Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Haluaisin oppia käyttämään mekkoja
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Haamukaapu" data-source="post: 50864" data-attributes="member: 319"><p>Sanoisin että on todennäköistä, että et ole yksinkertaisesti tottunut olemaan mekossa. Varsinkin jos on aina pukeutunut poikamaisesti, mekot ovat varmaan niin kaukana mukavuusalueelta kuin olla voi. Jos olet kumminkin ihminen ja ihmisen näköinen, on aika mahdotonta olla sen näköinen, että mekko näyttäisi aina kamalalta.</p><p></p><p>Mitä vinkkejä olen lukenut netistä, tasaisemmalle kehonmuodolle suositellaan mekkoja, joissa on normaali/isohko kaula-aukko ja vyö, tai muuten tiukka vyötäröalue. En tyylistä tarkemmin osaa sanoa :s</p><p>Itse totuttelin mekkojen käyttöön ihan vain pitämällä niitä kotona, sitten silloin tällöin ulkona. Vaatteessa pitäisi olla mukavaa ihan vain olla, ennen kuin ulosmenoa alkaa edes harkitsemaan. Ja hameilla on helpompi aloittaa, sillä niiden kanssa saa pitää mitä yläosia ikinä haluaakaan, katsoo mikä sopii ja sillein. Mekkoja ja hameita voi myös tuunata sopivaksi, jos niin haluaa. Samalla voi käyttää jotain muita vaatekappaleita, esimerkiksi huivia tai neuletakkia, koska ne vievät huomiota pois itse mekosta. </p><p></p><p>Mekkojen käyttöön oppiminen saattaa kestää kauankin, mulla kesti kuukausi ennen kuin uskalsin pitää hametta julkisella paikalla. Mekot ei vieläkään mene täysin pokkana, saattaa kumminkin johtua siitä, etten ole löytänyt täydellisen mallista.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Haamukaapu, post: 50864, member: 319"] Sanoisin että on todennäköistä, että et ole yksinkertaisesti tottunut olemaan mekossa. Varsinkin jos on aina pukeutunut poikamaisesti, mekot ovat varmaan niin kaukana mukavuusalueelta kuin olla voi. Jos olet kumminkin ihminen ja ihmisen näköinen, on aika mahdotonta olla sen näköinen, että mekko näyttäisi aina kamalalta. Mitä vinkkejä olen lukenut netistä, tasaisemmalle kehonmuodolle suositellaan mekkoja, joissa on normaali/isohko kaula-aukko ja vyö, tai muuten tiukka vyötäröalue. En tyylistä tarkemmin osaa sanoa :s Itse totuttelin mekkojen käyttöön ihan vain pitämällä niitä kotona, sitten silloin tällöin ulkona. Vaatteessa pitäisi olla mukavaa ihan vain olla, ennen kuin ulosmenoa alkaa edes harkitsemaan. Ja hameilla on helpompi aloittaa, sillä niiden kanssa saa pitää mitä yläosia ikinä haluaakaan, katsoo mikä sopii ja sillein. Mekkoja ja hameita voi myös tuunata sopivaksi, jos niin haluaa. Samalla voi käyttää jotain muita vaatekappaleita, esimerkiksi huivia tai neuletakkia, koska ne vievät huomiota pois itse mekosta. Mekkojen käyttöön oppiminen saattaa kestää kauankin, mulla kesti kuukausi ennen kuin uskalsin pitää hametta julkisella paikalla. Mekot ei vieläkään mene täysin pokkana, saattaa kumminkin johtua siitä, etten ole löytänyt täydellisen mallista. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Haluaisin oppia käyttämään mekkoja
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja