Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Haluaisin oppia käyttämään mekkoja
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="immortalem" data-source="post: 50851" data-attributes="member: 367"><p>Olen aina ollut sellainen huppari ja farkut -tyyppi, aika poikatyttömäinen etenkin peruskouluaikoina. Mekkoja on tullut käytettyä melkeinpä pelkästään juhlissa, mitä nyt joskus 13-vuotiaana taisin yhtä mekkoa satunnaisesti vapaa-ajallakin käyttää.</p><p></p><p>Nyt muutamana kesänä olen katsellut muita naisia ja sitä, miten kauniilta he näyttävät mekoissaan. Siitä inspiroituneena olen jopa käynyt muutamassa vaatekaupassa etsimässä jotain nättiä kesämekkoa itselleni, mutta näytän niissä aina ihan kamalalta. Tulee niin epävarma olo, että tunnen vaan kuinka ryhtini menee lysyyn ja yritän käpertyä mahdollisimman pieneksi, jotta kukaan ei näkisi minua. Eikä auta, vaikka olen etsinyt nimenomaan sellaisia mekkoja, jotka normaaliin synkkään tyyliini sopisivat. Ärsyttää ja harmittaa.</p><p></p><p>Olen kokeillut monen mallisia mekkoja, mutta tuntuu ettei mikään istu kunnolla. Mallien päällä ne näyttävät hyvältä, mutta itseni päällä eivät. Ruumiinrakenteeltani olen aika harteikas ja tasapaksu, en mitenkään kovin naisellinen, enkä oikein tiedä minkä tyyppinen mekko toimisi tällaisen "laatikkovartalon" kanssa. Te, jotka tiedätte pukeutumisesta enemmän: vinkkejä? Olen myös aika pitkä, joten mitkään tosi lyhyet mekot eivät ole vaihtoehto.</p><p></p><p>Tämä saattaa toki olla myös itsevarmuuden puutteesta johtuva kriisi, joka helpottaisi kun vaan väkisin menisin mekossa ulos. En aiemmin uskaltanut huulipunaakaan käyttää koska näytin mielestäni kamalalta sen kanssa, sitten pakotin itseni ulos huulipunaa naamassa ja opinkin rakastamaan sitä. Mutta silti, ehkä tämänkin kriisin selättäisi helpommin jos löytäisin jonkun oikeasti vartalomallilleni sopivan mekon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="immortalem, post: 50851, member: 367"] Olen aina ollut sellainen huppari ja farkut -tyyppi, aika poikatyttömäinen etenkin peruskouluaikoina. Mekkoja on tullut käytettyä melkeinpä pelkästään juhlissa, mitä nyt joskus 13-vuotiaana taisin yhtä mekkoa satunnaisesti vapaa-ajallakin käyttää. Nyt muutamana kesänä olen katsellut muita naisia ja sitä, miten kauniilta he näyttävät mekoissaan. Siitä inspiroituneena olen jopa käynyt muutamassa vaatekaupassa etsimässä jotain nättiä kesämekkoa itselleni, mutta näytän niissä aina ihan kamalalta. Tulee niin epävarma olo, että tunnen vaan kuinka ryhtini menee lysyyn ja yritän käpertyä mahdollisimman pieneksi, jotta kukaan ei näkisi minua. Eikä auta, vaikka olen etsinyt nimenomaan sellaisia mekkoja, jotka normaaliin synkkään tyyliini sopisivat. Ärsyttää ja harmittaa. Olen kokeillut monen mallisia mekkoja, mutta tuntuu ettei mikään istu kunnolla. Mallien päällä ne näyttävät hyvältä, mutta itseni päällä eivät. Ruumiinrakenteeltani olen aika harteikas ja tasapaksu, en mitenkään kovin naisellinen, enkä oikein tiedä minkä tyyppinen mekko toimisi tällaisen "laatikkovartalon" kanssa. Te, jotka tiedätte pukeutumisesta enemmän: vinkkejä? Olen myös aika pitkä, joten mitkään tosi lyhyet mekot eivät ole vaihtoehto. Tämä saattaa toki olla myös itsevarmuuden puutteesta johtuva kriisi, joka helpottaisi kun vaan väkisin menisin mekossa ulos. En aiemmin uskaltanut huulipunaakaan käyttää koska näytin mielestäni kamalalta sen kanssa, sitten pakotin itseni ulos huulipunaa naamassa ja opinkin rakastamaan sitä. Mutta silti, ehkä tämänkin kriisin selättäisi helpommin jos löytäisin jonkun oikeasti vartalomallilleni sopivan mekon. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Haluaisin oppia käyttämään mekkoja
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja