Aihe vapaa Hehe aloin taas itkee ku olin lenkillä :D

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,790
Reaktioarvo
2,897
Oikeesti mul menee hermo

EI VITTU 😭 oon yrittänyt kirjottaa tätä viestiä jo kymmenen kertaa mut en pysty sanottaa mun tunteita enää.

Toi vitun biisi saa mut tuntee sellasia tunteita etten pysty selittää tätä. En pysty käsitellä tätä. Yhtään. Yritän tavottaa mun ajatuksia mut ei. No jaa. Eihän siinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,790
Reaktioarvo
2,897
Oikeesti mä en ymmärrä mikä mut sai itkemään sillon. Kyllä mä nyt suurinpiirtein tiedän mitä ajattelin mut en vaan ymmärrä että MIKS itkin. Et mikä siinä sai mut itkemään. Muistan vaan että sattu niin helvetisti. Herkistyin iha kunnol. En pystynyt estää kyyneleit valumasta. En tajuu mitä helvettiä oikeesti itken koko ajan. Ei mitään vitun järkevää syytä edes itkeä. Mä en tajuu yhtää mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,790
Reaktioarvo
2,897
Oikeest kuolen tähän kipuu varmaa. Mua itkettää ja väsyttää. Tää on niin hirveetä tuskaa enkä ymmärrä miks. Yritän vaa tavottaa sitä ajatusta et miks mul alko kyyneleet valuu. Mut en saa kiinni et mikä siinä oli nii vitu kauheet. Mikä vittu mua vaivaa et itken jtn mitätöntä asiaa niiku tää ois joku hirvee asia. Voi vittu muija oikeesti. Hyväksy nyt jo ittes. Mikä vittu siinä on niin vaikeeta. Kaikki vaa tuntuu niin kamalalta. En tajuu mitään enää. En tajuu mikä se tunne on mikä on jotenki niin kamalaa tässä. Ehkä se on se torjutuks tulemisen tunne. Tai pelko?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,790
Reaktioarvo
2,897
Voi saatana ku kaikki on niin väärin mus. En onnistu edes saamaan ajatuksesta kiinni. Teen siis senkin väärin. Mä en vaan tajua mikä tää asia nyt on mitä täs itken. Ja jos mä en tajua sitä niin mä en pääse tästä asiasta yli. Mun on vaan tiedettävä et mikä mua häiritsee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,790
Reaktioarvo
2,897
Aha just just. Siis. Mä näin unta että mulla oli tyttöystävä mutta sitten toisaalta taisin nähä unta myös hessusta. Kai. Oon ihan pihalla siitä mitä oon ja häh. Heräsin oikeest siihe tunteeseen et olin iha vitu hämmentyny koska tuntu taas silt etten todellakaan voi uskoo et oon tyttö. Et mun mieli ei vaan usko sitä vaikka tiedän sen olevan niin. Helvetin kummallinen tunne. Mut toisaalta oon sillee ihasama en välitä oon nainen ja that's it. En välitä, en jaksa välittää, sil ei oo väliä, emt onko millään muullakaan mutta ei ainakaan tällä.

Oon aivan kujalla koska tosiaan en tiedä mitä tunnen t:tä kohtaan, en ajattele sitä koko ajan mutta välillä joo. Niin en tajuu. En ylipäänsä tajuu oikeen mitään. Tunteet vaan jotenki oudosti vaihtelee koko ajan. Hey jesus soi edelleen koko ajan mun päässä. And that song fucks me up. Mietin noit eräitä (jjs:n tyyppejä) ja toisaalta vähän ehk jukkaa ko tuli mieleen aknestik. Yritän nyt vaa hyväksyy itteni. Olla iha vaa sillee et mus ei oo mitään ihmeellistä eikä mitään outoo. Tai en tiedä, ehkä oon erilainen mut miksen vois elää sen kanssa? Aa tää on kaikki niin vaikeeta. En pysty näköjään elää minkään kanssa. En ymmärrä mikä mul on nyt hätänä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,790
Reaktioarvo
2,897
Aaaa oikeasti koko ajan ihan hirveä olo ::::D en saa timppaa enkä hessuu pois mielest. Mietin t:tä vähän. Välillä. Ja ehk muitakin mut noi varmaan pahimmat. Itkettää jatkuvasti :D en vieläkään ymmärrä mikä mua nyt häiritsee ja ahdistaa ihan koko vitun ajan. Ihan. Koko. Ajan. Pakko saada pää selväks. Nojaa vittu ihan sama en välitä enää. En yhtään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,790
Reaktioarvo
2,897
Huutistaaaaaaa. Miten mul voi olla 11 ihastusta

RÄÄÄÄÄÄÄ enkä vieläkään ymmärrä miks poten täyty tulla viel lisäks sekottaa pakkaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,790
Reaktioarvo
2,897
Mulla 13 D: vittu mitä paskaa
Oikeest et arvaa kuinka paljon mua helpottaa että sullakin on näin ! :D: perkele D::: mullakin oli vielä hetki sitten viel paljon enemmän mut sit kelasin et en mä niit muit nyt enää niin paljon aattele ni kelasin et ehk ei ne enää oo sillee ihastuksii. Mut varmaa koht taas ajattelen niitä joten.... Vittu jeeeeeeeeeeee..
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Oikeest et arvaa kuinka paljon mua helpottaa että sullakin on näin ! :D: perkele D::: mullakin oli vielä hetki sitten viel paljon enemmän mut sit kelasin et en mä niit muit nyt enää niin paljon aattele ni kelasin et ehk ei ne enää oo sillee ihastuksii. Mut varmaa koht taas ajattelen niitä joten.... Vittu jeeeeeeeeeeee..
Vertaistuki paras tuki! :D mulla niitä on nyt taas ilmenny lisää hyvin tasasin väliajoin, eikä oikein mitään voi tehä D: raskasta hommaa piti rajata myös musiikkia mitä kuunnella jotten vollottaisi 24/7
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,790
Reaktioarvo
2,897
Vertaistuki paras tuki! :D mulla niitä on nyt taas ilmenny lisää hyvin tasasin väliajoin, eikä oikein mitään voi tehä D: raskasta hommaa piti rajata myös musiikkia mitä kuunnella jotten vollottaisi 24/7
Perus toi musajuttu mut emt ite oon vaa surutta kuunnellu itkettäviä biisejä ja vollottanu vaikka alkaahan se jo käymään hermoon toisaalta.... Mutta saattaa olla et alan kyllästyy joihinkin biiseihin ni kuuntelen niit ehk jatkossa vähemmän D:::: mutjoo on tää sairast
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Perus toi musajuttu mut emt ite oon vaa surutta kuunnellu itkettäviä biisejä ja vollottanu vaikka alkaahan se jo käymään hermoon toisaalta.... Mutta saattaa olla et alan kyllästyy joihinkin biiseihin ni kuuntelen niit ehk jatkossa vähemmän D:::: mutjoo on tää sairast
Niin on D: miä en oo pystyny enää itkemäänkää ku ajatukset on senki lytänny. Lisäks nuo pakko-oireet syö miestä jo aikalailla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,790
Reaktioarvo
2,897
Niin on D: miä en oo pystyny enää itkemäänkää ku ajatukset on senki lytänny. Lisäks nuo pakko-oireet syö miestä jo aikalailla
Ymmärrän D: pakko-oireet on varmaan kaikista pahimpia näistä, mulla jumittaa koko ajan ajatus ja jään miettimään et mikä asia mua häiritsi äsken ja mikä mua häiritsee nyt ja voi juna oikeesti ja tää sukupuoliasia varsinkin voi härregud 🙃👋
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ymmärrän D: pakko-oireet on varmaan kaikista pahimpia näistä, mulla jumittaa koko ajan ajatus ja jään miettimään et mikä asia mua häiritsi äsken ja mikä mua häiritsee nyt ja voi juna oikeesti ja tää sukupuoliasia varsinkin voi härregud 🙃👋
No niinpä XD alkanu meikä taas jankkamaan samoja juttuja. Pesin eilenki illalla käsiä putkeen 3h :D ahdistaa päivät ja yöt masentaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,790
Reaktioarvo
2,897
Pitäs vittu rauhottua mutta kun. Oke en haluu ees alkaa kirjottaa näit asioit ku tiedän et jos kirjotan ni se saattaa mennä pahemmaks. Vittu kaikki menee koko ajan pahemmaks. Anyway vittu mietin eeroo koko ajan mitä vittua ja muutama ihastus otettu taas pois listalta nyt on about 7 enää ku tajusin ettei ne oo mitään pahoja ihastuksia tällä hetkel. Pahimmat on eero, t, hessu, timppa, villu, santtu, pepe. Kai. Ehkä. Mahdollisesti. Ihan kauheeta ku mua väsyttää enkä haluu vittu miettiä ja vittu vittu vittu vittu. Menkatki alko. Haluun pois täältä. Onneks tajusin edes sen että en ajattele kidiä ainakaan samalla tavalla ku eeroa. En silti ymmärrä miten voin tykätä eerosta kun en tiedä siitä mitään. Vaa sen että sillä on samanlainen ääni ku t:llä. Ja santulla. Haluun vaa vittuun täält.
 
Ylös Pohja