Mielenterveys "Henkinen päänsärky"

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Koko ajan sellanen "henkinen päänsärky". Sillä nimellä mä sitä kutsun. En oikein osaa kuvata tätä tunnetta mitenkään muuten. Tuntuu kuin ois päänsärky ilman kipua. Valot ja äänet tuntuu inhottavalta. Tavallaan väsyttää muttei kuitenkaan väsytä. Sellanen puolivillainen olo. Vähän motivaatio hukassa. Jatkunut jo useamman viikon enkä ole kipeä.

Samaistuuko joku?
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulla tulee tollasta ahdistuneisuutta mitä kuvailisin just noin. Toisinaan se on semmonen tunne et joku on vialla mutta et ihan saa kiinni siitä ongelmasta/tunteesta/ajatuksesta ja se aiheuttaa päänsärkyä joka ei ole siis samanlainen kun fyysinen päänsärky. Vähän sama olo kun etsit jotain sanaa joka on kielenpäällä muttet löydä, paitsi tällä kerralla et tiedä mitä etsit, jos edes etsit mitään.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mulla tulee tollasta ahdistuneisuutta mitä kuvailisin just noin. Toisinaan se on semmonen tunne et joku on vialla mutta et ihan saa kiinni siitä ongelmasta/tunteesta/ajatuksesta ja se aiheuttaa päänsärkyä joka ei ole siis samanlainen kun fyysinen päänsärky. Vähän sama olo kun etsit jotain sanaa joka on kielenpäällä muttet löydä, paitsi tällä kerralla et tiedä mitä etsit, jos edes etsit mitään.
No nyt oli tyhjentävä kuvaus. Juuri tältä se tuntuu.
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Mulla aurallinen migreeni aiheuttaa tuollaista olotilaa (ja siis ei tartte olla se "kohtaus" päällä, vaan tuo olo voi tulla milloin vaan). Osaa olla ärsyttävää!
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mulla aurallinen migreeni aiheuttaa tuollaista olotilaa (ja siis ei tartte olla se "kohtaus" päällä, vaan tuo olo voi tulla milloin vaan). Osaa olla ärsyttävää!
Oho. Mulla on ollu migreenikohtaus elämäni aikana muutaman kerran. Ne tuli putkeen puolen vuoden sisään ja ehdittiin alkaa jo epäillä että mulle on nyt tullut migreeni ihan yleisesti mutta sitten ne loppui.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Mä en tiiä oonko mä täällä maininnu mut mulla on kanssa tota "päänsärkyä ilman kipua"


Oon mä näköjään joo maininnu pariin otteeseen xd
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134


Oon mä näköjään joo maininnu pariin otteeseen xd
Oho askdfghj huomasin vasta nyt sun viestit juu joo ööö kohtalontoveri taas
 
Ylös Pohja