Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
hautajaisten järjestäminen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="KäveleväNakki" data-source="post: 146012" data-attributes="member: 46"><p>Meillä oli mummon hautajaisissa lämmintä ruokaa, (Karjalanpaistia tais olla ja sit oli kakkua ja kahvia.) ja se muistotilaisuus pidettiin siis pienessä ravintolassa, (se mikä oli Muuramen autotalolla) ja se ruoka oli tilattu sieltä. Kukka-asetelmat, valokuvat sun muut oli kans esillä, luettiin adressit, ja joku sukulainen piti puheen, ja sen jälkeen jokainen vieras joka halus kertoa jonkun muiston meijän mummosta tai pitää pienen puheen tai lausua runon sai vapaan puheenvuoron. </p><p>Papan hautajaiset oli muistaakseni hyvin samanlaiset, paikka oli tosin eri.</p><p></p><p></p><p>Mitä mekkoihin tulee, niin itse olen käyttänyt monissa hautajaisissa EMP:ltä tilattua mustaa mekkoa ja maksoi alle satasen. (kuvaa ei kyllä löydy siitä)</p><p></p><p><a href="https://www.emp.fi/p/triana/440516.html">https://www.emp.fi/p/triana/440516.html</a></p><p></p><p>Esimerkiksi tuo (tai joku saman tyylinen) on ihan nätti ja sopii mun mielestä hautajaisiin ja tuohon voi vaikka päälle pukea jonkun boleron vielä koristeeksi.</p><p>Suosittelen myös kattomaan kirppareilta mekkoja!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KäveleväNakki, post: 146012, member: 46"] Meillä oli mummon hautajaisissa lämmintä ruokaa, (Karjalanpaistia tais olla ja sit oli kakkua ja kahvia.) ja se muistotilaisuus pidettiin siis pienessä ravintolassa, (se mikä oli Muuramen autotalolla) ja se ruoka oli tilattu sieltä. Kukka-asetelmat, valokuvat sun muut oli kans esillä, luettiin adressit, ja joku sukulainen piti puheen, ja sen jälkeen jokainen vieras joka halus kertoa jonkun muiston meijän mummosta tai pitää pienen puheen tai lausua runon sai vapaan puheenvuoron. Papan hautajaiset oli muistaakseni hyvin samanlaiset, paikka oli tosin eri. Mitä mekkoihin tulee, niin itse olen käyttänyt monissa hautajaisissa EMP:ltä tilattua mustaa mekkoa ja maksoi alle satasen. (kuvaa ei kyllä löydy siitä) [URL]https://www.emp.fi/p/triana/440516.html[/URL] Esimerkiksi tuo (tai joku saman tyylinen) on ihan nätti ja sopii mun mielestä hautajaisiin ja tuohon voi vaikka päälle pukea jonkun boleron vielä koristeeksi. Suosittelen myös kattomaan kirppareilta mekkoja! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
hautajaisten järjestäminen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja