Aihe vapaa Herrajjumala nyt mulla on oma koti

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
miten uskalsit vuokrata kattomatta sitä D= mutta onnea uuteen kotiin!
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Ihan kiva kämppä oli, kyllä mä siitä kivan pesän itelleni saan :) ja kahen viikon päästä muutto
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
Vau onko eka ema koti? Pääsispä muuttaa ekaa kertaa omaan kotiin uudestaan, oli niin siistiä.
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
On eka joo vihdoinki, oonhan mä nyt jo 25 lol joten oli jo aikaki :D olisin halunnu muuttaa jo joskus 5 vuotta sitte mut ei oikein tullu sopivaa hetkee ku vasta nyt, mut no jaa, ei siinä
No eihän sillä väliä milloin muuttaa, hyvä et pystyit oottaa siihen asti että tilanne on hyvä. Onnea uuteen kämppään ja toivottavasti menee hyvin!
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
No eihän sillä väliä milloin muuttaa, hyvä et pystyit oottaa siihen asti että tilanne on hyvä. Onnea uuteen kämppään ja toivottavasti menee hyvin!
Joo ei sillä väliä ookaan. Oon muutenki kokoajan ollu hyvis väleis vanhempien kans ja on ollu mukava asuu niitten kans eikä mulla oo sinänsä ollu mikään kiire tän poismuuton kans, mut on kuitenki pakko nyt muuttaa toiselle paikkakunnalle työllistymisen kannalta ku aloin turhautuu ku ei vaan saa töitä täältä pikkukylästä. Kiitos, luulisin et tulee sujumaan ihan hyvin vaikka oliki aika extempore :D
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
Joo ei sillä väliä ookaan. Oon muutenki kokoajan ollu hyvis väleis vanhempien kans ja on ollu mukava asuu niitten kans eikä mulla oo sinänsä ollu mikään kiire tän poismuuton kans, mut on kuitenki pakko nyt muuttaa toiselle paikkakunnalle työllistymisen kannalta ku aloin turhautuu ku ei vaan saa töitä täältä pikkukylästä. Kiitos, luulisin et tulee sujumaan ihan hyvin vaikka oliki aika extempore :D
Ootko jo saanut töitä vai muutatko siksi että voit paremmin etsiä niitä?
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Ootko jo saanut töitä vai muutatko siksi että voit paremmin etsiä niitä?
En oo saanu vielä, eli siis muutan et olis paremmat mahdollisuudet saada töitä. Oon huomannu ettei se auta vaikka kuinka lupaa muuttaa työn perässä toiselle paikkakunnalle kun firmat ilmeisesti palkkaa vaan paikkakuntalaisia ¯\_(ツ)_/¯
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
En oo saanu vielä, eli siis muutan et olis paremmat mahdollisuudet saada töitä. Oon huomannu ettei se auta vaikka kuinka lupaa muuttaa työn perässä toiselle paikkakunnalle kun firmat ilmeisesti palkkaa vaan paikkakuntalaisia ¯\_(ツ)_/¯
No toivottavasti nyt saat töitä!
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
1,590
Onnea uuteen kotiin! On se kyllä jännittävää kun omille muuttaa:biggrin:
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Ihanaa, onnea uuteen kotiin! :)
Onnea uuteen kotiin! On se kyllä jännittävää kun omille muuttaa:biggrin:
Kiitti! :) Joo, todellaki! Saa nähä miten tuun selviämään _kokonaan yksin_. Olin n. 9 kuukautta "omillani" kun asuin asuntolassa kun opiskelin kansanopistos (oli muuten paras lukuvuosi ja koulu ikinä!) vielä kauempana kotoota, kun missä mun uus koti on/tulee olemaan että on mulla onneks sen verran kokemusta omillani olosta kun tosiaan viikot olin koulussa ja viikonloppusin matkustin sit bussilla kotiin :)
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
onnitteluni! :D

en malta oottaa että joskus pääsen pois porukoiden nurkista.
 
Ylös Pohja