Aihe vapaa Hei nyt keksin koston

Reaktioarvo
949
GLOW UP!!

Taijan tästä lähteä lenkille :D
Sitten, ko se tajuaa että oonki kaunis ja itsevarma ja "kuuma" niinku se väitti että oisin, se ei ennään saa mua! Ha haa oon nero!

Reaktioarvo
949
tee vain miltä itsestä tuntuu, mutta kannustan olla tekemättä enää mitään vain sen pojan takia. Ei se ansaitse sun huomiota.
No siis oon tässä jo iät ja ajat voivotellu ko mulla on paska kunto ja elän hirveen epäterveellisesti niin tästä motivaatiota :D jos tästä vielä vaikka tulis hyvä olo niin jes

hiiri

jäkälää
Reaktioarvo
794
No siis oon tässä jo iät ja ajat voivotellu ko mulla on paska kunto ja elän hirveen epäterveellisesti niin tästä motivaatiota :D jos tästä vielä vaikka tulis hyvä olo niin jes
muista sitten että kaikki kohtuudella. liikunta ja terveellinen ruoka on tärkeetä, mutta niin on herkut ja laiskottelukin :)

Reaktioarvo
5,133
Just mitä purilii sanoi, kohtuudella ja muista monipuolisuus ja lepo! Itse urheilijana ja valmentajakoulutustakin miettivänä voisin paasata tästä vaikka miten pitkään, mutta kun kuntoa lähtee kehittämään niin tärkeintä on monipuolinen treenaaminen. Treenaa voimaa, nopeutta, eri tasoisia kestävyyksiä ihan perus kävelystä kovempitempoiseen juoksuun ja pidä lepopäiviä!! <3 Äläkä vähennä syömistä, syö mieluummin tarpeeksi usein ja hyvää ruokaa. Tärkeintä on kokonaisuus.

Ylös Pohja