Ihastuminen Hajoon kyl

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Joo eihän siinä.

En pääse ikinä yli. En vaa pääse. Oon niin toivottoman kusessa. Niin rakastunut etten oikeesti kestä enää. Aaaaaaaaaa. Mikään ei vaan auta siihen että ajattelen niitä koko ajan.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Tosta tulee mieleen, kun olin viel kuukaus sitten rakastunut yhteen tyyppiin. Häpeän niitä aikoja SUURESTI. :'(
Eli ymmärrän tunteen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Oih ja voih. Ahdistaa niin lujaa taas D:

Jotenkin kun en oo yhtään tottunut tämmöseen että tunteet kestää näin kauan näin voimakkaina ja jotenki... Muhun ei oo monikaan rakastuminen varmaan sattunu näin. Kaikki fläsärit sattuu. Ja jotenkin... Koska en oo tottunu tämmöseen näin pahoihin rakastumisiin ja siihen että jotkut kaks henkilöä voi olla noin... Tärkeitä ja viel nimenomaan samaan aikaan niin mä en oikeesti pysty elää näiden olojen kanssa ja mua pelottaa. Oon kyl monesti ollu ihastunu kahteen samaan aikaan, tosi monesti ja vielä useempaankin että ei siinä. Mutta näin suuria tunteita en tiiä oonko aiemmin kokenu molempiin yhtä aikaa. Yleensä sillon on ollu vaan yks kerrallaan ku on lähteny näin pahasti järki. Emmä oikeen tiiä ees. En osaa käsitellä jotenkin mitään nyt taas. Tuntuu että disconnectaan aivan helvetisti kaikista mun ajatuksista ja tunteista, en edes halua tietää enää mitä tunnen ku tää menee aina vaa pahemmaks :D en edes halua olla kartalla siitä miltä must tuntuu. Haluun vaa disconnectaa täysin niist tunteist ja olla aivan pihalla kaikesta ja sekasin. Kaikki tuntuu niin.... Siis en oo yleensä kyl koskaa ollu näin sydänkipuinen, koska siis jo se et katon jotai videoo mis ne on niin mul tulee ihan sellanen kipu tai sellanen tunne mitä en oo tuntenu ehkä koskaan aiemmin. Saatan siis vaa kattoo jtn videoo ja sit jotenki... Kaikki yhtäkkiä alkaa tuntuu epätodelliselta ja tunteet vaa vyöryy niin voimalla ylitse et ei tiiä saako happee ees. Sit siin vaa samalla ihmettelee et miten voi olla niin ettei kukaan muu henkilö ainakaan tällä hetkellä tunnu miltään. Kukaan muu ei mee tunteisiin samal taval. Kukaa muu ei merkkaa niin vitusti. En käsitä miten tälleen samaan aikaan (tai siis sillee et ensin oli toinen, sit toinen mut en päässy koskaan siitä edellisestä yli eli se on edelleen mielessä ja on ollu koko ajan) voi rakastua kahteen ihmiseen niin paljon et kukaan muu ei ees voi olla puolikskaa nii täydellinen. Ensin kun rakastuin timppaan niin mä kelasin etten ees tuu hetkeen rakastuu kehenkään yhtä pahasti, mut sitten rakastuin hessuun ja molemmat on ollu niin...... Pahoi keissei et ei mitään järkee. Itse asiassa fun fact et en oo viel tähänkää mennessä kehenkään muuhun rakastunu samal taval ku timppaan paitsi hessu mut ei sekään ollu tai oo ehkä ihan sama asia ku timppa. Uskomatonta koska normaalisti varmaan tässö vaiheessa olisin jo rakastunu useampaan ehkä tai emt? Idk mut en ees välitä tai niikuet. Huvittaa ku kaikki uuet (okei niit uusia on kai ollu se tasan yks ehk) ihastukset kestää sen ehk päivän tai pari tms ja sit taas unohan ne ja näin, mut nää kaks on ainoita jotka pysyy vaikka muut ihastukset on vaihdellu, tai sillee et se on vaihdellut ketä aattelen. Aika paljon. Mut nää kaks vaan: on ja pysyy. Huutista. Tais osuu johoki semmosee kohtaa mun sielus nää et ei tästä kyl päästä helpolla pois. Aattelin joskus aikasemmin et ei helkkari jos tää meno jatkuu nii oon viel kesälläki iha kiinni niis. Ja jokes on me koska tätä menoa en kyl oo ees varma onks toi nii mahotontakaa et niin kävis. Huutista vaan. Oikeesti ilmeeni kun tulee kesä ja oon edelleen yhtä kykenemätön pääsee yli niistä :D huudan. En kestä ajatella tätä. Jotenkin vaa nään sieluni silmin sen etten ikinä tuu olee yli täst. Voin toki olla väärässäkin, mutta tää nyt näyttää vähän siltä että voi perkeles.

Juuh on pakko avautuu tänne kesuu välillä tho. Jos se auttais ahistuksee ja saisin nukuttua pian, toivottavasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Legit tosin mun ajantaju ja todellisuudentaju yms menee täs, koska niiku en yleensä kuolaa tällä tavalla näin pitkää yksiä ja samoja tyyppejä (niiku sillee koko ajan, kai???) Ni nyt ku tää yks ja sama asia on kestäny niin pitkään ni tää kaikki tuntuu vaa yhdeltä ja samalta psykoosijaksolta, joka on kestänyt ehkä jonku muutaman viikon vaan eikä _lähes pari kuukautta_ (????). Koska jos normaalisti nää kestää mulla semmoset ehkä muutaman viikon jos sitäkään niin tuntuu tavallaa lyhyemmältä tää aika ku en jotenkin osaa suhtautua siihen että asiat menee nyt eri tavalla ku normaalisti ja ajankulku on niin jotenkin.. aaaaaaaaa! Tai siis mun mieli ei tajua sitä että tää menee nyt eri tavalla kun aikasemmin eikä oo menny parii viikkoo vaan pari kuukautta melkeen. Mun aivot ei tajuu sitä et samat psykoosit voi jatkua näin pitkään ja kai siks tää tuntuu vielki tammikuulta. Oikeestaan tuntuu vähä niiku aika ois pysähtyny siihen tammikuun alkuun suurinpiirtein ja sen jälkeen en oo enää tienny mistään mitään. Mikä vuosi ja mikä maa ja valuutta D= kuka olen D=

Tosin viime vuonna kun villu case tapahtui, niin se alkoi siis tammikuussa ja kesti sen koko tammikuun ja no basically kai koko helmikuunki mut siin kohtaa se rupes kai vähän jo rauhottumaan jossai vaiheessa helmikuuta? Mut sit maaliskuussa sekosin uudestaa aivan totaalisesti siit. Nii emt tuntukse sit yhtä sekavalt ku tää, jotenki tää kyllä tuntuu randomisti ehkä pahemmalta ja enemmän psykoosilta, mut... Saatto mul sillonki vähän seota ajantaju kyllä. Aina jotenkin tuntuu et ku rakastuu pahasti ni tuntuu että aika menee hirveen nopee ku kaikki on ihan sumusta ja uppoudut vaa ajatuksii ja kyky nähä mitään tai ketään muuta katoaa täysin. Nyt ainakin must tuntuu et aika on pompannu suoraan tammikuun alusta tähän et niiku yhtäkkiä on helmikuu ja oon vaa sillee anteeks??? Mitä tapahtu??? Voi mun hämmentyneitä aivojani D: ja vielä kun huonosti nukkuu (välillä ainakin) niin olo on vielä pahempi ja epätodellisempi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Inhottava tunne kun tuli "ikävä" entistä ihastustani, mutta ei kuitenkaan sillä tavalla ikävä että oikeasti ajattelisin sitä ja haluisin olla sen kaa niin kuin silloin halusin. Enemmänkin vaan ehkä osa musta haluais että olisin just ihastunu johonki irl-tyyppiin niiku se oli. Vaikka ei sekään ollut kivaa, mutta ehkä jollain tavalla helpompaa kuin tämä. Ehkä. Toisaalta siinä oli omat huonot puolensa verrattuna tähän mutta kuitenkin. Ainakin näin sitä irl mikä on tavallaa plussaa kyl. Tosin en näe enää. Ehkä kaipaa enemmän sitä ajanjaksona kuin sitä ihmistä itsessään, vaikka voi olla että jossain vaiheessa alan taas sitä ikävöimää ihan oikeastikin. Oon kuitenkin loppujen lopuksi hyvin vähän miettinyt sitä sen jälkeen kun tiemme erkanivat. Oon oikeesti ihmetellytki sitä et miks en ajattele sitä :o ehkä jossain vaiheessa alan kunnolla ikävöimää sitä mut se ois kamalaa koska en näe sitä missään. Mutta nyt kuitenkin ei mua haittaa se etten oo sen kaa tekemisis. Mut just ikävöin sitä aikaa ja sitä et olis joku irl-ihastus jota näkeeki. Tää on nii raastavaa ku en näe timoo tai hessuu ollenkaan ni sattuu koko ajan niin paljon. Ehkei mun oo vaan jostain syystä tarkotus päästäkään yli niistä D: eipä tälle mitään voi, mutta sattuuhan se vähän. Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti D: on tässä hyviäkin puolia, KAI.

Ehkä on aika mennä ulos selvittämään ajatuksia D:

Tää ei nyt liity ollenkaan aiheesee vaa on ihan muuta, mut kirjotan silti vähän siitäkin ku se häiritsee. Eli tää sukupuolen kyseenalaistaminen, ku oon tosiaan tullu siihen tulokseen että termi girlflux kuvaa jollain tasolla mun tuntemuksia, että suurimman osan ajasta oon ja koen oloni ihan vaa naiseks eikä siinä mitään mutta välillä tulee tunne (joka saattaa kestää vain hetken tai jotain) että mulla ei ees oo sukupuolta tai jotenki sellane iha vitun outo tai en tiiä onkse jotain disconnectaamista tahallaan sukupuolesta koska vaikka naisviha, mutta mulle jotenkin vaan tulee sellane olo että ainoo asia mussa mikä liittyy sukupuoleen on mun keho, tietenkin. Mutta jos mietin sitä että TUNNENKO mä oloni naiseksi niin en niinä hetkinä kyllä. Ei se mua haittaa, tai ainakaan mun keho ei oikeastaan haittaa mua. Mut sit taas suurimman osan ajasta oon täysin tyytyväinen naisena. Tai en käyttäis sanaa tyytyväinen koska oon koko ajan tyytyväinen mun kehossa. Mutta et suurimman osan ajasta mä tunnen olevani ihan nainen, mut joskus on hetkiä et mä en pysty jotenki uskomaan että mä oisin erityisesti mitään sukupuolta. Tai et se sukupuoli ois vaan jotenkin neutraali. En osaa selittää. Tosin ne saattaa olla niin lyhyitä häivähdyksiä että en tiedä riittääkö se edes siihen että olisin jotain muuta kuin cis. Pääasiassa kuitenkin oon ihan nainen. Mutta joskus se vaan tuntuu vieraalta. Välillä saatan kattoo mun kehoo ja ihmetellä et miten voin näyttää tältä. Ei siis varsinaisesti negatiivisessa mielessä, vaan tulee vaan sellanen "epätodellinen olo" et miten voin näyttää näin naiselta. En koe sitä pahana ongelmana kuten sanottu koska en koe mitään kehodysforiaa i think, mut se on vaa outo tunne. Mut sit taas mua ahdistaa siinä se, että vaikka voinkin ihan hyvin vaan kuvata itseäni termillä girlflux niin silti mua pelottaa että nää ei oo riittäviä siihen että olisin girlflux. Vaikka mitäpä se kellekään kuuluu, mutta tuntuu että muut on enemmän muunsukupuolisia enkä mä saa käyttää sitä sanaa itsestäni koska oon niin usein kuitenkin ihan tyttö. Ja sit vaan mietin et onks tää vaan yliajattelua mitä jos oon oikeesti cis. Mua ahdistaa ku oon menny niin monta kertaa edestakas ja aina kun musta tuntuu taas täysin naiselta niin mä identifioidun taas cissuksi. Vähä niiku bissenä tekee mieli identifioitua heteroksi sillon kun ihastuu pelkästään miehiin. Sitä alkaa miettiä oliks ne kokemukset edes todellisia. Kuitenkin tiedän olevani bi koska oon kokenu sen. Mutta tän sukupuolen kanssa mulla ei oo samanlaista varmuutta, koska mietin koko ajan että se tunne johtuu varmaan vaan jostain muusta, yliajattelusta tai jostain. Ja koska se on monesti aika lievä tunne eikä mikään voimakas dysforian kokemus.

Emt mä monesti kyllä sillonki ku identifioiduin ihan täysin cissuna nii ku näin vaik agender lipun ni se resonoi koska kuitenkin mulla oli jonkinasteinen kokemus siitä kun tuntuu että sulla ei oikeastaan ehkä olekaan sukupuolta. Siis jotenkin se tuotti ja tuottaa mulle jopa iloa ja helpotusta. Et ei tarvii pakottaa itteään sukupuoleen sillon kun ei tunnu siltä. Mutta kun tää yliajattelu pilaa mun elämän, koska sit rupeen yliajattelee että milloin tuntuu miltäkin, tarkkailen mun tunteita liikaa koko ajan. Ja mietin että en oo oikeesti tämmönen vaa feikkaan nää kokemukset tai se johtuu jostain muusta. En siis usko että ne vois olla aitoja.

Sit täs on sekin että jos tykkään jostai naisest mun on helpompi joskus mieltää itteni myös naisena, koska sen ajattelee niin vahvasti jotenki kehon kautta et ok mul on naisen keho ja mun ihastuksella myös niin oon nainen. Mut sit jos tykkää miehestä, niin okei, usein silloinkin mun on helppo mieltää itteni naiseks, mut joskus tulee sellanen olo et en vaan... Pysty olla. Sen takia oon miettinyt voiko tää kaikki johtuu siit et alitajuisesti koen painetta olla naisellinen mut jos oisin tytön kans niin voisin olla rauhassa vaan masc girl. Miehen kaa jos ois ni tuntisin itteni ihan oudoks jos oon masc ni ehk sit sitä ajattelee et en ookaan ees nainen. Joo kivaa yliajattelua. Ja kivat stereotypiat. Mut toisaalta ihan sama mistä ne johtuu, jos mulla on välillä se kokemus etten oo nainen nii sitte on, ja voin sanoa että oon girlflux. Ei sil oo mitään väliä mistä se johtuu tai onkse "aitoo". Juu emmä tiiä. Jotenkin sit vaan tämmönen muuttuva kokemus (vrt. Siihen jos se pysyis aina samana eli esim aina kokis olevansa agender tai aina kokis olevansa muija) saa mulla aikaan sen, että sahaan edestakas ja oon koko ajan epävarma, vähä niiku bisseyskin on joskus sellasta. Sitä vaa heittelehtii laidasta toiseen holtittomasti D: vaikkakin molemmissa mulla on melko selkeä sellanen pysyvämpi tila eli seksuaalisuuden suhteen miehet (ulospäin mieheltä näyttävät huom) ja sukupuolen suhteen se pysyvämpi tila on se että oon muija. Välillä vaan se sit shiftaa toiseen suuntaan. Kuvittelenkohan tän vaan? Ainakin ton sukupuolen suhteen. En ees tiiä milt sukupuolen pitäs tuntuu. Jos voisin tietää miltä cis-naisista tuntuu niiden sukupuoli ja vertaisin sitä omaan kokemukseen ni emt onkse samanlainen. Kylhä kaikki varmaa joskus kokee että mitä vittua, miten niin mulla on muka sukupuoli. Vai liittyykö tää kaikki nyt iha vaa siihen ku mulla on muutenkin välillä derealisaatiota ja depersonalisaatiota? Huudan. Okei mutta. Kiva. Mut sit taas toisaalta silloinkin kun mulla on enemmän agender olo niin ajattelen silloinkin usein sukupuoleni ainakin tottumuksesta ja kehon kautta naiseksi, eli vaikka mulla ois jotenki tunne että en ehk oo nainen niin siltikin samalla tuntuu et oon. Joten silloinkin saatan puhua itsestäni naisena vaikka se ehkä tuntuiski vähä oudolta, mut en vaan osaa silloinkaan puhua itsestäni sukupuolettomana. Koska oon tottunu siihen että mun sukupuoleni pitää olla nainen koska niin se nyt vaan on määrätty. Emmä tiiä mä en vaan haluis et tää on näin vaikeeta. Miten jotkut voi vaan tietää sen? Miten se on joillekin niin luonnollista?

Huoh, oon vaa tomboy lets face it 😭 en jaksa tätä epävarmuutta. Pelkään tosi paljon sitä et meen taas edestakas ja kohta taas luulen olevani cis. Voi vittu.

Menen ulos en kestä tätä oloa :D en tykkää itestäni taas tho.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Koska oon tottunu siihen että mun sukupuoleni pitää olla nainen koska niin se nyt vaan on määrätty.
Niin siis täst viel se et periaatteessa mullahan on kaks tapaa ajatella sukupuoli. Joko se millaseks mut on määrätty eli mitä muut sanoo et mikä mun sukupuoli on. Ja sit se että miten mä itse sen koen.

Mutta toisaalta tuntuu että ne sekottuu, koska samalla myös varmaan itse KOEN sukupuoleni sellaseks mikskä pitää koska mut on kasvatettu siihen. Tai häh emmä tiiä. Oisinpa vaan nyt ihan yksiselitteisesti nainen. Ihan pelkästään. Mutta tuskin mä sitten cis oon, jos kerta tää kriiseily on niin jatkuvaa. En usko että kriiseilisin jos ei olis syytä kriiseillä mutta joo en tiedä saatana.

Mutta en kyllä voi vaan antaa tän olla ja jäädä taas siihen epävarmaan tilaan koska silloin mun olo taas romahtaa. Eli mun on pakko käyttää jotain termiä. Olkoon se vaikka nyt sit se girlflux, oli se Totta tai ei. Sama niiku mun on pakko identifioitua ace spectrumille koska muuten heilun ajatuksissani vaan edestakaisin koko ajan. Oli se Totta tai ei. En pysty menemään edestakas, mun on pakko pysyä siinä yhdessä termissä, piti se paikkaansa tai ei. Onneksi biseksuaalisuuden sentään tiedän varmaksi, vaikka nykyään "tuntuukin" heterolta koska en oo miettinyt ketään muijaa varmaan koko tänä vuonna.
 
Ylös Pohja