Haluan pääsiäis munia

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Minun tekisi mieli maalata sellaisia. En vain jaksa tyhjentää kananmunista sitä sisältöä. D:
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Sitä mä tein ehkö kajs vuotta sitten ja mulla kuoret vielö tallessa. Oli semi helppo mutta tuli posket kipeeksi:'D
Minä en edes vaivautunut poistamaan viime vuonna maalaamastani munasta sisältöä.

Eikä siinä vielä kaikki! Kyseinen muna on edelleen kaapisssani tallessa... Pitää varmaan hankkiutua siitä eroon hyvin varovaisesti. :D

Tai jos on jokin tapa poistaa sisältö luultavasti jo pahasti pilalle menneestä munasta ilman, että joutuu sisällön uhriksi niin toki otan vinkkejä vastaan. 🤔
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Minä en edes vaivautunut poistamaan viime vuonna maalaamastani munasta sisältöä.

Eikä siinä vielä kaikki! Kyseinen muna on edelleen kaapisssani tallessa... Pitää varmaan hankkiutua siitä eroon hyvin varovaisesti. :D

Tai jos on jokin tapa poistaa sisältö luultavasti jo pahasti pilalle menneestä munasta ilman, että joutuu sisällön uhriksi niin toki otan vinkkejä vastaan. 🤔
Juu tuota ei, en suosittele. Ei ehkä ole elämäsi paras pääsiäismuna....
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Mä tein joskus sillee että irrotin mignon munasta mahollisimman varovasti ne kuoret sillee, et se säilyy kokonaisena ja maalasin vesiväreillä :D Joskus ne vähän hajos mut liimasin ne palaset takas xD
Miten mignonusta voi aaada kuoret kokonaisena irti? Mitä vitsiäonko sulla jotain taikavoimia?
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Juu tuota ei, en suosittele. Ei ehkä ole elämäsi paras pääsiäismuna....
Uskon sinua. Ehkä kuljetan sen mahdollisimman vakaassa laatikossa ulos biojäteastiaan. :D

Pitäisiköhän varmuuden vuoksi ja riskien minimoimiseksi varustautua vielä säteilyä vastaan kehitetyllä suoja-asulla ja säteilyvaroitussymbolilla? Ihan vaan varmuuden vuoksi, jos joku kuitenkin päättäisi yhtäkkiä hypätä syliin tai haluaisi antaa halin varoittamatta? 🤔
 
Ylös Pohja