Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
HAH nonii voi vittu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 35015" data-attributes="member: 34"><p>MITÄ VITTUA XDDDDD huudan. Kuuntelen mmmbop ja sekoon koska katoin kyseenalaisia muistoja herättäviä videoit. Mm. Karista, joonaksesta, vegardista. Noi kolme mitä vittua oikeesti :Dd joo no tietysti katoin myös kummelii mut ehk yhen sketsin vaa ja silti mää kuolen. Mut okei. Mut joo. Mun pää on niin sekava. Ainii nyt on 27. Päivä eli hessun synttärit haha.</p><p></p><p>Mutta okei siis mä todellakin sekoon nyt timpan, hessun, karin, joonaksen ja vegardin takia. Oikeesti mä alan vittu itkemään. Tää on niin vitun epäreilua. Tää on niin vitun epäreilua ja sit jotkut valittaa kuinka ne haluu ihastuu eikä ne koskaan ihastu, sori ny vaa mut haistakaa vittu oikeesti. Ette tiiä millast tää on ku haluu vaa kaikki tunteet pois koska koko elämä menee päin vittua joka ikinen vitun päivä ja vuosi vuodelta pahemmaks menee kaikki :) en mä oikeest tiedä itkettääks mua vai naurattaaks kai mua enemmän itkettää koska oikeesti nyt tää kaikki on vaa jotenki liikaa. Mä vihaan tätä edestakas sahaamista kun esim kariki ni eka ajattelen sitä sit taas en sit taas joo sit taas en ja tätä samaa tää on koko ajan mut koskaan en pääse lopullisesti yli, en edes kymmenen vuoden sisäl vai kuin kauan täst ny on en mä jaksa laskea mutta vittu en mä siitä pääse yli. Jos ei pääse kymmenessä vuodessa ni ei pääse ikinä. Kiitos ja moikka. Onneksi on edes pieniä taukoja jos ei muuta. Mut oon iha vitu vihane. Itselleni vai noille, en tiedä. Ehkä kaikille. Tekee mieli vaan huutaa ja itkee. Vihaan vegardii. Rakastan sitä. Ihan hirveetä kun kuuntelen 90s boy bands soittolistaa spottarist (juuh Spotify alko taas soittaa sitä ku hain vaa yht biisii mikä on täl listal) ja sil listal oli tosiaan se vitun freak me biisu jonka takia oikeestaan aloin miettiä vegardii. Muistin yhtäkkiä et ainiin sillon kuuntelin sitä biisiä. Ku se oli jossai random fanivideos vegardist. Ni aloin sillon kuuntelee sitä ja ekaks olin sillee ok oon kuullu tän biisin ja se liitty johonki tyyppii mut kehe. Mut aika nopee muistin et vegard sen oli pakko olla. Itken koht ihan vitullist huutoitkua, tunnen sen jo. Oon vitu katkera ja vihaan kaikkia joilla ei oo tällast. Varsinkin vihaan kaikkia jotka sanoo "ei julkkikseen voi olla oikeesti ihastunut" oikeest jos joku kerrankin viel sanoo jtn tollast ni lyön sitä. Vituttaa taas vaihteeks kaikki vanhat asiat mitä mun kaveritki on sanonu. Vaikka yleensä ne ei tunnu niin pahoilta mut täl hetkel ne ainaki tuntuu. En ylipäänsä tajuu miten ihmiset kuvittelee et niil on joku vitu oikeus kommentoida paskaa, netissä tai irl. vois vähän miettiä. Joku mun kaltanenki ku lukee netist jotain paskakommentteja ikäeropareista ni se hyvinkin voi johtaa siihen et sit taas itken sitä samaa asiaa päiväkausia. Varsinkin kun mun aivot vetää sen helposti siihen et mul ei yksinkertaisesti oo oikeutta olla sellanen ku oon. Sit taas oon sillee "hyi vittu en todellakaan tykkää mistää hessust ja timpast" niiku mul on ollu monesti sellanen kieltämisvaihe niidenki suhtee. Sillon ku mutsi kommentoi costist jotain lievästi paskaa (ei siis ihan hirveen ilkeetä mut sellast vähä oudoksuen puhu siit et kui sä muka voit tykätä siit tai jtn vastaavaa) nii mul tuli random häpeän tunne (ellei se ollu jo aiemmin?) Ja se häpeä on edelleenkin en oikeest uskalla hirveesti paljastaa näit ihastuksii perheenjäsenilleni koska tunnen häpeää ja pidän itteeni jotenki tosi lapsellisena ja kaikkee sellast. En tajua miten sulkeudun niin helposti ja vajoon itseinhoon. Mul on jotenki se että en vaan ite osaa olla ylpee itestäni. Jos olisin ite ok itteni kans ni varmaan sillon ei haittais niin paljon se paska mitä ympärilt tulee, mut koska en vaan pysty olla kunnol ylpee itestäni ja ajattelen aina alitajuisesti et mus on jtn vikaa, ni ei täst tuu mitää. Sillon pienetkin asiat menee lujaa ihon alle.</p><p></p><p>Pitäs varmaan mennä nukkumaan väsyttää ihan helvetin paljon. Ehkä mun ei kannata nyt yrittää miettiä että mikä on mitäkin ja missä mennään noiden tunteiden kanssa. Itkettää nyt vaan niin vitusti et en usko et järkevästi voi edes ajatella täl hetkel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 35015, member: 34"] MITÄ VITTUA XDDDDD huudan. Kuuntelen mmmbop ja sekoon koska katoin kyseenalaisia muistoja herättäviä videoit. Mm. Karista, joonaksesta, vegardista. Noi kolme mitä vittua oikeesti :Dd joo no tietysti katoin myös kummelii mut ehk yhen sketsin vaa ja silti mää kuolen. Mut okei. Mut joo. Mun pää on niin sekava. Ainii nyt on 27. Päivä eli hessun synttärit haha. Mutta okei siis mä todellakin sekoon nyt timpan, hessun, karin, joonaksen ja vegardin takia. Oikeesti mä alan vittu itkemään. Tää on niin vitun epäreilua. Tää on niin vitun epäreilua ja sit jotkut valittaa kuinka ne haluu ihastuu eikä ne koskaan ihastu, sori ny vaa mut haistakaa vittu oikeesti. Ette tiiä millast tää on ku haluu vaa kaikki tunteet pois koska koko elämä menee päin vittua joka ikinen vitun päivä ja vuosi vuodelta pahemmaks menee kaikki :) en mä oikeest tiedä itkettääks mua vai naurattaaks kai mua enemmän itkettää koska oikeesti nyt tää kaikki on vaa jotenki liikaa. Mä vihaan tätä edestakas sahaamista kun esim kariki ni eka ajattelen sitä sit taas en sit taas joo sit taas en ja tätä samaa tää on koko ajan mut koskaan en pääse lopullisesti yli, en edes kymmenen vuoden sisäl vai kuin kauan täst ny on en mä jaksa laskea mutta vittu en mä siitä pääse yli. Jos ei pääse kymmenessä vuodessa ni ei pääse ikinä. Kiitos ja moikka. Onneksi on edes pieniä taukoja jos ei muuta. Mut oon iha vitu vihane. Itselleni vai noille, en tiedä. Ehkä kaikille. Tekee mieli vaan huutaa ja itkee. Vihaan vegardii. Rakastan sitä. Ihan hirveetä kun kuuntelen 90s boy bands soittolistaa spottarist (juuh Spotify alko taas soittaa sitä ku hain vaa yht biisii mikä on täl listal) ja sil listal oli tosiaan se vitun freak me biisu jonka takia oikeestaan aloin miettiä vegardii. Muistin yhtäkkiä et ainiin sillon kuuntelin sitä biisiä. Ku se oli jossai random fanivideos vegardist. Ni aloin sillon kuuntelee sitä ja ekaks olin sillee ok oon kuullu tän biisin ja se liitty johonki tyyppii mut kehe. Mut aika nopee muistin et vegard sen oli pakko olla. Itken koht ihan vitullist huutoitkua, tunnen sen jo. Oon vitu katkera ja vihaan kaikkia joilla ei oo tällast. Varsinkin vihaan kaikkia jotka sanoo "ei julkkikseen voi olla oikeesti ihastunut" oikeest jos joku kerrankin viel sanoo jtn tollast ni lyön sitä. Vituttaa taas vaihteeks kaikki vanhat asiat mitä mun kaveritki on sanonu. Vaikka yleensä ne ei tunnu niin pahoilta mut täl hetkel ne ainaki tuntuu. En ylipäänsä tajuu miten ihmiset kuvittelee et niil on joku vitu oikeus kommentoida paskaa, netissä tai irl. vois vähän miettiä. Joku mun kaltanenki ku lukee netist jotain paskakommentteja ikäeropareista ni se hyvinkin voi johtaa siihen et sit taas itken sitä samaa asiaa päiväkausia. Varsinkin kun mun aivot vetää sen helposti siihen et mul ei yksinkertaisesti oo oikeutta olla sellanen ku oon. Sit taas oon sillee "hyi vittu en todellakaan tykkää mistää hessust ja timpast" niiku mul on ollu monesti sellanen kieltämisvaihe niidenki suhtee. Sillon ku mutsi kommentoi costist jotain lievästi paskaa (ei siis ihan hirveen ilkeetä mut sellast vähä oudoksuen puhu siit et kui sä muka voit tykätä siit tai jtn vastaavaa) nii mul tuli random häpeän tunne (ellei se ollu jo aiemmin?) Ja se häpeä on edelleenkin en oikeest uskalla hirveesti paljastaa näit ihastuksii perheenjäsenilleni koska tunnen häpeää ja pidän itteeni jotenki tosi lapsellisena ja kaikkee sellast. En tajua miten sulkeudun niin helposti ja vajoon itseinhoon. Mul on jotenki se että en vaan ite osaa olla ylpee itestäni. Jos olisin ite ok itteni kans ni varmaan sillon ei haittais niin paljon se paska mitä ympärilt tulee, mut koska en vaan pysty olla kunnol ylpee itestäni ja ajattelen aina alitajuisesti et mus on jtn vikaa, ni ei täst tuu mitää. Sillon pienetkin asiat menee lujaa ihon alle. Pitäs varmaan mennä nukkumaan väsyttää ihan helvetin paljon. Ehkä mun ei kannata nyt yrittää miettiä että mikä on mitäkin ja missä mennään noiden tunteiden kanssa. Itkettää nyt vaan niin vitusti et en usko et järkevästi voi edes ajatella täl hetkel. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
HAH nonii voi vittu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja