Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hajoon kyl
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 6825" data-attributes="member: 34"><p>Legit tosin mun ajantaju ja todellisuudentaju yms menee täs, koska niiku en yleensä kuolaa tällä tavalla näin pitkää yksiä ja samoja tyyppejä (niiku sillee koko ajan, kai???) Ni nyt ku tää yks ja sama asia on kestäny niin pitkään ni tää kaikki tuntuu vaa yhdeltä ja samalta psykoosijaksolta, joka on kestänyt ehkä jonku muutaman viikon vaan eikä _lähes pari kuukautta_ (????). Koska jos normaalisti nää kestää mulla semmoset ehkä muutaman viikon jos sitäkään niin tuntuu tavallaa lyhyemmältä tää aika ku en jotenkin osaa suhtautua siihen että asiat menee nyt eri tavalla ku normaalisti ja ajankulku on niin jotenkin.. aaaaaaaaa! Tai siis mun mieli ei tajua sitä että tää menee nyt eri tavalla kun aikasemmin eikä oo menny parii viikkoo vaan pari kuukautta melkeen. Mun aivot ei tajuu sitä et samat psykoosit voi jatkua näin pitkään ja kai siks tää tuntuu vielki tammikuulta. Oikeestaan tuntuu vähä niiku aika ois pysähtyny siihen tammikuun alkuun suurinpiirtein ja sen jälkeen en oo enää tienny mistään mitään. Mikä vuosi ja mikä maa ja valuutta D= kuka olen D=</p><p></p><p>Tosin viime vuonna kun villu case tapahtui, niin se alkoi siis tammikuussa ja kesti sen koko tammikuun ja no basically kai koko helmikuunki mut siin kohtaa se rupes kai vähän jo rauhottumaan jossai vaiheessa helmikuuta? Mut sit maaliskuussa sekosin uudestaa aivan totaalisesti siit. Nii emt tuntukse sit yhtä sekavalt ku tää, jotenki tää kyllä tuntuu randomisti ehkä pahemmalta ja enemmän psykoosilta, mut... Saatto mul sillonki vähän seota ajantaju kyllä. Aina jotenkin tuntuu et ku rakastuu pahasti ni tuntuu että aika menee hirveen nopee ku kaikki on ihan sumusta ja uppoudut vaa ajatuksii ja kyky nähä mitään tai ketään muuta katoaa täysin. Nyt ainakin must tuntuu et aika on pompannu suoraan tammikuun alusta tähän et niiku yhtäkkiä on helmikuu ja oon vaa sillee anteeks??? Mitä tapahtu??? Voi mun hämmentyneitä aivojani D: ja vielä kun huonosti nukkuu (välillä ainakin) niin olo on vielä pahempi ja epätodellisempi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 6825, member: 34"] Legit tosin mun ajantaju ja todellisuudentaju yms menee täs, koska niiku en yleensä kuolaa tällä tavalla näin pitkää yksiä ja samoja tyyppejä (niiku sillee koko ajan, kai???) Ni nyt ku tää yks ja sama asia on kestäny niin pitkään ni tää kaikki tuntuu vaa yhdeltä ja samalta psykoosijaksolta, joka on kestänyt ehkä jonku muutaman viikon vaan eikä _lähes pari kuukautta_ (????). Koska jos normaalisti nää kestää mulla semmoset ehkä muutaman viikon jos sitäkään niin tuntuu tavallaa lyhyemmältä tää aika ku en jotenkin osaa suhtautua siihen että asiat menee nyt eri tavalla ku normaalisti ja ajankulku on niin jotenkin.. aaaaaaaaa! Tai siis mun mieli ei tajua sitä että tää menee nyt eri tavalla kun aikasemmin eikä oo menny parii viikkoo vaan pari kuukautta melkeen. Mun aivot ei tajuu sitä et samat psykoosit voi jatkua näin pitkään ja kai siks tää tuntuu vielki tammikuulta. Oikeestaan tuntuu vähä niiku aika ois pysähtyny siihen tammikuun alkuun suurinpiirtein ja sen jälkeen en oo enää tienny mistään mitään. Mikä vuosi ja mikä maa ja valuutta D= kuka olen D= Tosin viime vuonna kun villu case tapahtui, niin se alkoi siis tammikuussa ja kesti sen koko tammikuun ja no basically kai koko helmikuunki mut siin kohtaa se rupes kai vähän jo rauhottumaan jossai vaiheessa helmikuuta? Mut sit maaliskuussa sekosin uudestaa aivan totaalisesti siit. Nii emt tuntukse sit yhtä sekavalt ku tää, jotenki tää kyllä tuntuu randomisti ehkä pahemmalta ja enemmän psykoosilta, mut... Saatto mul sillonki vähän seota ajantaju kyllä. Aina jotenkin tuntuu et ku rakastuu pahasti ni tuntuu että aika menee hirveen nopee ku kaikki on ihan sumusta ja uppoudut vaa ajatuksii ja kyky nähä mitään tai ketään muuta katoaa täysin. Nyt ainakin must tuntuu et aika on pompannu suoraan tammikuun alusta tähän et niiku yhtäkkiä on helmikuu ja oon vaa sillee anteeks??? Mitä tapahtu??? Voi mun hämmentyneitä aivojani D: ja vielä kun huonosti nukkuu (välillä ainakin) niin olo on vielä pahempi ja epätodellisempi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hajoon kyl
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja