Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hajoon kyl
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 6824" data-attributes="member: 34"><p>Oih ja voih. Ahdistaa niin lujaa taas D:</p><p></p><p>Jotenkin kun en oo yhtään tottunut tämmöseen että tunteet kestää näin kauan näin voimakkaina ja jotenki... Muhun ei oo monikaan rakastuminen varmaan sattunu näin. Kaikki fläsärit sattuu. Ja jotenkin... Koska en oo tottunu tämmöseen näin pahoihin rakastumisiin ja siihen että jotkut kaks henkilöä voi olla noin... Tärkeitä ja viel nimenomaan samaan aikaan niin mä en oikeesti pysty elää näiden olojen kanssa ja mua pelottaa. Oon kyl monesti ollu ihastunu kahteen samaan aikaan, tosi monesti ja vielä useempaankin että ei siinä. Mutta näin suuria tunteita en tiiä oonko aiemmin kokenu molempiin yhtä aikaa. Yleensä sillon on ollu vaan yks kerrallaan ku on lähteny näin pahasti järki. Emmä oikeen tiiä ees. En osaa käsitellä jotenkin mitään nyt taas. Tuntuu että disconnectaan aivan helvetisti kaikista mun ajatuksista ja tunteista, en edes halua tietää enää mitä tunnen ku tää menee aina vaa pahemmaks :D en edes halua olla kartalla siitä miltä must tuntuu. Haluun vaa disconnectaa täysin niist tunteist ja olla aivan pihalla kaikesta ja sekasin. Kaikki tuntuu niin.... Siis en oo yleensä kyl koskaa ollu näin sydänkipuinen, koska siis jo se et katon jotai videoo mis ne on niin mul tulee ihan sellanen kipu tai sellanen tunne mitä en oo tuntenu ehkä koskaan aiemmin. Saatan siis vaa kattoo jtn videoo ja sit jotenki... Kaikki yhtäkkiä alkaa tuntuu epätodelliselta ja tunteet vaa vyöryy niin voimalla ylitse et ei tiiä saako happee ees. Sit siin vaa samalla ihmettelee et miten voi olla niin ettei kukaan muu henkilö ainakaan tällä hetkellä tunnu miltään. Kukaan muu ei mee tunteisiin samal taval. Kukaa muu ei merkkaa niin vitusti. En käsitä miten tälleen samaan aikaan (tai siis sillee et ensin oli toinen, sit toinen mut en päässy koskaan siitä edellisestä yli eli se on edelleen mielessä ja on ollu koko ajan) voi rakastua kahteen ihmiseen niin paljon et kukaan muu ei ees voi olla puolikskaa nii täydellinen. Ensin kun rakastuin timppaan niin mä kelasin etten ees tuu hetkeen rakastuu kehenkään yhtä pahasti, mut sitten rakastuin hessuun ja molemmat on ollu niin...... Pahoi keissei et ei mitään järkee. Itse asiassa fun fact et en oo viel tähänkää mennessä kehenkään muuhun rakastunu samal taval ku timppaan paitsi hessu mut ei sekään ollu tai oo ehkä ihan sama asia ku timppa. Uskomatonta koska normaalisti varmaan tässö vaiheessa olisin jo rakastunu useampaan ehkä tai emt? Idk mut en ees välitä tai niikuet. Huvittaa ku kaikki uuet (okei niit uusia on kai ollu se tasan yks ehk) ihastukset kestää sen ehk päivän tai pari tms ja sit taas unohan ne ja näin, mut nää kaks on ainoita jotka pysyy vaikka muut ihastukset on vaihdellu, tai sillee et se on vaihdellut ketä aattelen. Aika paljon. Mut nää kaks vaan: on ja pysyy. Huutista. Tais osuu johoki semmosee kohtaa mun sielus nää et ei tästä kyl päästä helpolla pois. Aattelin joskus aikasemmin et ei helkkari jos tää meno jatkuu nii oon viel kesälläki iha kiinni niis. Ja jokes on me koska tätä menoa en kyl oo ees varma onks toi nii mahotontakaa et niin kävis. Huutista vaan. Oikeesti ilmeeni kun tulee kesä ja oon edelleen yhtä kykenemätön pääsee yli niistä :D huudan. En kestä ajatella tätä. Jotenkin vaa nään sieluni silmin sen etten ikinä tuu olee yli täst. Voin toki olla väärässäkin, mutta tää nyt näyttää vähän siltä että voi perkeles.</p><p></p><p>Juuh on pakko avautuu tänne kesuu välillä tho. Jos se auttais ahistuksee ja saisin nukuttua pian, toivottavasti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 6824, member: 34"] Oih ja voih. Ahdistaa niin lujaa taas D: Jotenkin kun en oo yhtään tottunut tämmöseen että tunteet kestää näin kauan näin voimakkaina ja jotenki... Muhun ei oo monikaan rakastuminen varmaan sattunu näin. Kaikki fläsärit sattuu. Ja jotenkin... Koska en oo tottunu tämmöseen näin pahoihin rakastumisiin ja siihen että jotkut kaks henkilöä voi olla noin... Tärkeitä ja viel nimenomaan samaan aikaan niin mä en oikeesti pysty elää näiden olojen kanssa ja mua pelottaa. Oon kyl monesti ollu ihastunu kahteen samaan aikaan, tosi monesti ja vielä useempaankin että ei siinä. Mutta näin suuria tunteita en tiiä oonko aiemmin kokenu molempiin yhtä aikaa. Yleensä sillon on ollu vaan yks kerrallaan ku on lähteny näin pahasti järki. Emmä oikeen tiiä ees. En osaa käsitellä jotenkin mitään nyt taas. Tuntuu että disconnectaan aivan helvetisti kaikista mun ajatuksista ja tunteista, en edes halua tietää enää mitä tunnen ku tää menee aina vaa pahemmaks :D en edes halua olla kartalla siitä miltä must tuntuu. Haluun vaa disconnectaa täysin niist tunteist ja olla aivan pihalla kaikesta ja sekasin. Kaikki tuntuu niin.... Siis en oo yleensä kyl koskaa ollu näin sydänkipuinen, koska siis jo se et katon jotai videoo mis ne on niin mul tulee ihan sellanen kipu tai sellanen tunne mitä en oo tuntenu ehkä koskaan aiemmin. Saatan siis vaa kattoo jtn videoo ja sit jotenki... Kaikki yhtäkkiä alkaa tuntuu epätodelliselta ja tunteet vaa vyöryy niin voimalla ylitse et ei tiiä saako happee ees. Sit siin vaa samalla ihmettelee et miten voi olla niin ettei kukaan muu henkilö ainakaan tällä hetkellä tunnu miltään. Kukaan muu ei mee tunteisiin samal taval. Kukaa muu ei merkkaa niin vitusti. En käsitä miten tälleen samaan aikaan (tai siis sillee et ensin oli toinen, sit toinen mut en päässy koskaan siitä edellisestä yli eli se on edelleen mielessä ja on ollu koko ajan) voi rakastua kahteen ihmiseen niin paljon et kukaan muu ei ees voi olla puolikskaa nii täydellinen. Ensin kun rakastuin timppaan niin mä kelasin etten ees tuu hetkeen rakastuu kehenkään yhtä pahasti, mut sitten rakastuin hessuun ja molemmat on ollu niin...... Pahoi keissei et ei mitään järkee. Itse asiassa fun fact et en oo viel tähänkää mennessä kehenkään muuhun rakastunu samal taval ku timppaan paitsi hessu mut ei sekään ollu tai oo ehkä ihan sama asia ku timppa. Uskomatonta koska normaalisti varmaan tässö vaiheessa olisin jo rakastunu useampaan ehkä tai emt? Idk mut en ees välitä tai niikuet. Huvittaa ku kaikki uuet (okei niit uusia on kai ollu se tasan yks ehk) ihastukset kestää sen ehk päivän tai pari tms ja sit taas unohan ne ja näin, mut nää kaks on ainoita jotka pysyy vaikka muut ihastukset on vaihdellu, tai sillee et se on vaihdellut ketä aattelen. Aika paljon. Mut nää kaks vaan: on ja pysyy. Huutista. Tais osuu johoki semmosee kohtaa mun sielus nää et ei tästä kyl päästä helpolla pois. Aattelin joskus aikasemmin et ei helkkari jos tää meno jatkuu nii oon viel kesälläki iha kiinni niis. Ja jokes on me koska tätä menoa en kyl oo ees varma onks toi nii mahotontakaa et niin kävis. Huutista vaan. Oikeesti ilmeeni kun tulee kesä ja oon edelleen yhtä kykenemätön pääsee yli niistä :D huudan. En kestä ajatella tätä. Jotenkin vaa nään sieluni silmin sen etten ikinä tuu olee yli täst. Voin toki olla väärässäkin, mutta tää nyt näyttää vähän siltä että voi perkeles. Juuh on pakko avautuu tänne kesuu välillä tho. Jos se auttais ahistuksee ja saisin nukuttua pian, toivottavasti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hajoon kyl
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja