Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Haluaisin seurustella, mutta...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 75472" data-attributes="member: 289"><p>ei tarvii todellakaan olla huolissaan, et on "jo" 18, eikä oo koskaan seurustellut D: mul on muutama yli 20v kaveri, jotka ei oo viel koskaan seurustellu eikä siin oo oikeesti mitään outoa. mut se on ihan ymmärrettävää, et tulee helposti paineita, ku näyttää siltä, et kaikki muut löytää jonkun ja itse ei. jos se yhtään lohduttaa, ni mä olin 19, ku aloin seurustelemaan ja mu poikaystävä oli 21. puhumattakaan, et on varmasti niitäki ihmisiä, jotka seurustelee ekan kerran 30-vuotiaina. ei tässä elämässä ole mikään kiire! D:</p><p></p><p>mut sanoit että nimenomaan haluat seurustella, joten hmm... auttaisko vaikka tinder tms. deittipalvelu? mun poikaystäväkään ei oo kovin ns. sosiaalinen ihminen, mut tinderin kautta löydettiin toisemme D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 75472, member: 289"] ei tarvii todellakaan olla huolissaan, et on "jo" 18, eikä oo koskaan seurustellut D: mul on muutama yli 20v kaveri, jotka ei oo viel koskaan seurustellu eikä siin oo oikeesti mitään outoa. mut se on ihan ymmärrettävää, et tulee helposti paineita, ku näyttää siltä, et kaikki muut löytää jonkun ja itse ei. jos se yhtään lohduttaa, ni mä olin 19, ku aloin seurustelemaan ja mu poikaystävä oli 21. puhumattakaan, et on varmasti niitäki ihmisiä, jotka seurustelee ekan kerran 30-vuotiaina. ei tässä elämässä ole mikään kiire! D: mut sanoit että nimenomaan haluat seurustella, joten hmm... auttaisko vaikka tinder tms. deittipalvelu? mun poikaystäväkään ei oo kovin ns. sosiaalinen ihminen, mut tinderin kautta löydettiin toisemme D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Haluaisin seurustella, mutta...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja