls???? Make it simple.

Mä ainakin tästä lähin ajattelen asian tasan niin yksinkertaisesti että se että olen ihastunut sekä miehiin että naisiin tekee musta biseksuaalin. Ei sen enempää eikä vähempää, ei se sen monimutkaisempi asia ole. Ei mitään että heterotkin voi ihastua samaan sukupuoleen. Juu ehkä voi, mutta mulle samaan sukupuoleen ihastuminen + eri sukupuoleen ihastuminen tarkottaa yksinkertaisesti sitä että oon bi. Mulle on ihan sama mitä muut ajattelee mut mun on pakko ajatella se noin. Mun ocd sekoaa ja jos oon sillee "aa mut ehkä oonki hetero koska heterotki voi ihastua samaan sukupuoleen" nii ei tuu vittu mitään. Sit kyseenalaistan sitä koko ajan. Tai vastaavasti niin että lesbotkin voi ihastua miehiin. Ei näin. Mä oon ihastunut sekä miehiin että naisiin ja se tekee must ei sen enempää eikä vähempää kuin biseksuaalin. Vittuun kaikki comphet yms käsitteet. Vitut. Ei tarvi tehdä noin monimutkasta siitä. Saatana. Kunpa nää pakkoajatukset rauhottuis :D täytyy hokee itelleni et "olen bi olen bi olen bi" että alan uskomaan siihen etten feikkaa sitä.

Nyt oikeest tyyliin vois vuorata ittensä ja huoneensa bi-lipuilla jotta lopettaisin tän "MUT ENTÄ JOS" ajattelun. XDDD

En tiiä nää oireet on oikeest varmaa jtn hocd oireita eli sama ku hetero saattaa pelätä pakonomaisesti olevansa homo niin minä pelkään näköjään pakonomaisesti sitä että olisinkin jotain muuta kuin bi. Joko lesbo tai hetero. Tai ylipäänsä pelkään sitä epävarmuutta. Ja mitään oikeaa syytä mulla ei oo epäillä sitä mutta kun pitää olla idiootti niin totta kai sitä sitten keksii kaikkia syitä että miks en oliskaan oikeesti bi.

Oonkohan ainoo joka on tämmönen :D mut joo emt lgbt community on aika toxic en hirveesti digaa siit täl hetkel kosk en haluu myöskään hiljentää itestäni heteropuoltanikaan niinku en homopuoltanikaan. En haluu ignoorata kumpaakaan. Ja lgbt-yhteisö saa tuntemaan että mun pitäs ignoorata se heteropuoli. Ja no sitten taas muu maailma saa mut tuntemaan että pitäs ignoorata se toinen puoli. Joten....... Täytyy vissiin hengata pelkästään muiden biseksuaalien kanssa :DDD

Mut jotenkin oikeesti ahdistaa toi että moni biseksuaali on ton masterdocin lukemisen jälkeen alkanut ajatella että onkin lesbo. Lmao. Ahdistavaa. Hämmentävää. Mutta yritän olla hämmentymättä, koska mun pitäs kyllä tietää jo mikä oon. En oo confused seksuaalisuudestani, oon ollu bi certain jo vuosia D:::::: siis oon tienny sen ainaki kuus vuotta jo mutta totta kai (koska ocd???) Oon kyseenalaistanut sitä myös ihan jatkuvasti. Huoh ja bi erasure on satuttanu mua jo ihan tarpeeks, olisin varmaan tajunnut jo yläasteella tai jopa ehkä ala-asteella tai ehkä aikasemminki biseksuaalisuuteni, jos olisin tiennyt että bi on valid suuntautuminen ja jos olisin päästänyt irti siitä ajatuksesta että heterotkin ihastuu samaan sukupuoleen joten oon sit varmaan hetero kun ihastun sekä tyttöihin että poikiin.

Aaa vittu mikä matka tää on oikeesti ollu. Mutjoo kai tää varmuus täs lisääntyy vuosi vuodelta. Ehkä. Mutta vieläkin pelkään että feikkaan kaiken. Pelkään että sen takia että oon alkanu miettimään tätä ni oon vaa sen takia alkanu ihastuu tyttöihin eikä se ihastuminen olis siis aitoa. Joohhh.... Mutta ei. En feikkaa tätä. Joskus vielä en kyseenalaista tätä asiaa joka päivä. Joskus vielä pystyn olemaan itsevarma. Ja joskus vielä voin sanoa sen asian ääneenkin ihan niinku se ei ois mitään ihmeellistä.

Juu kaikkia varmaa kiinnosti. Mut mun on pakko kirjotella ajatuksia tänne koska ahistaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,882
Reaktioarvo
2,893
Naurattaa ku varmaan aika tyypillinen biseksuaalin kokemus tää että lapsena oon ajatellut että totta kai olen hetero koska tykkään vastakkaisesta sukupuolesta. Mut sit ku oon ihastunut tyttöön ni oon alkanut aatella ettei se voi olla oikeeta ihastumista millään ja sit toisaalta oon miettinyt et häh OONKO MÄ SITTENKIN LESBO. tai et oonko muuttunu lesboks. Muistan ku yläasteella mietin et _tuleeks_ musta lesbo ku ajattelen sitä yhtä tyttöä. Ajattelin etten enää tykkäis pojista, et lopult must tuliski lesbo. Hah. En usko et oon ainut jol on tämmönen kokemus. Huvittavaa. Ajatella et oon miettinyt sitä jo yläasteella mutta silti vasta lukiossa olin sillee et oikeesti mähän oon bi. Sillon vasta pystyin sanomaan sen ääneen kavereille et saatanki olla bi. Vasta silloin??? Ja sillon vasta aloin kunnolla itekin uskoo siihen et sen on pakko olla niin. Huutista.

Ärsyttää vieläkin ku ei oo bi-lippu emojia 😭 vaan tää: 🏳️‍🌈 tai sit tekee näin: 💖💜💙 XDDDDDDDDDDD

TAI tällee: ♂️❤️♀️❤️♀️ ooh interesting xDDD i mean ei mul oo mitään ongelmaa sinänsä tän kanssa: 🏳️‍🌈 mut bi-lippu on vaan spesifimpi. Mul tulee siit lipust enemmän mieleen MÄ kuin tosta sateenkaarilipust idk ehkä senki takii ku en aiemmin ajatellu edes kuuluvani sateenkaareviin vaa aattelin et oon hetero niin... Jotenki ehk se bi-lippu tavallaan kuvaa mulle sitäki kokemusta et oon niin saatanasti siinä välissä et en oo tienny mihin kuulua
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Ite ainakin oon ihastunu vaan miehiin joten sen perusteella saattaisin olla hetero kai? Mut yleensä vältän luokitteluja, sanon sitten vaan miten asia on ollu tähän mennessä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,882
Reaktioarvo
2,893
Ite ainakin oon ihastunu vaan miehiin joten sen perusteella saattaisin olla hetero kai? Mut yleensä vältän luokitteluja, sanon sitten vaan miten asia on ollu tähän mennessä.
Niin. Eihän sitä pakko oo kenenkään luokitella. Jostain syystä vaan mua on auttanut se että oon tajunnut olevani bi :D ja toisaalta ocd:n takia mun on myös ollu pakko tietää et.. juuh. Ehkä jollain tapaa oliski ollu helpompi olla ajattelematta koko asiaa ja luokittelematta. Mut oli pakko saada tietää :D mut siis. Good for you 👍 jollain tapaa kadehdin teitä jotka vältätte luokitteluja ettekä mieti asiaa sen ihmeemmin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,882
Reaktioarvo
2,893
Oh gooodnessssss pakko valittaa viel vähän

Katoin jotain videoo tohon lesbian masterdociin liittyen ja siin taidettiin sanoa jotain just siitä että monella lesbolla on julkkisihastuksia jotka on miehiä, fiktiivisiä ihastuksia jotka on miehiä yms. Ja sitte.... Flashbackasin niin lujaa just sillä sekunnilla siihen kun yläasteella (?) Yks tyyppi sano mulle että ne muijat jotka ihastuu (pelkästään?) opettajiin ni niist tulee lesboja aikuisena???? :D olin sillee "......" Ja voi vittu mikä ahistus tuli ku muistin ton :D eipä musta lesboa tullut mut asdfjfkfkl mitä tohon nyt sanois.

En osaa sanoin selittää mitä toi saa mut tuntemaan :D

Hauskaa koska oli mulla jo peruskoulussakin (vähän, mutta kuitenkin oli) ihan niitä ""normaaleja"" ihastuksiakin, ainakin yks poika mun luokalta ja toinen eri luokalta. Ja sit ala-asteellaki mul tais olla samaan aikaan joku viis jätkää joita kuolasin. Ne oli mua ylemmillä luokilla tietty, mut kummiski. Ykski tais olla mua joku 4v vanhempi. Sit aattelin et se varmaa tykkää must vaik olin vitosel ja se ysil :D hauskaa ajatella et nykyään toi ikäero olis tosin yhtä tyhjän kanssa XD

Juu. Eipä must lesboa tullu vaik tykkäsinki opettajista ja julkkiksista. Ja tykkään vieläkin, ainakin julkkiksista, koulussa nyt en oo hetkeen enää ollutkaan. Lmao. En kestä elämääni.

Ai saatana miks tuli mieleen muisto kun olin jossai koulun diskossa tai jtn ja mietin että voispa tanssia hitait karin kaa xD tost ""vaiheesta"" en oo kyl päässy yli yhtää. Ainoo vaa et se tuntuu ehkä vähän eriltä nykyään ku oon itekin jo "aikuinen" enkä kutosluokkalainen.

Huudan sille kuinka vitun kusessa olin at least kahteen mun opettajaan voi luojaaaaaaaaaaaaaaa sitä aikaa :D

Ja leiriohjaajat ofc oml

It was. Interesting.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,882
Reaktioarvo
2,893
HUUTISTA the amount of biphobia mitä löysin joltain foorumilt liittyen Zoë kravitziin ja sen suhteeseen penn badgleyn kanssa. Niiku. Yäk. Hirveetä kuraa:

"Let's KEEP IT 100, Cheating is Cheating, if ZOE has a wandering eye for women let her go that route....NOT all guys have the LESBIANS + ONE GUY ORGY Fantasy......

note: I'm just not talking about PHYSICAL cheating, there's EMOTIONAL cheating too...."

MITÄ on emotional cheating? Sitä että kattoo muita? Ei herraisä joo-o ihan ku ihmisil ei tulis ihastuksia muihin ku omaan kumppaniin, ei vittu mitä pellejä

Ja:
"You are right. I was intrigued about dating a bisexual woman until I dated one seriously. I guess I was under the impression, there's no way she can seriously like women, and that it was just some phase. And of course the possibility of a three way. But when it was all said and done it was the same as sharing another woman with a guy. Not for me."

Ok 😂😂😂😂😂

"What has the world come to? Hating on a guy because he don't want his woman jumping on top of another woman and he cant come to grips with it? Geez."

Ja:
"Yeah. The potential for cheating is doubled."

Iu

Tolla logiikalla mäki voisin ihan yhtä hyvin vihata heteroja, jos kerran bissei saa haukkuu iha vaa siks mikä meiän seksuaalisuus on. Ällöttävää.

Huh toi oli niin kova kokemus et nyt mun täytyy kääriytyä bi-lippuun (jos mulla olis sellanen) 😩😩😩

Näin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,882
Reaktioarvo
2,893
Voi nyt VITTU että ahdistaa

En tiedä onko joku joskus sanonu mulle näin mutta mulle tuli nyt jotenkin sellanen ajatus tai sellanen olo että oon biseksuaali vaan siks että oon "epätoivoinen". Ei helvetti :DDDDDDD miks edes ajattelen tollasta. Eihän se niin ole millään tasolla, ei tietenkään oo.

Jotenki vituttaa se että oon tavallaa se stereotypia biseksuaaleista että ihastun helposti. Jotenki se saa tän näyttämään naurettavalta. Vaikka oikeasti ne asiat pitäs erottaa toisistan. Mun helposti ihastuminen ei liity millään tavalla siihen että oon biseksuaali. Mä voisin olla hetero tai lesbo ja ihastua yhtä helposti. Ei niillä oo mitään tekemistä keskenään. Ja ne on molemmat osa mua. Varmaan joku on joskus sanonu jtn et ooks niin epätoivonen et sulle kelpaa kaikki (en siis muista mut onhan se mahollista) tai jotain, tuskin tää olo nyt tyhjästä tulee. Ainahan tämmöset internalized fobiat tulee ulkopuolelta.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
Miksi ne sanoo "gae" eivätkä "gay"? Tulee mieleen vaan South Parkin kanadalaiset "i'm not your friend, guy. I'm not your guy, buddy. I'm not your buddy, friend" jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,882
Reaktioarvo
2,893
Mä yritän vaan olla ajattelematta kaikkea tuota
Propsit niille jotka siinä onnistuu. Ite ny mietin muutenki kaikkee turhanpäivästä. Johtuu tosin ihan varmasti ainakin osittain ocd:stä, mutta oon kyllä muutenkin sellanen ihminen joka miettii asioita. Että näin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,882
Reaktioarvo
2,893
Miksi ne sanoo "gae" eivätkä "gay"? Tulee mieleen vaan South Parkin kanadalaiset "i'm not your friend, guy. I'm not your guy, buddy. I'm not your buddy, friend" jne.
Lmao :D ei mutta toi koko why r u gae meme tulee tästä


Ja kai se kirjotetaa tollee siks että ne sanoo sen tolla tavalla. Ja varmaan ne sanoo noin just siks et ne on jotai ugandalaisia.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Propsit niille jotka siinä onnistuu. Ite ny mietin muutenki kaikkee turhanpäivästä. Johtuu tosin ihan varmasti ainakin osittain ocd:stä, mutta oon kyllä muutenkin sellanen ihminen joka miettii asioita. Että näin.
Oon ilmeisesti tosi onnekas kun pystyn vaan olemaanajattelematta tuota omalle kohalle
 
Ylös Pohja