Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
HHHHHHH AUTTAKAA
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 37805" data-attributes="member: 34"><p>Repesin muute vähän sille ku näin ohimennen yhtä jätkää joka EHKÄ saattaa tykätä musta vähän, ainakin äitin mielestä vissiin vaikuttaa siltä ja mustakin kai?? Anyway, en mee vannoo mutta reps jos se tykkää must XDDDDDDD voi voi poika sä oot liian nuori :c vaikka kai se on joku kolmekymppinen nii jooh oonha mä joonastaki miettiny joka on kolmekymppinen mut ANYWAY. tosin nyt taas en oo joonastakaa oikeen miettiny vaa tänääki lähinnä timba hesu sedu janne, kari lievästi. Tõnu lievästi ja villu kans. Pelkkiä pappoja siis eiku xD rääääh en voi ees </p><p></p><p>Täytyy kyllä sanoa että tavallaan tekis mieli avautua jollekin, nähä kavereita tms et vois avautua mm. Sedusta ja no kaikista muistakin mutta kyllä mä tiedän että en mä tuu ainakaan paljon niistä puhumaan kellekään. Ainoastaan täällä todennäköisesti. Ja ehkä parempi niin tbh.</p><p></p><p>Jotenki vaan osa must tavallaan toivoo et tykkäisin pelkästään omanikäsistäni. Jotenki se vaa sattuu liikaa. Kaikki on nii vitu vaikeeta. En ees tiiä miks mut jotenkin seki ku en viitti puhuu vanhemmilleni näist. TOSIN tuskin mä puhuisin juuri keistää muistakaa ihastuksista oli ne sit mitä vaan. En yleensäkään oo tottunu puhumaan perheen kans ihastuksist yms ni kai se on sitä sitte enemmänkin.</p><p></p><p>Mut ei ny vittu, taas. Ku laitoin itelleni huomiselle herätystä ni käänsin puhelinta silleen ettei mutsi näkis timppaa mun taustakuvana :DDD voi ny herraisä sentään oikeesti. Chillaa oikeest välil. Mut jotenkin vaa aina tulee sellanen selittämätön paniikkitila jos joku meinaa nähä sen. Ihan siis sellanen että se tulee automaattisesti, en pysty olla rauhassa tai mitään, pakko vaa varmistaa ettei kukaan nää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 37805, member: 34"] Repesin muute vähän sille ku näin ohimennen yhtä jätkää joka EHKÄ saattaa tykätä musta vähän, ainakin äitin mielestä vissiin vaikuttaa siltä ja mustakin kai?? Anyway, en mee vannoo mutta reps jos se tykkää must XDDDDDDD voi voi poika sä oot liian nuori :c vaikka kai se on joku kolmekymppinen nii jooh oonha mä joonastaki miettiny joka on kolmekymppinen mut ANYWAY. tosin nyt taas en oo joonastakaa oikeen miettiny vaa tänääki lähinnä timba hesu sedu janne, kari lievästi. Tõnu lievästi ja villu kans. Pelkkiä pappoja siis eiku xD rääääh en voi ees Täytyy kyllä sanoa että tavallaan tekis mieli avautua jollekin, nähä kavereita tms et vois avautua mm. Sedusta ja no kaikista muistakin mutta kyllä mä tiedän että en mä tuu ainakaan paljon niistä puhumaan kellekään. Ainoastaan täällä todennäköisesti. Ja ehkä parempi niin tbh. Jotenki vaan osa must tavallaan toivoo et tykkäisin pelkästään omanikäsistäni. Jotenki se vaa sattuu liikaa. Kaikki on nii vitu vaikeeta. En ees tiiä miks mut jotenkin seki ku en viitti puhuu vanhemmilleni näist. TOSIN tuskin mä puhuisin juuri keistää muistakaa ihastuksista oli ne sit mitä vaan. En yleensäkään oo tottunu puhumaan perheen kans ihastuksist yms ni kai se on sitä sitte enemmänkin. Mut ei ny vittu, taas. Ku laitoin itelleni huomiselle herätystä ni käänsin puhelinta silleen ettei mutsi näkis timppaa mun taustakuvana :DDD voi ny herraisä sentään oikeesti. Chillaa oikeest välil. Mut jotenkin vaa aina tulee sellanen selittämätön paniikkitila jos joku meinaa nähä sen. Ihan siis sellanen että se tulee automaattisesti, en pysty olla rauhassa tai mitään, pakko vaa varmistaa ettei kukaan nää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
HHHHHHH AUTTAKAA
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja