haluaisin bileisiin

löysämainos

Harjoittelija
Liittynyt
2.10.2022
Viestejä
7
Reaktioarvo
0
Tarviin nyt jotain vertaistukee. Oon 17v parin kuukauden päästä 18v lukiolainen ja tuttu järjestää synttärit parin viikon päästä, kun täyttää 18. Mut myös kutsuttiin näihin, enkä aiemmin oo päässyt muiden bileisiin. Koulun vanhojen jatkoilla olin, mutta lukiobileet jääneet väliin aina vanhempien menojen takia, vaikka halua olisi ollut mennä, sekä joka vuosi koulujen päättymisen jälkeinen juhliminen ulkona, juhannukset jne, nekin aina vanhempien menojen takia. Oon myös ollut sen kanssa ihan fine enkä nostanut mitään meteliä tai ees sanonut mitään vastaan.

Nyt kuitenkaan ei oo mitään estettä miksen voisi mennä mutta vanhemmat ei silti haluaisi päästää mua. Oon sellanen järki päässä ja jalat maassa tyyppinen ihminen enkä oo ikinä pettänyt mun vanhempien luottamusta. Ainoo syy miks nyt epäröivät päästää mua, on se etteivät he tunne tätä henkilöä, kenen bileet ovat kyseessä. Mulla on ylipäätään tosi ulkopuolinen olo, kun yleensö mua ei kysytä tollasiin juttuihin mukaan kun mua ei niissä ikinä näy. Nyt kävi poikkeus ja pelkään, et jos nyt en pääse niin mua ei enää ikinä kysytä. Kirjaimellisesti kaikki kaverit on menossa sinne poikaystävä mukaanlukien ja tiedän että mua tulee harmittamaan se niin paljon, kun nään ja jälkeenpäin kuulen miten hauskaa muilla on ollut. Mulla on muutenkin tosi vähän kavereita ja tollaset bileethän olis täydellinen paikka tutustua enemmön ihmisiin.

Kohtalotovereita?
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ei muakaan ikinä mihinkään kututa. Ei sillä että vanhemmat päästäiskään. Vaikka sanoisin että ei juua niin ei ne luota :D

En oo ikinä tehny mitään tyhmää (siis käyttäny päihteitä tai energiajuomiaki harvoin :D eikä ne tiiä sitäkään) niin ei silti voi luottaa että oon ihan fiksu..

Mutta voisithan sanoa että siellä on paljon tuttuja silti niin eikai siinä luulis olevan ongelmaa?
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Harva vanhempi kai nyt melkein täysi-ikäisen jokaista kaveria tuntee, joten mun mielestä kyllä typerä syy olla päästämättä. Voisit tosiaan sanoa että sulla on siellä poikaystävä turvana, jos nyt häneen luottavat?
 

löysämainos

Harjoittelija
Liittynyt
2.10.2022
Viestejä
7
Reaktioarvo
0
Harva vanhempi kai nyt melkein täysi-ikäisen jokaista kaveria tuntee, joten mun mielestä kyllä typerä syy olla päästämättä. Voisit tosiaan sanoa että sulla on siellä poikaystävä turvana, jos nyt häneen luottavat?
joo kyllä ne häneen luottaa, mut tuntuu lähinnö siltä että mulle ei kerrota sitä oikeeta syytä miksei halua mun menevän. toivottavasti nyt vielä myöntyis
 
Ylös Pohja