Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Hermostuttaa ensimmäinen asiakas!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 12485" data-attributes="member: 154"><p>Ajattelin nyt update situation!</p><p>Koska mä en koskaan kuullut tästä asiakkaasta sen jälkeen kun hän oli no show, mulle annettiin toinen asiakas. Mulla oli ensimmäinen sessio hänen kanssaan eilen! Eli nyt olen virallisesti jonkun terapeutti!</p><p></p><p>Mulla oli koko päivä töitä ennen sitä joten en ehtinyt hermostella koko päivää. Tosin se vika puolituntinen ennen sessiota mua hermosti sikana ja sydän hakkasi. Mutta kun asiakas tuli paikalle niin jotenkin rauhotuin täysin ja se meni aika hyvin. Muutaman kerran multa tuli lause suusta ehkä vähän tönköllä Englannilla koska niin mulle käy kun hermostun, mutta ei se asiakasta haitannut ja hän ymmärsi kaiken kuitenkin. 50min meni yllättävän nopeasti, mutta onnistuin kuitenkin antamaan lopussa aika varoituksen ja päättämään session hyvin oikeaan aikaan niin että asiakkaasta ei tuntunut että olisi jotenkin jäänyt kesken. Tänään asiakas on jo ilmoittanut mulle että sessio oli tosi helpottava ja odottaa innolla seuraavaa, mikä on hyvä merkki!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 12485, member: 154"] Ajattelin nyt update situation! Koska mä en koskaan kuullut tästä asiakkaasta sen jälkeen kun hän oli no show, mulle annettiin toinen asiakas. Mulla oli ensimmäinen sessio hänen kanssaan eilen! Eli nyt olen virallisesti jonkun terapeutti! Mulla oli koko päivä töitä ennen sitä joten en ehtinyt hermostella koko päivää. Tosin se vika puolituntinen ennen sessiota mua hermosti sikana ja sydän hakkasi. Mutta kun asiakas tuli paikalle niin jotenkin rauhotuin täysin ja se meni aika hyvin. Muutaman kerran multa tuli lause suusta ehkä vähän tönköllä Englannilla koska niin mulle käy kun hermostun, mutta ei se asiakasta haitannut ja hän ymmärsi kaiken kuitenkin. 50min meni yllättävän nopeasti, mutta onnistuin kuitenkin antamaan lopussa aika varoituksen ja päättämään session hyvin oikeaan aikaan niin että asiakkaasta ei tuntunut että olisi jotenkin jäänyt kesken. Tänään asiakas on jo ilmoittanut mulle että sessio oli tosi helpottava ja odottaa innolla seuraavaa, mikä on hyvä merkki! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Hermostuttaa ensimmäinen asiakas!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja