Muu Haluaisin mennä kirjatreffeille jonkun kanssa, mutta mulla ei ole kavereita, jotka lukis :/

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En siis tarkota nyt romanttisii treffei. Haluisin vaan tyyliin mennä kirjastoon jonkun kaverin kaa keskustelee kirjoista ja lukea yhdessä ja sitten johonkin tunnelmalliseen kirjakauppaan ja kahvilaan. Tai ehkä kesällä piknikille lukemaan yhdessä. Mulla vaan ei oo oikein kavereita, jotka lukis, tai haluis/jaksais lähtee tommoseen juttuun mukaan. :/ Mulla on kyl siskoja ja äiti, jotka lukee, mutta vietän niiden kanssa niin paljon aikaa muutenkin niin ei se ois yhtä kivaa. Kunpa voisin vaan löytää jonkun kunnon lukutoukkakaverin, joka lukis samoi kirjoi ku minä ja haluis mennä mun kanssa kirjastoon. Muita jotka samaistuu?
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Oii, toi kuulostaa niin kivalta!! Minä samaistun erittäin vahvasti! Paitsi mulla on kyllä kavereita, ketkä lukee mutta he asuu kaukana :(
Ollaan kyllä suunniteltu vähän jotain tommosta!
Ainiin jos sulla on instagram niin kannattaa tehdä kirjatili, kirjagram on ihana yhteisö ja oon löytänyt sieltä tosi samanhenkisiä kavereita :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Kuulostaa just aivan ihanalta idealta D:
Itellä on joskus ollu kavereita jotka luki samaa kirjasarjaa ku minä. Oli aina ihanaa käydä yhdessä esim. uimassa joessa ja sit istuskella vaa jossaki ja jutella kirjoista D:
Nykyäänki on pari luokkakaveria jotka on lukenu samoja sarjoja mut en oo nii läheinen niiden kaa. Ei oo oikeen enää löytynyt sellasta henkilöä jonka kaa pystys samalla tavalla hengaamaan :/
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oii, toi kuulostaa niin kivalta!! Minä samaistun erittäin vahvasti! Paitsi mulla on kyllä kavereita, ketkä lukee mutta he asuu kaukana :(
Ollaan kyllä suunniteltu vähän jotain tommosta!
Ainiin jos sulla on instagram niin kannattaa tehdä kirjatili, kirjagram on ihana yhteisö ja oon löytänyt sieltä tosi samanhenkisiä kavereita :3
Aa eikä! :( Mulla on just yks vähän kauempana asuva, joka joskus luki mun kaa samoi kirjoi, mutta ei enää yhtä paljon. Ja sit on yks ihan tosi kaukana asuva nettikaveri. Mut tosi kiva et ootte kuitenki suunnitelleet tollasta.<3 Ja tiiän kyl noi kirjagramit ja seuraan niitä vaikken oo omaa halunnutkaan tehämut kaipaisin nimenomaan semmosta juttukaveria, joka on aidosti siinä vieresssä ja jonka kanssa voi mennä jonnekki.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kuulostaa just aivan ihanalta idealta D:
Itellä on joskus ollu kavereita jotka luki samaa kirjasarjaa ku minä. Oli aina ihanaa käydä yhdessä esim. uimassa joessa ja sit istuskella vaa jossaki ja jutella kirjoista D:
Nykyäänki on pari luokkakaveria jotka on lukenu samoja sarjoja mut en oo nii läheinen niiden kaa. Ei oo oikeen enää löytynyt sellasta henkilöä jonka kaa pystys samalla tavalla hengaamaan :/
Joo sillon ku mä olin pieni niin yks mun kaveri luki aina samoi kirjoi ja se oli tosi kivaa. Mä tiiän että osa mun luokkalaisista on lukenut Muumi-kirjoja ja ite oon lukenut yhen ja sit tiiän että ne lukee Harry Potteria ja sitä itseasias lukee myös yks mun tosi hyväkin ystävä, mutta ku mä en niinkään välitä siitä. Musta vähän tuntuu ettei mun luokkalaiset ihan hirveesti lue paitsi just Muumeja ja Potteria. :/ (ja selvennyksenä siinä ei siis oo mitään vikaa jos niitä lukee ja niistä tykkää mutta mulla ei niistä oo toistaseks vielä hirveesti juteltavaa)
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Arvaappa että pystynkö olemaan hiljaa ja lukemaan jos oon kaverin kans:D muuten kyllä vaikka 3h putkeen..
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Arvaappa että pystynkö olemaan hiljaa ja lukemaan jos oon kaverin kans:D muuten kyllä vaikka 3h putkeen..
Joo siis en mäkään kyl pystyis. :D Mut en aatellut et se ois tässä tarkotuskaan vaan et vois just samalla lukee niistä kirjoista ja vaikka vuorotelleen lukea ääneen toisilleen jostain samasta kirjasta. :)
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Sit haluisin kans kovasti mennä yhen kirjan julkkareihin, ku ne vaikutti niin kivoilta, mutta ne on tosi kaukana niin joutusin eka menee bussilla toiseen kaupunkiin ja sieltä junalla/bussilla sinne ja voisin kyl mennä sen matkan, mutta yksin se on vähän tylsää ja kun se tapahtumakin on niin sosiaalinen eli jos mulla ei oo siellä ketään kavereita niin ei välttis oo niin kivaa. :/
 
Ylös Pohja