Aihe vapaa HAH nonii voi vittu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,747
Reaktioarvo
2,897
Ilmeeni kun oon kattonu koko lääkärit tulessa -sarjan loppuun ja heti on ikävä: 😑

Ilmeeni kun koko vanaja-trilogia olis Netflixis mut en millää viittis hankkii: 😬

Ilmeeni kun voisin hankkia ne dvdllä mutta ei hajuakaan mistä vois ostaa: 😢

PYÄÄ miten mä nyt selviän tästä koettelemuksesta

Also näin jälleen kerran unta timosta ja hesusta ja en tykkää yhtään ja oon selaillu mun kuvia tässä ja tuntuu että kuolen sisältä koska timpan silmät 😔 voin: huonosti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,747
Reaktioarvo
2,897
Also: Costi.

pientä lisämaustetta tähän ku ei noissa oo vielä tarpeeks 😑😑😑😑😑😑

Ja pepe tietysti hahahahhshh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,747
Reaktioarvo
2,897
Juuh vittu toi mies on niin vitun täydellinen. En oikeasti pääse yli koskaan. Huutista sille kun löysin syksyltä 2018 kuvan minkä olin tallentanu silloin juhan takia mutta siin on siis eput ja kummeli xd se oli shokeeraavaa ku näin sen ekan kerran tän asian tapahtumisen jälkeen ja shokeeraa kyl vielki. Muistan sillon tammikuus olin et ei vittu mul on timpast tallennettu kuvii jo tuolloin XDD ja toi oli jopa ennen sitä 2019 keissii kun googlasin randomisti timban ja olin sillee et miks must tuntuu et toi on mun elämäni mies vaikka en tiedä siitä mitään mut yhtäkkiä tuli sellanen tunne et toi on se XDDDDDDDDDDD ahahha ja siitä meni vielä reippaasti yli vuosi ennen ku tää kunnolla alko. Vittu että viiraa pääs. Vois vaan pyyhkii pois koko tän ajan viime marraskuun jälkeen ni hyvä olis. Viime syksy on kuin jotain eri elämää. Jestas. 29.12.2020 oli oikeesti se päivä kun kaikki muuttui niin saatanasti kun rakastuin timppaan niin pahasti et täs ollaan vielkin. Mut toisaalta se oli ihan hyvä että niin tapahtu. E vaa voi ymmärtää sitä et oon vielki täs en vaa voi. Se tammikuun alku oli niin vitun sekavaa oikeasti ja meinasin että tää oli ny täs ja arvasin että oon vielä huhtikuussakin tässä samassa vitun ihmisessä kiinni. Vittu tää jos joku on ollu niin psykoosia kosk ei tällast tapahu kertakaikkiaan ikinä. Niin etten pääsis yhtään irti siitä ihmisestä edes hetkeks näin pitkässä ajassa. Siis timppa on varmaan ainut kaikista, jost en oo päässy ollenkaan irti en hetkekskään. Muuten kaikki on aika lailla ollu sellast "oon yli eiku en ookaa oon yli eiku en ookaa" mut timpast en oo edes ajatellu hetkeäkään että olisin yli tai et tulisin koskaan olemaankaan. Siis se on pitäny mua vittu otteessaan niin lujasti ettei kukaan muu koskaan. Hmm itse asiassa nyt kun muistelen niin costikin oli kyl samantyyppinen keissi mut ei siltikään ehkä ihan yhtä paha. Vaikee vertailla mut luulen et timppa on siltiki pahempi. Mut joo kyl mä sillon kelasin et cee on mun elämäni rakkaus mut se olikin ennen kun rakastuin timppaan. En vaa oikeesti ymmärrä miten toi äijä vaa pystyy pitää mut otteessaan niin tiukasti. Ei mul oo vaa mitää mahollisuutta oikeest. Toki costist on myös vaikee päästä yli vieläkin näin ööh melkein viiden vuoden jälkeen mut nii. Sitä sentään oon ollu pitkiäkin aikoja ajattelematta. Timppaa ajattelen edelleenki joka ikinen päivä. Hurjaa miettiä että tänä vuonna en oo ollu yhtäkään päivää niin, että en olis ajatellut timppaa. Edes vähän.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ilmeeni kun parahdin melkein pillittämään ruotsinluokassa: 😬

Ilmeeni kun hulluuteni paistaa toiminnastani: 🤔

Ilmeeni kun koen itseni yhä likaiseksi: 🥴

tää oli aika kivaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,747
Reaktioarvo
2,897
Ilmeeni kun parahdin melkein pillittämään ruotsinluokassa: 😬

Ilmeeni kun hulluuteni paistaa toiminnastani: 🤔

Ilmeeni kun koen itseni yhä likaiseksi: 🥴

tää oli aika kivaa
Tää ON kivaa :D

Ilmeeni kun haluaisin nähdä kaiken mahollisen materiaalin timpast: 😍😭💀

XDDD ded.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,747
Reaktioarvo
2,897
Ilmeeni kun aivoissani on joku vitun häiriö selkeesti: 😳🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,747
Reaktioarvo
2,897
Ilmeeni joka kerta kun nään paidattoman timpan: 🤤😏

OK LOPETAN XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,747
Reaktioarvo
2,897
HAH aloin kattoo nyt jurismia XDDDD katoin siit aikasemmin jo yhen jakson (en tiiä miks) sielt loppupäästä mut nyt aloin kattoo alusta. Hahahahaha ei mitään vitun järkee enää missään :DDDDDD pahin virhe sen jälkeen oli kuunnella tayloria.

Tää resonoi:
Don't want no other shade of blue
But you
No other sadness in the world would do

🤔 Oikeesti mitä helvettiä. Jälleen kerran piti nähä timppa ilman paitaa ja voi vittuuuuuuu. Also se on vitu hyvännäköne tos puvus asdggkgklfl hahahaha 💀💀💀 en tiiä mikä vittu tässä nyt taas on mutta vaikee keskittyä vittu mihinkään muuhun. En oikeasti tajua enää. En pysty olla ajattelematta sitä. Kuinka vitu vaikeeta voi oikeesti olla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,747
Reaktioarvo
2,897
Hah kävin suihkussa ja oli kauhee kakofonia päässä ku soi seittemän eri biisiä vuorotellen: last love song, i won't say i'm in love, paper rings, gold rush, happiness, illicit affairs ja mine :D en tiä kertooko se jotain et viis noista on taylorii. Queen af.

Naurattaa että varasija on mun päiväkirja mutta ei se mitään. Kävin kävelyl ja en tajuu miks olin yhtäkkii siel sillee wtf en oo ees bi :D mä kirjaimellisesti oon bi ja tiedän sen mut nyt kun en ajattele taas ketään naispuolista ni olin yhtäkkiä sillee WAIT am i even bi. Se vaan tuntuu niin hassulta kun vittu tietää että on bi mutta sit ehkä jos se preferenssi on miehet niin se tuntuu oudolta??????? Öäh. Mutta. Tai emmä ees tiiä onkse preferenssi ku idc mut? Ehkä se on. Ku nytki pelkkiä miehiä seikkailee ajatuksissani. Mutta sentään se ei saa mua tuntee itteeni naurettavaks mutta mun oma sukupuoli-identiteettini taas saa mut tuntee itteni iha vitu naurettavaks. En tajuu miksen voi olla joko tai. Joko cis tai trans iha mitä vaa kuha se olis selkeetä. MUT EI. ei se selkeetä voi olla :D ei tietenkään. Totta kai mun pitää tuntea connectionia sekä naiseuteen että johonkin niin sanottuun vitun epämääräiseen sukupuolettomuuteen. Vittu mitä paskaa. Onneks en tunne dysforiaa tällä hetkellä. Tai itse asiassa, en osaa ees sanoo mikä on dysforiaa ja mikä ei, joten ihan vitun sama. Mutta haluisin olla nainen tai ei mut miks mun pitää tuntee connectionia molempiin. Itse asiassa olisin mieluummin jopa bigender silleen että oon sekä nainen että mies, mutta en haluu olla nainen + neutrois (sanon neutrois siks että haluun käyttää sitä sanaa vaikka sen tilalla vois olla lukuisia muitakin esim agender tai enby). En tykkää siitä että heilun jossain siinä välissä enkä osaa vittu päättää kumpi oon. Voi jumalauta. Vähän niinkuin biseksuaalisuuskin :D en tosiaan osaa päättää yhtään mitään elämässäni. Vaikka eihä se kyllä päätös olekaan. Ärsyttävää vielä sekin että bigendereitä on niin vähän. Varsinkin niin että on nainen/enby tai mies/enby. Mul on fiilis et mies/nainen bigendereit on ehk enemmän? Osa tietysti käyttää myös genderfluid-sanaa. Ja osa varmaan demigirl ja demiboy. En ite vaan tykkää noista ja bigender sopii mulle paremmin i think. Tunnen vaa itteni nii vitu naurettavaks sen takia etten oo ees "täysin mitään". Vaan oon vähän sitä ja tätä ja tota. En oo mies, enkä "täysin" nainen enkä neutroiskaan. Vaan oon sekä nainen että neutrois. Mutta tunnen itteni paskaks molempien sukupuolien suhteen niin kuin en ois kunnolla mitään. Oon vaa joku epämääränen möykky joka ei osaa päättää eikä tiedä muutenkaan kuka on. Yrittää vaan epätoivoisesti haalia termejä jotta pystyis hyväksyy ittensä. Mutta tavallaan se termien löytäminen auttaa. Ainaki mesofilia on sellanen mikä sinänsä auttaa mua, koska nyt mulla on nimi sille ja tiedän sen olevan normaalia enkä oo ainut. Eihän sille varsinaisesti muuten mitään sanaa tarvikaan mutta mua se ehkä jollain tapaa auttaa itteni hyväksymises.

Mutta joo vituttaa. No nyt ainakin huomaa että miks mä jo vuosia sitten mietin sitä että olenkohan sittenkään cis. Enpä taida olla. Mutta enpä ole vittu kunnolla mitään. Mulla on näköjään ongelma että pitäs olla täysin jotain yhtä sukupuolta ja sillä selvä. Mutta jos on bigender ni sehä on maailman kamalin asia taas. Asiaa ei ainakaan auta se että pällit on sillee "ei voi olla muuta ku mies tai nainen" XD huoh, sattuu. Ärsyttävää oikeasti tajuta itsestään ettei olekaan cis. Tai tavallaanhan mä sen arvasin jo viimeistään vuonna 2015, mutta se oli sellane ohimenevä ajatus silloinkin. Mutta kai must tuntu jo sitäkin ennen vähän siltä et täs on ny jotain häikkää. Huoh vittu. Tiedän että ei oo mitään pahaa olla trans (käytän sitä sateenvarjoterminä tässä, eli trans siis tarkoittaen kaikkia muita kuin cis-ihmisiä, sillä enhän mä mikään ftm transsukupuolinen ole mutta siinä mielessä trans että bigender menee muunsukupuolisuuden alle ja muunsukupuolisuus taas menee trans termin alle), mutta silti must tuntuu että oon jotenkin ns. "Sairas". Tuntuu silt et cis-ihmiset on terveitä ja me sukupuolivammaiset ollaan jotenkin sairaita. Ja tuntuu myös pahalta edes lukea itsensä mukaan transihmisiin ku en edes ole "tarpeeksi trans". Jos olisin vaikka ihan vaan pelkästään neutrois niin oisin varmaan silloin tarpeeksi trans mutta nyt kun oon Basically molempia niin tuntuu että en oo kumpaakaan kunnolla en trans enkä cis. Oon huono cis-ihminen koska koen olevani osin neutrois ja oon huono transihminen koska koen olevani osin nainen. En kyllä toisaalta tiedä miks mun pitäs olla mitään "hyvin". Miks en muka oo tarpeeks omana itsenäni. Lmao.

Juuh pelkkää shittii siis. Tuntuu vaan että i'm faking all of this. En tiiä saatana. Kaikki vituttaa niin helvetisti. Ja ihmiset ei varmasti tajuu jos yrittää selittää että miten ite kokee sukupuolensa ku se on nii vitu monimutkasta ja ihmiset ajattelee vaan että on nainen ja mies ja muunsukupuolinen (siis ne jotka edes uskoo muunsukupuolisuuteenkaan). Mun vanhemmat ei taida uskoa edes muunsukupuolisuuteen, ne ei ainakaan ymmärtäis jos yrittäisin puhua niille tästä. Ne ei vissiin jotenki ymmärrä että sukupuoli-identiteetti on erillinen anatomiasta. Aaaa kukaa ei ymmärrä koskaan mua, ei missään asiassa. Kukaan ei ymmärrä biseksuaalisuutta, kukaan ei ymmärrä bigenderiyttä, kukaan ei ymmärrä mesofiliaa. Tai no ei ny voi sanoo ettei kukaan ymmärtäis mutta varmasti hyvin monelle noi asiat on sellasia ettei niitä edes tiedosteta että näinkin voi olla. Eipä ihme että tunnen oloni ihan täysin ulkopuoliseks monesti ihmisten seurassa. Niinku oisin täysin eri planeetalta. Tohon ku lisätään vielä se että rakastun julkkiksiin nii terrve. Ja pakko-oireet tietysti. Oon outo niin monessa asiassa että vaikee tuntee itteensä mitenkään hyväks ja normaaliks. Varmasti on vitun tyhmää velloa itseinhossaan mutta vaikea sitä on itteensä pakottaakaan tuntemaan ittensä normaaliksi. Rääh. Juukelis vitun puukelis. Oikeasti kadehdin cis-ihmisiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,747
Reaktioarvo
2,897
MITÄ VITTUA XDDDDD huudan. Kuuntelen mmmbop ja sekoon koska katoin kyseenalaisia muistoja herättäviä videoit. Mm. Karista, joonaksesta, vegardista. Noi kolme mitä vittua oikeesti :Dd joo no tietysti katoin myös kummelii mut ehk yhen sketsin vaa ja silti mää kuolen. Mut okei. Mut joo. Mun pää on niin sekava. Ainii nyt on 27. Päivä eli hessun synttärit haha.

Mutta okei siis mä todellakin sekoon nyt timpan, hessun, karin, joonaksen ja vegardin takia. Oikeesti mä alan vittu itkemään. Tää on niin vitun epäreilua. Tää on niin vitun epäreilua ja sit jotkut valittaa kuinka ne haluu ihastuu eikä ne koskaan ihastu, sori ny vaa mut haistakaa vittu oikeesti. Ette tiiä millast tää on ku haluu vaa kaikki tunteet pois koska koko elämä menee päin vittua joka ikinen vitun päivä ja vuosi vuodelta pahemmaks menee kaikki :) en mä oikeest tiedä itkettääks mua vai naurattaaks kai mua enemmän itkettää koska oikeesti nyt tää kaikki on vaa jotenki liikaa. Mä vihaan tätä edestakas sahaamista kun esim kariki ni eka ajattelen sitä sit taas en sit taas joo sit taas en ja tätä samaa tää on koko ajan mut koskaan en pääse lopullisesti yli, en edes kymmenen vuoden sisäl vai kuin kauan täst ny on en mä jaksa laskea mutta vittu en mä siitä pääse yli. Jos ei pääse kymmenessä vuodessa ni ei pääse ikinä. Kiitos ja moikka. Onneksi on edes pieniä taukoja jos ei muuta. Mut oon iha vitu vihane. Itselleni vai noille, en tiedä. Ehkä kaikille. Tekee mieli vaan huutaa ja itkee. Vihaan vegardii. Rakastan sitä. Ihan hirveetä kun kuuntelen 90s boy bands soittolistaa spottarist (juuh Spotify alko taas soittaa sitä ku hain vaa yht biisii mikä on täl listal) ja sil listal oli tosiaan se vitun freak me biisu jonka takia oikeestaan aloin miettiä vegardii. Muistin yhtäkkiä et ainiin sillon kuuntelin sitä biisiä. Ku se oli jossai random fanivideos vegardist. Ni aloin sillon kuuntelee sitä ja ekaks olin sillee ok oon kuullu tän biisin ja se liitty johonki tyyppii mut kehe. Mut aika nopee muistin et vegard sen oli pakko olla. Itken koht ihan vitullist huutoitkua, tunnen sen jo. Oon vitu katkera ja vihaan kaikkia joilla ei oo tällast. Varsinkin vihaan kaikkia jotka sanoo "ei julkkikseen voi olla oikeesti ihastunut" oikeest jos joku kerrankin viel sanoo jtn tollast ni lyön sitä. Vituttaa taas vaihteeks kaikki vanhat asiat mitä mun kaveritki on sanonu. Vaikka yleensä ne ei tunnu niin pahoilta mut täl hetkel ne ainaki tuntuu. En ylipäänsä tajuu miten ihmiset kuvittelee et niil on joku vitu oikeus kommentoida paskaa, netissä tai irl. vois vähän miettiä. Joku mun kaltanenki ku lukee netist jotain paskakommentteja ikäeropareista ni se hyvinkin voi johtaa siihen et sit taas itken sitä samaa asiaa päiväkausia. Varsinkin kun mun aivot vetää sen helposti siihen et mul ei yksinkertaisesti oo oikeutta olla sellanen ku oon. Sit taas oon sillee "hyi vittu en todellakaan tykkää mistää hessust ja timpast" niiku mul on ollu monesti sellanen kieltämisvaihe niidenki suhtee. Sillon ku mutsi kommentoi costist jotain lievästi paskaa (ei siis ihan hirveen ilkeetä mut sellast vähä oudoksuen puhu siit et kui sä muka voit tykätä siit tai jtn vastaavaa) nii mul tuli random häpeän tunne (ellei se ollu jo aiemmin?) Ja se häpeä on edelleenkin en oikeest uskalla hirveesti paljastaa näit ihastuksii perheenjäsenilleni koska tunnen häpeää ja pidän itteeni jotenki tosi lapsellisena ja kaikkee sellast. En tajua miten sulkeudun niin helposti ja vajoon itseinhoon. Mul on jotenki se että en vaan ite osaa olla ylpee itestäni. Jos olisin ite ok itteni kans ni varmaan sillon ei haittais niin paljon se paska mitä ympärilt tulee, mut koska en vaan pysty olla kunnol ylpee itestäni ja ajattelen aina alitajuisesti et mus on jtn vikaa, ni ei täst tuu mitää. Sillon pienetkin asiat menee lujaa ihon alle.

Pitäs varmaan mennä nukkumaan väsyttää ihan helvetin paljon. Ehkä mun ei kannata nyt yrittää miettiä että mikä on mitäkin ja missä mennään noiden tunteiden kanssa. Itkettää nyt vaan niin vitusti et en usko et järkevästi voi edes ajatella täl hetkel.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,747
Reaktioarvo
2,897
Joo mitä vittua itkin taas näille kahelle biisille:

Kuulostaa varmaan ihan vitun typerältä mutta en oikeasti kestä. Hey jesus on monesti sellanen ettei mun tyylii tarvi kuunnella ku intro ja itken jo. Tuntuu niin typerältä edes kuunnella noita kun en edes pysty uskomaan siihen että oon täydellinen sellasena ku oon. Hahahhah. Oikeasti hajoan.

i just want love like everyone else
i was wondering since you made me this way
Do you want me to fall in love
to know what it's like to love someone else
in the most intimate way

cause i know that i could never change

i tried so hard, brought so much pain
and i just wanna be loved for who i am


Toi biisi todellakin sattuu. Ahah kaiken lisäks tää vitun paska lihavointinappula ei taas toimi joten joudun jättää tän tekstin tälleen koska sitä ei saa pois :) hieno juttu. Vitun loistavaa. Oon oikeest jo aika vitun kyllästyny pelleilee noiden kursiivien ja lihavointien kanssa kun ne ei toimi niiku pitäs. Ei jaksa yrittää edes. Lopetan varmaa sit niiden käytön kokonaa ja kirjotan pelkästään normaalia tekstiä :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,747
Reaktioarvo
2,897
Emt mutta ehkä ihan hyvä että kuuntelen nyt noita itkubiisejä koska on oikeesti hyvä itkee itkut pois. Vaikka en tiedä loppuuko nää kyyneleet koskaan tbh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,747
Reaktioarvo
2,897
Just ku luulin etten enää itkis ni kuuntelin erään kappaleen ja itkin varmaan enemmän kun aikasemmin jopa. Ihan hullu kyyneleiden tulva vaa yhtäkkii. Joko tää ny koht alkas loppumaan. Mä haluun oikeest nukkuu mut yritä ny sit nukkua ku ei pysty muuta ku itkee. Et kiitti vaan vitusti siitä niille keille kiitos kuuluu :) en sano että kaikki mun ongelmat johtuu muista ihmisistä mutta moni. Ainakin kaikki tämä mitä nyt itken. Koska itken kaikkea sitä mitä oon saanu kuulla vuodesta toiseen. Tuntuu ettei mitään hyvää koskaan tai ainakin enemmän kaikkee paskaa kuin positiivisii juttui. En ymmärrä mikä vittu joillain on hätänä et ne ei tajuu miten paljon niiden kommentit sattuu. En mä pysty nouseen täält. Välillä pystyn olla sillee jaa iha sama. mut kyl mä aina putoon kuitenkin takas sinne samaan kuoppaan. Oon yrittänyt niin vitun kauan mut en varmaan koskaan tuu rakastaa itteeni. En tiedä vittu koska tää loppuu? Kuinka vitun säälittävää on velloo siin paskas olos ja oikeasti uskoa siihen että on ihan vitun ällöttävä kaikin tavoin? Mut miten sä pakotat ittes uskomaan et oot yhtä hyvä ku muut? En mä oo, on se jo huomattu. Jos olisin yhtä hyvä ku muut ni en ois varmaan saanu noin paljon vihaa kaikilt ihmisilt. Jopa mun kaverit saa mut oikeesti tuntee että tää ei oo okei. Ehkä mun ei pitäs ottaa sitä niin kirjaimellisesti mut yks mun frendi välil sanoo jos tykkään jostain nuoresta et "no toi on hyväksyttävä kohde" ja oikeest tunnen niin vahvasti sen et osa näist on iha hyväksyttävii ehk mut osa ei ja sillon mun on väärin tykätä niistä. Mä tiedän etten sais ottaa sitä kirjaimellisesti mut kun mulle vaan tulee semmonen olo siitä että se on oikeest väärin jos mun kaveritki sanoo niin. En tiedä ehkä ne vaa vitsailee emmä vittu tiiä enää mitään. Mut ihan sama vaikka joku sanois mulle et kelpaan sellasena ku oon, kosk ei se enää mitään taida auttaa. Vihaan itteeni ja sillä selvä. Vaikee päästä pois siitä. Mua oikeest vituttaa se et jos en ois tämmönen ni mul ois varmaan paljon parempi olo nyt. Jos oisin sellanen ku muut ni mun ei tarvis vihata itteeni. Toisaalta ihmiset keksii kenestä tahansa paskaa sanottavaa vaikka se olis kuinka tavallinen tahansa eikä yhtään outo, mut silti mä vaan... Mä en ymmärrä mikä vittu siinä on niin vaikeeta. Emmä jaksa pyytää keltää anteeks vittu enää ikinä. Emmä jaksa kuluttaa energiaa siihen et yritän muuttaa itteeni ja estää mun tunteita jotenki, ei se ees toimi. Mut en osaa lopettaa sitä asioiden kieltämistä. Tai en mä tiedä vittu mitä se on, siis sitä kun oon silleen "ok lopeta heti sul ei oo mitään oikeutta olla tommonen, et voi todellakaan tuntee noin, ei sul oo mitään lupaa siihen". Tiedän et kuulostaa järjettömält mut en osaa ajatella muuta. Must vaa rehellisesti tuntuu silt et mul ei oo mitään vitun oikeutta tuntea niin ku tunnen. Ettei mul oo mitään vitun oikeutta olla oma itteni. Kyllähän mä tiedän että se kuulostaa järjettömältä mut mä en saa sitä tunnetta pois vaikka teen mitä. Ja joka kerta. Joka vitun kerta. Kun nään yhenki negatiivisen kommentin esim youtubes ni se vaa pahentaa kaikkee. Se vaan saa mut ajattelee enemmän ja enemmän et noniin, vaikka teen mitä ni kaikki vihaa mua joka tapauksessa. Oikeesti haluun vaa sulkeutuu pois täst maailmast, en haluu puhuu kellekää. Tuntuu silt ettei kukaan koskaan voi hyväksyä mua tai suhtautua muhun normaalisti. Nojoo ihan sama. Ehkä mä vaa yritän nukkua vaikka kuinka itkis ehkä mä jossain vaiheessa nukahan kuitenki. Sitä paitsi ainakin se itkeminen taukos hetkeks jos ei muuta joten ehkä tää nukkuminen onnistuu kohta.. on vaa iha hirvee nälkä ja jano mut en jaksa syödä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,747
Reaktioarvo
2,897
Oikeasti nyt aika lopettaa itteni vihaaminen. En tiedä miten mut. Joo-o. Ehkä se jotenkin onnistuu, tai sitten ei. Joka tapauksessa yritän mennä nukkumaan, kävi miten kävi D: vaikka en sais unta niin yritän ainakin.
 
Ylös Pohja