Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Hehe aloin taas itkee ku olin lenkillä :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 33761" data-attributes="member: 34"><p>Aha just just. Siis. Mä näin unta että mulla oli tyttöystävä mutta sitten toisaalta taisin nähä unta myös hessusta. Kai. Oon ihan pihalla siitä mitä oon ja häh. Heräsin oikeest siihe tunteeseen et olin iha vitu hämmentyny koska tuntu taas silt etten todellakaan voi uskoo et oon tyttö. Et mun mieli ei vaan usko sitä vaikka tiedän sen olevan niin. Helvetin kummallinen tunne. Mut toisaalta oon sillee ihasama en välitä oon nainen ja that's it. En välitä, en jaksa välittää, sil ei oo väliä, emt onko millään muullakaan mutta ei ainakaan tällä.</p><p></p><p>Oon aivan kujalla koska tosiaan en tiedä mitä tunnen t:tä kohtaan, en ajattele sitä koko ajan mutta välillä joo. Niin en tajuu. En ylipäänsä tajuu oikeen mitään. Tunteet vaan jotenki oudosti vaihtelee koko ajan. Hey jesus soi edelleen koko ajan mun päässä. And that song fucks me up. Mietin noit eräitä (jjs:n tyyppejä) ja toisaalta vähän ehk jukkaa ko tuli mieleen aknestik. Yritän nyt vaa hyväksyy itteni. Olla iha vaa sillee et mus ei oo mitään ihmeellistä eikä mitään outoo. Tai en tiedä, ehkä oon erilainen mut miksen vois elää sen kanssa? Aa tää on kaikki niin vaikeeta. En pysty näköjään elää minkään kanssa. En ymmärrä mikä mul on nyt hätänä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 33761, member: 34"] Aha just just. Siis. Mä näin unta että mulla oli tyttöystävä mutta sitten toisaalta taisin nähä unta myös hessusta. Kai. Oon ihan pihalla siitä mitä oon ja häh. Heräsin oikeest siihe tunteeseen et olin iha vitu hämmentyny koska tuntu taas silt etten todellakaan voi uskoo et oon tyttö. Et mun mieli ei vaan usko sitä vaikka tiedän sen olevan niin. Helvetin kummallinen tunne. Mut toisaalta oon sillee ihasama en välitä oon nainen ja that's it. En välitä, en jaksa välittää, sil ei oo väliä, emt onko millään muullakaan mutta ei ainakaan tällä. Oon aivan kujalla koska tosiaan en tiedä mitä tunnen t:tä kohtaan, en ajattele sitä koko ajan mutta välillä joo. Niin en tajuu. En ylipäänsä tajuu oikeen mitään. Tunteet vaan jotenki oudosti vaihtelee koko ajan. Hey jesus soi edelleen koko ajan mun päässä. And that song fucks me up. Mietin noit eräitä (jjs:n tyyppejä) ja toisaalta vähän ehk jukkaa ko tuli mieleen aknestik. Yritän nyt vaa hyväksyy itteni. Olla iha vaa sillee et mus ei oo mitään ihmeellistä eikä mitään outoo. Tai en tiedä, ehkä oon erilainen mut miksen vois elää sen kanssa? Aa tää on kaikki niin vaikeeta. En pysty näköjään elää minkään kanssa. En ymmärrä mikä mul on nyt hätänä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Hehe aloin taas itkee ku olin lenkillä :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja