Aihe vapaa HAHHAH okei hirveetä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,929
Moikka mää meen poies 😭😭😭😭😭😭🥺😬

Kummelin neljännen kauden vika jakso tappo mut ja nyt olen dead 😭

EI HYVÄ

toi oli jostain syystä pahinta mitä mulle on ikinä tapahtunut, tunteet räjähti käsiin ja aloin suurinpiirtein hyperventiloimaan??

Ei oo pääkopassa kaikki taas ihan kunnossa

En pääse tästä ikinä eteenpäin, lisäks taisin nähä unta ainakin costista joten anteeks mitävittua mistä se ny tuli ja niiku? Mikä hätänä ?????

Oikeesti hirveetä siis mul ei oo aivois kaikki hyvin :DDDDD en pääse yhtään mihinkään tästä

En tajuu miten voin seota noin paljon, oon ihan lost. En pääse tästä ikinä mihinkään kaikki vaan tapahtuu ja tapahtuu ja aika menee eteenpäin ja mä vaan-

Tukehdun näihin tilanteisiin ja tunteisiin ja päiviin ja viikkoihin ja kuukausiin ja vuosiin

Miks Sakari östermalm on ihan ku mun yks "irl-ihastukseni"

Timppa muutenki näyttää silt mut etenkin sakuna kosk se irl-tyyppi on just sellanen random bläkkis tyyppi ei vittu

Oikeest miks mun piti nähä toi kaikki

En uskalla kattoo enää yhtäkään jaksoa

Kaikki nää kuukaudet vaa pyörii mun päässä ja mietin et miks mun pitää olla minä miks en voi olla joku toinen

Ja taas tuli se helvetin sumunen tunne ku katoin hessuu olin vaa sillee voi vittu taasko tää menee siihen samaan mitä se oli tammikuun lopussa ja helmikuun alussa. Miks mä en vaan voi-

En ymmärrä miks mun pitää olla tämmönen

En ymmärrä mikä mun päässä on vikana oikeesti

Mul ei todellakaan oo kaikki kunnossa :DDD ei ole normaalia olla näin sekasin päästään

Mutta ehkä mä yritän nyt rauhottuu mut en kyllä pysty rakastan timppaa ja hessua vieläkin niiiinnnnnn niin paljon mä en pysty ikinä päästää irti, en ikinä en pysty en koskaan

Oikeesti yllätyin vähän koska vaikka tiedän et oon sekasin, mut en aatellu silti et alkaisin hyperventiloimaan kattoessani tota jaksoa :D vaikka ehkä se olis pitäny arvata ku oon ollu tänää ja eilen niin vitun sekasin muutenki.

Ja siihen päälle viel ihan psykoosi unet niin ei ihmekää että hyvinvointi loppuu alta aikayksikön

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Mut miten sekoon noin pahasti VAAN yhdestä jaksosta???? Ei ees useampaa vaan yks ainut jakso ja oon jo menny sen rajan ohi minkä ohittaessani hajoon kappaleiksi ja kuolen henkisesti tähän kaikkeen?

Okei hirvee dejavu tuli äsken :DDDDDDD mitä nyt taas.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Hyiiii vittu heitän henkeni koht tässä

Mun on pakko saada itteni rauhottumaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Juu henki lähtee 😅

Viides kausi vaikuttaa lupaavalta,,,,,

Vannon toi neloskauden vika jakso oli ihan yhtä hyperventilointia mut entäs nuts ja vitoskauden eka jakso 🤔 en uskalla kattoa enempää mua pelottaa

Tää ei mee yhtään hyvin. Voi helvetti ku mulla loppuu sanat ja kaikki mä oikeesti en pysty tähän, pls. Mua pelottaa.

Mua ahdistaa se että timppa on mun elämäni rakkaus ja hessu heti toisena :'D it's fucking unreal.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Mitä täällä tapahtuu xd en edes-

Oon kattonu ihan tarpeeks kummelia tälle päivälle D: ehkä vähän liikaa hmm hyvinvointi loppuu tho

Mutta jännä sattuma: tein huvikseen youtubes testei (varmasti kertoo 100% totuuden siitä ei oo epäilystäkää) ja yks oli sellane et kuin monta kumppania mul tulee olee tänä vuonna 🤔 ja sen mukaan yks XD (näkis vaa) ja sit toine oli et mikä on mun seuraavan kumppanin nimen ensimmäinen kirjain 😭 ja literally siin tuli joukko kirjaimia ja siin oli myös t :D Muistaakseni siin oli ainaki t, r ja jotai muitaki mut ainaki noi :D et se on joku niistä kirjaimista XDDDDDD huudan. Tämähän tarkoittaa EPÄILEMÄTTÄ sitä että tuun tänä vuonna oleen timpan kans yhessä eiku siis

Coincidence... I think not 🤔

Also en pääse yhtää yli siitä että näin taas timpan ilman vaatteita muutamassakin kohassa 🤤🤤🤤🤤🤤🤤 but i didn't see enough tho

Damn it was,,, shocking,,, i need to see more tho,, 😏

En tiedä onko tää huolestuttavaa mutta oon nyt nähny timpan niin monesti ilman paitaa tai alasti yms et muistan jopa liian hyvin milt sen nännit näyttää 🤔🤔 well this is unfortunate

En tiedä ne varmaan on halunnu ihan tahallaan kiusata ihmisiä sillä että jatkuvasti näytetään paljasta pintaa 😭😭😭😭😭😭 like pls mercy me. Instagramin perusteella myös k&p:ssä nähdään timppa ilman paitaa D= en kykene elämään.

And i'm supposed to not think of them ??????? Lmao sure

Ainiin god damn hessu on vitun seksikäs tässä:
Oh honey 🤤😭🔥

Oon taas liian thirsty näköjään eihän tästä tuu hevonvittuakaan :DDDDDDD loistava miesmaku mulla on kyllä

😭😭😭😭😭😭😭 Eih

Ok aika mennä nukkumaan vissiin

Ylös Pohja