Mielenterveys Henkinen jaksaminen taas vähän koetuksella

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Eilen illalla pelissä ahdisti niin paljon ettei mun tekemisestä tullut enää yhtään mitään ja luulen että valmentaja huomasi sen koska hän huilautti koko meidän ketjua jonkun reilun viiden minuutin ajan ja kaksi muuta ketjua pelasi joka toista vaihtoa. Toivottavasti mä en ollut ainoa syy siihen peluutukseen, koska vaikka olin kiitollinen, niin en halua että muut joutuu maksamaan siitä että mulla ei pää kestä. Pelin jälkeen sitten tuli vielä sanomaan että hyvä peli oli ja tarjoamaan ylävitosta. Siinä sitten yritin esittää etten ole purskahtamaisillani itkuun ahdistuksesta.

Onneksi sain junailtua hommat nyt niin, että en mene huomenna illalla Helsinkiin. Päätin sen tänä aamuna kun itkin vähän väliä täysin ilman järkevää syytä ja totesin että tarviin nyt pari päivää huilia. En tiedä, miten olisin jaksanut. Ja keskiviikkona pitäisi yrittää lähteä leirille ja eka kouluviikko jää väliin ja olen ihan pihalla sitten kun pääsen takaisin...

Miten mä oon yhtäkkiä näin helvetin rikki? Kaikki oli hyvin vielä muutama kuukausi sitten. Tätä tahtia kun pahenee niin en ole enää hengissä vuoden loppuun mennessä.

Olen pahoillani, olen sekava ja valitan.
Pakko vain oli purkaa ajatuksia.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Joo mulla jo kahtena yönä kolmeen valvominen toi ilman mitään syytä itkemisen ja muut mukavat joten ota vaan säkin hetki iisisti. Ei se tekemällä parane
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Huoh, tiedän, ettei mun pitäisi mennä sinne leirillekään tässä tilassa mutta en yksinkertaisesti voi enää perua sitä. En pysty sanomaan tai tekemään mitään, mikä johtaisi siihen, että jään kotiin. Täytyy mennä siis sinne leirille hajoamaan. Reilua niitä kaikkia ihmisiä kohtaan.
 
Ylös Pohja