Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hajoon kyl
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 6992" data-attributes="member: 34"><p>Niin siis täst viel se et periaatteessa mullahan on kaks tapaa ajatella sukupuoli. Joko se millaseks mut on määrätty eli mitä muut sanoo et mikä mun sukupuoli on. Ja sit se että miten mä itse sen koen.</p><p></p><p>Mutta toisaalta tuntuu että ne sekottuu, koska samalla myös varmaan itse KOEN sukupuoleni sellaseks mikskä pitää koska mut on kasvatettu siihen. Tai häh emmä tiiä. Oisinpa vaan nyt ihan yksiselitteisesti nainen. Ihan pelkästään. Mutta tuskin mä sitten cis oon, jos kerta tää kriiseily on niin jatkuvaa. En usko että kriiseilisin jos ei olis syytä kriiseillä mutta joo en tiedä saatana.</p><p></p><p>Mutta en kyllä voi vaan antaa tän olla ja jäädä taas siihen epävarmaan tilaan koska silloin mun olo taas romahtaa. Eli mun on pakko käyttää jotain termiä. Olkoon se vaikka nyt sit se girlflux, oli se Totta tai ei. Sama niiku mun on pakko identifioitua ace spectrumille koska muuten heilun ajatuksissani vaan edestakaisin koko ajan. Oli se Totta tai ei. En pysty menemään edestakas, mun on pakko pysyä siinä yhdessä termissä, piti se paikkaansa tai ei. Onneksi biseksuaalisuuden sentään tiedän varmaksi, vaikka nykyään "tuntuukin" heterolta koska en oo miettinyt ketään muijaa varmaan koko tänä vuonna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 6992, member: 34"] Niin siis täst viel se et periaatteessa mullahan on kaks tapaa ajatella sukupuoli. Joko se millaseks mut on määrätty eli mitä muut sanoo et mikä mun sukupuoli on. Ja sit se että miten mä itse sen koen. Mutta toisaalta tuntuu että ne sekottuu, koska samalla myös varmaan itse KOEN sukupuoleni sellaseks mikskä pitää koska mut on kasvatettu siihen. Tai häh emmä tiiä. Oisinpa vaan nyt ihan yksiselitteisesti nainen. Ihan pelkästään. Mutta tuskin mä sitten cis oon, jos kerta tää kriiseily on niin jatkuvaa. En usko että kriiseilisin jos ei olis syytä kriiseillä mutta joo en tiedä saatana. Mutta en kyllä voi vaan antaa tän olla ja jäädä taas siihen epävarmaan tilaan koska silloin mun olo taas romahtaa. Eli mun on pakko käyttää jotain termiä. Olkoon se vaikka nyt sit se girlflux, oli se Totta tai ei. Sama niiku mun on pakko identifioitua ace spectrumille koska muuten heilun ajatuksissani vaan edestakaisin koko ajan. Oli se Totta tai ei. En pysty menemään edestakas, mun on pakko pysyä siinä yhdessä termissä, piti se paikkaansa tai ei. Onneksi biseksuaalisuuden sentään tiedän varmaksi, vaikka nykyään "tuntuukin" heterolta koska en oo miettinyt ketään muijaa varmaan koko tänä vuonna. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hajoon kyl
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja