Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
HAH nonii voi vittu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 34832" data-attributes="member: 34"><p>Juuh vittu toi mies on niin vitun täydellinen. En oikeasti pääse yli koskaan. Huutista sille kun löysin syksyltä 2018 kuvan minkä olin tallentanu silloin juhan takia mutta siin on siis eput ja kummeli xd se oli shokeeraavaa ku näin sen ekan kerran tän asian tapahtumisen jälkeen ja shokeeraa kyl vielki. Muistan sillon tammikuus olin et ei vittu mul on timpast tallennettu kuvii jo tuolloin XDD ja toi oli jopa ennen sitä 2019 keissii kun googlasin randomisti timban ja olin sillee et miks must tuntuu et toi on mun elämäni mies vaikka en tiedä siitä mitään mut yhtäkkiä tuli sellanen tunne et toi on se XDDDDDDDDDDD ahahha ja siitä meni vielä reippaasti yli vuosi ennen ku tää kunnolla alko. Vittu että viiraa pääs. Vois vaan pyyhkii pois koko tän ajan viime marraskuun jälkeen ni hyvä olis. Viime syksy on kuin jotain eri elämää. Jestas. 29.12.2020 oli oikeesti se päivä kun kaikki muuttui niin saatanasti kun rakastuin timppaan niin pahasti et täs ollaan vielkin. Mut toisaalta se oli ihan hyvä että niin tapahtu. E vaa voi ymmärtää sitä et oon vielki täs en vaa voi. Se tammikuun alku oli niin vitun sekavaa oikeasti ja meinasin että tää oli ny täs ja arvasin että oon vielä huhtikuussakin tässä samassa vitun ihmisessä kiinni. Vittu tää jos joku on ollu niin psykoosia kosk ei tällast tapahu kertakaikkiaan ikinä. Niin etten pääsis yhtään irti siitä ihmisestä edes hetkeks näin pitkässä ajassa. Siis timppa on varmaan ainut kaikista, jost en oo päässy ollenkaan irti en hetkekskään. Muuten kaikki on aika lailla ollu sellast "oon yli eiku en ookaa oon yli eiku en ookaa" mut timpast en oo edes ajatellu hetkeäkään että olisin yli tai et tulisin koskaan olemaankaan. Siis se on pitäny mua vittu otteessaan niin lujasti ettei kukaan muu koskaan. Hmm itse asiassa nyt kun muistelen niin costikin oli kyl samantyyppinen keissi mut ei siltikään ehkä ihan yhtä paha. Vaikee vertailla mut luulen et timppa on siltiki pahempi. Mut joo kyl mä sillon kelasin et cee on mun elämäni rakkaus mut se olikin ennen kun rakastuin timppaan. En vaa oikeesti ymmärrä miten toi äijä vaa pystyy pitää mut otteessaan niin tiukasti. Ei mul oo vaa mitää mahollisuutta oikeest. Toki costist on myös vaikee päästä yli vieläkin näin ööh melkein viiden vuoden jälkeen mut nii. Sitä sentään oon ollu pitkiäkin aikoja ajattelematta. Timppaa ajattelen edelleenki joka ikinen päivä. Hurjaa miettiä että tänä vuonna en oo ollu yhtäkään päivää niin, että en olis ajatellut timppaa. Edes vähän.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 34832, member: 34"] Juuh vittu toi mies on niin vitun täydellinen. En oikeasti pääse yli koskaan. Huutista sille kun löysin syksyltä 2018 kuvan minkä olin tallentanu silloin juhan takia mutta siin on siis eput ja kummeli xd se oli shokeeraavaa ku näin sen ekan kerran tän asian tapahtumisen jälkeen ja shokeeraa kyl vielki. Muistan sillon tammikuus olin et ei vittu mul on timpast tallennettu kuvii jo tuolloin XDD ja toi oli jopa ennen sitä 2019 keissii kun googlasin randomisti timban ja olin sillee et miks must tuntuu et toi on mun elämäni mies vaikka en tiedä siitä mitään mut yhtäkkiä tuli sellanen tunne et toi on se XDDDDDDDDDDD ahahha ja siitä meni vielä reippaasti yli vuosi ennen ku tää kunnolla alko. Vittu että viiraa pääs. Vois vaan pyyhkii pois koko tän ajan viime marraskuun jälkeen ni hyvä olis. Viime syksy on kuin jotain eri elämää. Jestas. 29.12.2020 oli oikeesti se päivä kun kaikki muuttui niin saatanasti kun rakastuin timppaan niin pahasti et täs ollaan vielkin. Mut toisaalta se oli ihan hyvä että niin tapahtu. E vaa voi ymmärtää sitä et oon vielki täs en vaa voi. Se tammikuun alku oli niin vitun sekavaa oikeasti ja meinasin että tää oli ny täs ja arvasin että oon vielä huhtikuussakin tässä samassa vitun ihmisessä kiinni. Vittu tää jos joku on ollu niin psykoosia kosk ei tällast tapahu kertakaikkiaan ikinä. Niin etten pääsis yhtään irti siitä ihmisestä edes hetkeks näin pitkässä ajassa. Siis timppa on varmaan ainut kaikista, jost en oo päässy ollenkaan irti en hetkekskään. Muuten kaikki on aika lailla ollu sellast "oon yli eiku en ookaa oon yli eiku en ookaa" mut timpast en oo edes ajatellu hetkeäkään että olisin yli tai et tulisin koskaan olemaankaan. Siis se on pitäny mua vittu otteessaan niin lujasti ettei kukaan muu koskaan. Hmm itse asiassa nyt kun muistelen niin costikin oli kyl samantyyppinen keissi mut ei siltikään ehkä ihan yhtä paha. Vaikee vertailla mut luulen et timppa on siltiki pahempi. Mut joo kyl mä sillon kelasin et cee on mun elämäni rakkaus mut se olikin ennen kun rakastuin timppaan. En vaa oikeesti ymmärrä miten toi äijä vaa pystyy pitää mut otteessaan niin tiukasti. Ei mul oo vaa mitää mahollisuutta oikeest. Toki costist on myös vaikee päästä yli vieläkin näin ööh melkein viiden vuoden jälkeen mut nii. Sitä sentään oon ollu pitkiäkin aikoja ajattelematta. Timppaa ajattelen edelleenki joka ikinen päivä. Hurjaa miettiä että tänä vuonna en oo ollu yhtäkään päivää niin, että en olis ajatellut timppaa. Edes vähän. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
HAH nonii voi vittu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja