Aihe vapaa HHHHHHH AUTTAKAA

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
TOISTAN : MIKS PORKKA TEKI KUMMELIVIITTAUKSEN

yhtäkkii vaa "onko nyt hjuva fiilis"

VITTU MIKÄ ÄIJÄ shhhhhhhhh nyt oikeesti hiljaa xDDDDDDDDD

tää ohjelma TAPPAA mut

Mikä vittu oikeesti nyt on XDDDDDDDDDDDD

HAH "sedu on nähny kolme maailmansotaa" mitä vittuaaaaaaaaaaaaa

OIKEESTI IDIOOTIT :DDDDDDDDDDDDDDDDD miks????? Siis mä kirjaimellisesti kiljuin, mä ihan oikeesti kiljuin hieman kun porkka sano ton kummeliviittauksen ja muutenki vaa tyylii hypin ja sekosin ja ei herraisä ny

VITTU :D kiitti!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
Mikä vittu aleksil on hätänä :DDDDDDDDDDDDFFFFFFFFF
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
MMMMMMMM OKEI SITTEN

en tajuu mite noi tyypit pystyy olee tuol normaalisti jos minä olisin bb-talossa right now ni menisin koko ajan paniikkiin ku en kestäis olla siel sedun ja jannen takia. Jos kumpikaan puhuis mulle mitään ni olisin koko ajan punanen yms XDDDDDDD muuttuisin hihitteleväksi koulutytöksi joten ihmettelen kyllä kuinka kukaan voi olla tuolla ihan chillisti mutta ehkä muut ei kuolaakaan pappoja kuten minä

Also mietin että mikä vittu mua vaivaaaaaaaaäaaaasdkfktktnrn miks mun piti tehä näin aaaa tää on ihan kamalaa kaikki noi neljä on liikaa (tarkoitan timppaa hessua sedua ja jannea) ku oon täs yrittäny kuunnella mainoskatkoilla yhtä haastista mis on hessu ja hela ja eihän tästä tuu mitään hiphei!!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
Aaaaaa nyt oikeesti papat hemmettiin mun mielestääääääää kiitos :3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
Repesin muute vähän sille ku näin ohimennen yhtä jätkää joka EHKÄ saattaa tykätä musta vähän, ainakin äitin mielestä vissiin vaikuttaa siltä ja mustakin kai?? Anyway, en mee vannoo mutta reps jos se tykkää must XDDDDDDD voi voi poika sä oot liian nuori :c vaikka kai se on joku kolmekymppinen nii jooh oonha mä joonastaki miettiny joka on kolmekymppinen mut ANYWAY. tosin nyt taas en oo joonastakaa oikeen miettiny vaa tänääki lähinnä timba hesu sedu janne, kari lievästi. Tõnu lievästi ja villu kans. Pelkkiä pappoja siis eiku xD rääääh en voi ees

Täytyy kyllä sanoa että tavallaan tekis mieli avautua jollekin, nähä kavereita tms et vois avautua mm. Sedusta ja no kaikista muistakin mutta kyllä mä tiedän että en mä tuu ainakaan paljon niistä puhumaan kellekään. Ainoastaan täällä todennäköisesti. Ja ehkä parempi niin tbh.

Jotenki vaan osa must tavallaan toivoo et tykkäisin pelkästään omanikäsistäni. Jotenki se vaa sattuu liikaa. Kaikki on nii vitu vaikeeta. En ees tiiä miks mut jotenkin seki ku en viitti puhuu vanhemmilleni näist. TOSIN tuskin mä puhuisin juuri keistää muistakaa ihastuksista oli ne sit mitä vaan. En yleensäkään oo tottunu puhumaan perheen kans ihastuksist yms ni kai se on sitä sitte enemmänkin.

Mut ei ny vittu, taas. Ku laitoin itelleni huomiselle herätystä ni käänsin puhelinta silleen ettei mutsi näkis timppaa mun taustakuvana :DDD voi ny herraisä sentään oikeesti. Chillaa oikeest välil. Mut jotenkin vaa aina tulee sellanen selittämätön paniikkitila jos joku meinaa nähä sen. Ihan siis sellanen että se tulee automaattisesti, en pysty olla rauhassa tai mitään, pakko vaa varmistaa ettei kukaan nää
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Katot tän niin toivottavasti ropisee kaikki ihailu Sedua kohtaan :D

 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
Katot tän niin toivottavasti ropisee kaikki ihailu Sedua kohtaan :D

Haha ei viiitttuuu joo näin ton sillon muutama päivä sit. mut emt se oli vaa vitu läppä mut ei se valitettavasti tunteita poistanu..... Hitto :D luulen kyl et toi on tahallaan tehty tollaseks meemiks tai ainakin mulle tuli sellane fiilis siit.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
Voi vittu tää o muute työn ja tuskan takana yrittää peitellä tunteita XDDDDDD sekä bb:tä kattoessa että esim silloin kun tulee k&p mainos XD ihan hirveetä pulssi nousee vittu kahteensataan ja happi loppuu. Yrittää vaa vittu olla chillisti ja iha niiku ei tuntis mitään ku jos oisin yksin himas ni ravaisin ympäri kämppää ja about hyperventiloisin ku tunteet on nii voimakkaat. Mut nyt ku vanhemmat on tos nii keskitän kaikki voimani siihen et en vaa alkais hyperventiloimaa tai jotain ja tuntuu et aivot sulaa ja lähtee taju 😶 sit yrittää kans olla hymyilemättä silleen ettei vaikuttais et on iha umpirakastunu. Must tuntuu et ku noi oli tos studios ni katoin tosi intensiivisesti ja mun ilme oli varmaan tällänen: "😃😍🤭" voi vittu tosi salassa pysyy kyl taas nää tunteet.... Nojoo ehk kukaa ei tajuu mut vittu mikä stressi. Huh huh saatana. En tiedä miks pelkään niin saatanasti mutta oikeest iha kauheet. Sit iskä viel katto tänne päi ni pelkään et mun ilme kerto kaiken lmao voi vittu. En osaa peittää mun tunteit ei luoja oon ihan avoin kirja oikeest. Vieläkin tuntuu et pidätän hengitystä vähän ja jotenki sellane vitu huono olo xd ja varsinkin siin kohtaa ku tuli k&p mainos ni tuntuu et pidätin hengityst koko sen mainoksen ajan ja aaaaaa jähmetyn vaa siihe sillee "😬😬😬😬" voi jestas. Oikeest syke on 200. En tajua miten ihminen voi ottaa näin saatanan vakavasti sen et KUKAAN ei saa tietää ei missään nimessä. Jestas se häpeä on aivan vitu ääretön jos mun vanhemmat tajuu et oon tämmönen :D häpeen itteeni nii järkyttävän paljon. Näköjään?? En kyllä tiedä miksi. Helvetti rupeen melkee itkee ajatuksesta jos mun vanhemmat sais tietää et oon rakastunu timppaa ja hessuu. Voin fyysisesti pahoin ajatuksesta. Varmaan tää kaikki on vaa jotenki must itestäni johtuvaa ku oon kriiseilly vaa viime aikoina niin paljon tätä kaikkee, et emt millane niide reaktio ees olis mut oon niin saatanan häpeissäni et ei niiku mitää järkee. Ehkä mä sitten mietin niitäkin kommenttei erikast ja dannyst ja ne varmaan kelaa siitki et se oli ihan naurettavaa plus mun faija vitsaili salest ja jennist muistaakseni joku aika sit jotain. En ees muista mitä se tarkalleen sano mut jotai läppää se heitti ja mä kyl nauroin sille vissiin mut samal olin sillee "😬" :D muistan nii vitu hyvi sen hetken ja sen hämmennyksen ku en tienny oisko mun pitänyt nauraa, itkee, suuttuu, olla hämmentyny vai mitä helvettiä ni sit olin varmaa jotenki näin: "😬🙃😭😂😡😧" hmm oisinpa ollu näkemäs oman ilmeeni, oli varmaa aika sekava. Yleensäkin tuntuu et aina tollasten juttujen kohal + homojuttujen kohal hämmennyn ja meen johonkin random shokkiin ja oon vaa sillee "mitä täs just äsken tapahtu" 😂😂😂😂 aivot sanoo ittesä irti. Juuh emmä tiiä miksen vaa voi olla sillee ihan sama. Mitä sit jos ihmiset tietää. Basically varmaan auttais olla avoin asiasta ja muutenki vanhemmat ehk tajuis sit sen et turha ehk odottaa (tai no en kyllä sano varmaks todellakaan mut kuitenkin...) mitää että löydän jonku omanikäseni poikaystävän ja tällee. Jos ny ajatellaan siis että ne jotenkin sais selville esim sen että tykkään timpast ja hesust ni vois olla vaa sillee nii mitä sitte, en mä tälle mitää voi. Turha odottaa että pystyn muuttumaa. Sitähän ne kuitenkin odottaa, jos rehellisiä ollaan ni aivan varmasti odottavat että löydän joko ikäiseni pojun tai sit jonku ehk kolmekymppisen, ehk nelikymppinenki viel ois hyväksyttävä. Mut luulen et siit eteenpäin ne ois varmaa sillee et älä ny vittu viitti. No jaa, turha sitä on miettii mut jotenki tää on kaikki vaan niin vitu vaikeet :D jotenki en vaan tunnu pääsevän eroon tästä pelosta ja häpeästä lol nice. No ehkä tänää on muutenki tavallista vaikeempaa siin mieles et oon nukkunu turhan vähä viime yönä ni siks varmaan kaikki tuntuu jotenkin nii vaikeelt, viel enemmän ehk ku normaalisti.

Mut jotenkin en saa kiinni siit et mikä on se asia mikä tuntuu niin kamalalt täs. Ehkä mä vaan pelkään mitä mu vanhemmat sanois jos ne tietäis. Ehk vaa pelkään sitä ettei mul oo mitää oikeutta tuntee näin ja kuitenkin ku tää on niin "poikkeuksellista" nii jotenki siit vaa tulee automaattisesti se olo et tää ei oo se mite näiden asioiden kuuluu mennä. Sillee et mun ei kuulu tykätä noist vanhoist miehist vaa mun kuuluu tykätä ikäisistäni miehistä. Tiedän että se ei oikeesti oo niin eihä kukaa voi vaatia sellasta, tai siis eihä ihminen pysty muuttamaan tollasta asiaa itessään tahdonvoimalla. Se on vaa niiku se on. Ei tietenkään mul pitäs olla mitään häpeää siitä millanen mä oon ja totta kai mun pitäs olla vaan iha oma itteni. Mut silti se vaan tuntuu silt et ei näin ei kuulu olla. Varmaan normien takia. Asiaa ei auta se ku iskä oli kerranki sillee et joo vanhat äijät vaa yrittää iskeä mun pikkutyttöä :D sillon yks kerta ku oli yks random keissi. Ni jos tää on se miten se näkee asian ni damn..... 🙄 Hitto vie. Enkö vaa vois olla se ns. "Normaali" tai "keskiverto" tai miten sen nyt haluaakaan ilmasta. En tiä kui jaksan oikeest hävetä koko ajan. Tunnen oikeest jotenki fyysistä oksetusta itteeni kohtaa. Oon nii idiootti D: silt must vaa tuntuu.

No jaa, iha sama. Aika lopettaa ajatteleminen :D nyt vaa pää ihan hiljaa ja kaikki menee hyvin, ei mitään hätää.

Naurattaa muute liikaa ku huomasin et iskäl on samanlaisii kasvonpiirteit ku sedus i- 😂 please 😂 järkytyin taas tästäkin.

Siitä puheen ollen vihaan todella intensiivisesti sitä ajatusta että tää actually johtuis jostain. Että tää olis tullu jostain syystä, et oon joko jotenki epäkypsä tai mul on ongelmallinen suhde vanhempiin tai mitä vaa tollast. Mä oikeest vihaan sitä ajatusta et tämmöset asiat johtuu jostain. Enhän mä sitä tiedä mistä mikäkin johtuu ja näin mut jotenkin ite ehk uskon ja haluun myös ajatella niin et mä nyt vaan satun olemaan tämmönen eikä siihe oo mitään syytä. Siis jotenkin mun itsetunnon pitäs olla vaa niin älyttömän vahva että en välittäis yhtään siitä mitä muut sanoo ja näin. Pitäs olla jotenkin niin "itsekeskeinen" ettei välittäis yhtään mistään muusta ku siitä mitä ite aattelee. Ei mulla tosiaan mikään paras itsetunto ole se on ihan selvä, kyl mun pitäs ihan tosissaan ottaa sellanen asenne että muiden sanomisilla ei oo mitään väliä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
Ei saaaatana mitä tapahtuu mä näin unta vähintään kuudesta ihmisestä???? Siin oli ainaki Teemu, Timo, Hessu, Ola, Sedu, Juha. Räähhh. Sairast. Huutista muistan ainaki et oltiin teemun kaa jossai autos ja oltiin menos vissiin johonki tampereelle ja sit jossai vaihees ruvettiin vaa (melkeen??) Panee siel autos 🤔 mielenkiintoista. Että semmosta tällä kertaa. Huh se oli niin todentuntusta et pelottaa. Sit siin unes oli lisäks joku tyyppi josta en oo varma olikse ees todellinen vai ihan fiktiivinen mut olin ihan vitu rakastunu siihen ja emt ku se varmaan oli silleen fiktiivinen mut sit just se välillä vaihteli et tuntu et välil se oli Ola ja välil juha jne. Ja välil sit kai oikeest ihan täysin joku fiktiivinen random tyyppi?? Tai sit sil oli jonku sellasen ulkonäkö jonka tiiän oikeestiki. Tai sit ei. Muistan ainakin et se oli kyl hyvännäköne mut en tiiä kenelt se näytti. Siis sillon ku se ei näyttäny esim juhalt. On taas psykoosit tulilla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
OKEI MUT MIKS THO
MIKS MÄ NÄÄN TÄMMÖSII EI VITTU luovutan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
LITTLE BABY omg mä en enää kestäöööäääääää 😭❤️ luulin et nää iggy-psykoosit ois jääny sinne johonki joulukuulle mut EI NYT SENTÄÄN. Joo tuli ehkä vähän chillimpi aikakausi sen suhteen ku sekosin pelkästään timpasta hetken aikaa mut nyt taas kaikki nää????? Mä-

EN VOI HYVIN KYLLÄ NYT
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
Siiis voin todella huonosti xDDDDDDDDDDFFFFDDNDKDKFKKF RÄÄÄÄÄÄÄÄÄ okei mut

Mun sydän HALKEE ton söpöydest. Ja sedun söpöydest myös huoh lopetan bb:n katselun (en ny oikeest kyl vois tho). Hajottaa. Sedus on se kaikist pahinta ku se on nii pikkune, se on oikeest se ansa. Vähä niinku timppaki. Ni tommoset saa sydämen halkeemaaannnnnn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
Räääh kiva ku saa katella jatkuvasti seduu ilman paitaa älkää ny vittu viittikö. En vaan pysty vastustaa vanhoi miehii, se on niiku automaatio et rupee käymää kuumana 🙄🤤 huutista sama juttu ku timpan kaa aina ku näkee sen ilman paitaa nii dhhdjfkfkdkdkj 🤤🤤🤤 ilme muuttuu semmoseks et silmät loistaa ja kuola valuu suusta (ei ny oikeesti). Mut joo god damn kui seksikäs.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
63e67c40a5344f682b71c0d2c4e16225~2.jpg
Ei saatana tein tän memen viime yönä lisäsin siis vaan nuo tekstit tohon ja huutistelen XDDDDDDD kuolen mun huumorintajulle XD also tähän liittyen niin huvittaa ku tosiaa rakastun päivä päivältä enemmän seduun jos ei oo tullu jo selväks se ja mua häiritsee niin paljon se yhdennäköisyys tumpin kanssa. Ja nyt viime päivinä nimenomaan on tuntunu silt et rakastun siihe oikeesti jo iha liikaa 🤔🤔 ehhhh,,,, shit,,, näin muuten unta costista eli mitä vittua nyt taas :DDDDD se nyt tuli taas jostain ihan out of nowhere. Näin muute unta potestaki :DDDD mitäh miks pote ei ny vittu seis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
Anteeks mitä siis tämähän onkin vitu hulvaton juttu ku ensin oon syke kiihtyen tapittanu kaks tuntii bb:tä silleen voi saaaaaaaaaakeli aivan tuhannen rakastunu seduun ja janneenki aika lailla ja sit heti ku bb loppuu ni tulee k&p traileri ei ny SAAAAAAAAAAATANA 😭😂 siinä sitte timppaa ja hessuu ja potee verkkokalvoille taas ja näin. Nyt on kyllä on on oNH. Kesä kohisee jo ja hommat on sitä mitä aina ennenkin. Paitsi nykyään sitten bb-psykoosit lisäks, voi helvetti tämähän on jo naurettavaa, ihan niinku ne aiempien kausien ihastukset ei ois ollu tarpeeks ni nyt sit voi luoja miten pahasti voikaan rakastua........ Haluisin vaa silittää seduu se on nii pieni ja söpö. Voisin vaa halii ja suukottaa sitä all the time oooof sil on niin söpö hymy ja EIH en todellakaan tajuu miten on mahollista et tää on näin :D voi elämän kevät. Ku mä sanoin että timpasta tykkääminen on tuskaa ni emmä ihan tätä tarkottanu XDDDDDDDD tosin timba on edelleen, kuten hessukin, tietysti. Oh god. Mut miks uusia. Ja niiku???? Sedu ja janne???? Huoh ok moi. Eihän täs ny oo järjenhiventä mutta joo pliis haluun hipsuttaa tota miestä hän on niin söpö.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
HUOH oon koko ajan sillee tuituitui mut olin mää kyl hessustki äsken sillee aww tuituitui wäwäwäwäwwäwä D::::: ja timpast c: pikkune 😭 fiilis on tää:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
HHHHHHH MÄ k u o l e n rakastan tota sedun muminaa awwwwww niin söpö oikeest eih must ei oo koht mitään jäljellä mä vaa sulan pois. Mun aivot addiktoituu tohon ihmiseen joten tilanne on aivan vitun sos. Juu enpä olis uskonu siihe rakastuvani. Tai no siis. Maailman ennalta-arvattavin juttu tää tietenkin oli mut silti. Kyllähän mä heti kickoffissa sen tiesin et noniin voi vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
Noni nyt se sit tapahtu vihdoin :D lueskelin jotai juttui sedust (jotai liittyen laraan ni se oli iha vitu söpöö) ja hymyilin ja sit mutsi tulee jostain sillee "mitä siellä hymyillään" 😂 voi ny vittu. Sanoinpa sitten että "eeeei mitään" :---D vakuuttavaa.......... Nyt se tietty luulee mitä sattuu :D aaaaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
Jooh ei vittu. Nyt on sen verran ihmisiä mielessä et halkee pää. Tai no siis noi neljä, ei sen enempää. Mut siin on jo liikaa, eikä siin mitää jos ne ois edes vähän vähemmän intensiivisiä. Mut ku JOKAINEN noista on tyyliin tasoa "elämäni rakkaus", melkeinpä näin vois sanoa. Aivan tajuton salamarakastuminen ei mitää vitu järkee. Niinku ensin on nää kaks saatanan sankaria jotka on ollu kuukaustolkulla ja sit +2 KPL :D ja ne 2 kpl onki sitte sitä tasoo että ei hyvää päivää ny. En. Pysty. Vastustaa. Vaikka mitä tekisin. Oli taas saatanan tuskaa kattoo jannee ilman paitaa koostees olin iha et voi ny VITTU. Oikeesti jos nää kaks ei lopeta mun tuhoomista ni idk anymore. Ja SEDU. sedu sedu sedu nimenomaan 🤔 sepä se. Äsken oli tyylii eka kerta kai? Ku itkin sen takii hmmmm hmmm hmmmmmm. Siis seki oli vaa sellane et katoin jotain random kuvaa instassa jossa se on öööööööö olikoha se ny nipan kaa? Ja katoin vaa sitä ja aattelin et ei vittu rakastan sua niin paljon ja sit vaa jotenki kaikki tää yhtäkkiä aiheutti sen et muutama kyynel vierähti XD en voi enää :DDD mite voi salamarakastua näin. Ei helvetti heitän itteni helvettiin eihä täs oo järjenhiventä. Siis se tunne kun tää nelikko on JOKAINEN sellasii jotka tuhoo mut ihan täysin. Kaikki on niin saatanan intense. Kaikki noi neljä on just sen ikäsii et mulla lähtee järki, oikeesti, jos jotain en voi vastustaa ni vanhoja miehiä ja sen tietää kaikki, ei mitään chancee, ei niin mitään, ei ei ei. Mä aina rakastun niihin about kaikista pahiten se on jotai nii vitu intense että en mä ees tajuu enää. Eikä niist pääse yli ollenkaan. Enkä mä tiedä mikä noissa kaikissa on niin sellasta mut mä en muuten pääse kenestäkään noista yli. Semmonen nelikko sitte voi vittu. Okei janneki on vähän semmonen et oon ollu koko ajan sillee rakastan mut en mut rakastan jne. Et en iha oo tienny mitä tunnen mut nyt päivä päivältä enemmän seki jättää vittu näköjään jälkensä muhu. Koko ajan oon enemmän varma siit etten vaa osaa päästä yli. Sedu nyt on niin saatanallinen rakastuminen jo tässä vaiheessa et ei mitään mahollisuutta ikinä. Oon tässä ollu niin kiinni timpassa ja hessussa et oon miettiny onkoha kukaa koskaan yhtä paha mut voi vittu nyt ollaan kyl niin umpirakastuneit seppoon et moro. Siin vaihees oikeesti ku alkaa itkee jonku takii tollee niiku mä tänä yönä ni se tarkottaa mulla kyllä sitä et nyt on sit taas niin vahvat tunteet et terve. Jannen takii en oo viel itkeny, vau :D oikeest mä..... En ymmärrä. Ei tän pitänyt mennä näin :D muistan ku mietin et joo bb alkaa ja aattelin et joo näin käy mut ehk aattelin sen enemmän olevan joku lievempi ihastus mut holy hell nyt vittu ne jotka on vastuussa tästä castingist nii VAADIN KORVAUKSIA TÄNNE PÄIN kivusta ja särystä. Oikeesti. Tollasia henkilöitä ku janne ja sedu niin ei sinne oteta, vittu. Nyt ollaan sitte nimittäin siinä tilanteessa että näitä tunteita ei saa enää pois XDD ei luoja. Sanoisin kyllä että jossain määrin ihastuin molempiin jo ekana päivänä mutta silti siinä alkuvaihees olin enemmän silleen et noooh katotaa ny tuleeks vahvoja tunteita, eikä se ollu mitenkään niin itsestäänselvää että niin käy koska jotenki kelasin etten vois rakastua silleen tosi pahasti, koska öh, timo ja Heikki 🤔 mutta nyt sitten......................... Niin. Um. Yeah, sure. Sure. Molemmat noussu raketin lailla sinne top..... Vitoseen?? Öh? Tai jotain? Huolestuttavaa on se että molemmille on jo soittolistat tehty monta päivää sitten ja omat muistiot tietenkin, molemmista on kuvia tallenneltu. Jannesta tosin kai vaan yks. Sedusta liikaa. Haha. Ha. Oikeesti ajattelen seduu niiku koko ajan, en pysty unohtaa sitä hetkekskään melkein. Nään siitä unta, en tiiä onko joka yö mutta pari kertaa vissiin ainakin tullu nähtyy. Tosin nään edelleen yhtä lailla timosta ja hessusta unta. On jannekin saattanu niissä olla. Ja mua oikeesti järkyttää kaikki tää. Ku selaan mun galleriaa ni mietin et mitä helvettiä täs tapahtu ku yhtäkkii alkaa ilmestyy sinne kuvii sedust nii perkeleesti ja niiku mitäh eih. En niiku tiiä mis vaihees tää meni näin intensiiviseks. Tai siis tiiän. Viimestään viime yönä kun ajauduin kattoo vanhoja matskuja mut olin mä jo sitä ennen ajatellu sitä koko ajan enenevissä määrin. Sen vaa ties heti et tos on niin paljon vaarallist potentiaalii nousta sellaseks emt, ehkä jopa Timpan kaltaseks. Tai jotain sinne päin, ehk. Koska niiku sen vaa huomas must jo alussa et tää on sellanen joho tuun mahollisesti kehittää ihan niiku oikeita oikeita tunteita. Niiku syviä. Don't ask, en tiedä miten mut niin se vaa o. Sen vaa huomas heti mun reaktioist ja siit kuinka koko ajan enemmän aloin pehmenee ja pehmenee ja mietin koko ajan vaa et tuitui niin sulonen aw kulta xd ja ny ollaa jo siin kohas et sydän hakkaa iha hullun ja haluun vaa nii epätoivosesti olla sen kaa ja niiku iha kunnon salamarakastuminen fr. Oon koko ajan vaa sillee ei vittu se on nii tärkee ja rakas ja en kestä ilman sitä jne. Niiku anteeks nyt mitä helvettiä :D edelleenkin don't ask mä en oikeesti tiiä. En tajuu miten ihminen jota en tunne ollenkaan voi merkata oikeasti niin paljon ja enemmän ku joku irl-ihastus. Esim oon viime aikoina kuolannu semi lievästi sitä yhtä tyyppiä jota nään sillon tällöin mut voi vittu en ajattele sitä melkein ollenkaan jos vertaa seduun esim. Et kuka täs ny sit oikeesti merkkaa jtn, ei ainakaan irl-tyypit joita ei oikeen edes ihastukseks voi sanoakaan. En kyllä sitäkään tunne super hyvin, mut kummiski. Niin selkeetä oikeesti ketä ajattelen täs ihan koko vitun ajan. Sedua, niiku, lähes koko ajan oikeesti. Oon iha vitu lost. Oon vaa niin rakastunu siihe :Dd siis hävettää edes sanoa mut oon haaveillu jo ihan kaikesta mahollisesta, en viitti edes sanoa mut voi vittu. Tai no viittin koska vittu miks ei. Oon siis miettinyt kaikkee et oltaspa yhes ja et millanenkoha Lara on kaikkee tollast niiku ns. vakavaa. Tai siis melkeenpä samaa tasoa mitä haaveilen timpastaki. Et... Sillee. Tänääki vittu ku tulin töistä ni ei hyvää päivää unohuin koko ajan kuvitelmiini ja hymyilin ku idiootti. Piti oikeest sanoo itelleen et älä ajattele nyt yhtää mitää kiitos. Ei oikeest vittu ny. Häpeen itteeni ja elämääni :D ja tunteita ennen kaikkea. Oon ihan toivoton tapaus. Ja se mikä mua vituttaa täs on se et sedu ei koskaan tuu merkkaan mulle enää "ei mitään". En varmaan koskaan tuu oleen sillee "juu se ei merkkaa mulle yhtää mitään" koska kun kerran rakastuu tälleen ni se ei oikeestaa mee sit pois. Ei timppakaan tuu koskaan menee pois. Todennäköisesti. Toisaalta en osaa kuvitella ettei tätä ois tapahtunu koskaa? Jotenki uskon vaa yhä enemmän ja enemmän ja enemmän johonki kohtaloon tai jotain ku näit asioit vaa tapahtuu niinku kaikki ois tarkotettu näin ja en vaan pysty uskoo et nää on sattumaa. Tai et ku en vaa usko et oisin ikinä ees voinu välttyy rakastumasta seduun esim. Varmaan se ois tapahtunu ennemmin tai myöhemmin anyway. Et emt. Kai ne on sit vaa ne tietyt ihmiset jotka on sellasii mihi ei vaa oo mitään sanomista mulla. Et... Mä vaa rakastun niihin eikä mul oo mitään sanomista siihe. Tuntuu et se on vaa ajan kysymys et tämmösii sit vaa tapahtuu ja sit ne pysyy ikuisuusihastuksina. En ees tajuu miten tätä ei oo kunnolla tapahtunut aiemmin. Sillon syksyllähän oli se keissi mut niiku tällee kunnol. Nii. Tämmösist pahoist rakkauksist miettii sit aina et "miten tää ei tapahtunu aiemmin". Emt ku seduuki kattoo ni kaikkihan siinä huutaa et 100 % my type. Et niiku okei?? Et se oli kyl jotenkin vääjäämätöntä et näin käy. Tunsin oikee kuinka se periaatteessa päivä päivältä meni enemmän siihe suuntaan et nyt tää vaan tulee olee paha rakastumine, halusit tai et.

Jälleen kerran eriniä lainatakseni: ei hitto näin 🎶

Also niin häiritsevää että kuuntelen timpan soittolistan biisejä ja mietin seduu niin vitusti että järki lähtee ja ihan kunnolla sittenkin. En haluu mitään niin paljon ku olla sen lähellä. Paitsi tietenkin olla timpan lähellä, ja sitä rataa. Oon vaa jotenki nii heikko. Tuntuu ettei missää oo mitään järkee ilman tota miestä. Lmao, tarkotin sedua, vaikka tietenkin se kyllä käy muihinkin. Näköjään.

Voi vittu tänki viestin pituus jo kertoo kaiken. Ja se, että ihan muutamissa päivissä onnistuin saamaan sedun ekan muistion täyteen, mikä oli... järkyttävää :D jos tää muistio game menee samanlaiseks ku timpalla ni mä.... Eih. Eih.

Ja se vitun tunne kun. Sillon aikoja sitten mietin että sitten kun euroviisut tulee niin mietinköhän vieläkin timppaa, no en kai, eiköhä mulla oo jo uus sillon, mut toisaalta luulen kyl et mietin sitä ehk sit kuitenki viel sillon, jotai tämmöstä siis pyörittelin sillon aikoi sit päässäni. Ja no, periaatteessa ne on molemmat nyt totta koska okei mul on uus myös mielessä niin vitusti mutta edelleen mietin timppaa paljon joten :D ei siis kenestäkään olla päästy yli ja sehän on hauskaa. En tiiä saatana. Tuli muute iha tajuton ikävä timpan ääntä tänää, olin vaa sillee ei vittu en pärjää, ku en oo nyt ihan hirveesti katellu viime päivinä mitää siihe liittyvää. Mut samal taval must tuntuu et mul on koko ajan vierotusoireet zedust ku ehhh en mä kestä, bb-koosteet on liia lyhyitä tbh.

Juu, ei vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,377
Reaktioarvo
2,900
Eih helvetti miks mä katon tota ohjelmaa... Voi elämä

Ja nyt ei tunnu kyl hyvältä ku spotify alko soittaa ultimate kähis-biisiä eli tätä:
Ei vittu ku tulee muistoja juu. Mitä tapahtu. Mitä tapahtu muuten tässä hei :D niiku sillon ku rakastuin kahilaiseen JA sillon ku rakastuin hessuun JA sillon ku rakastuin seduun JA öö janneen mutta se oli kyllä samaan aikaan ku seduun joten öööm joo? Mut joka tapauksessa mitä helvettiä siinä kohtaa tapahtui kun: 1) joulukuun lopussa rakastuin timoon 2) tammikuun lopussa rakastuin hessuun ja 3) bb alkoi.

Noi on käännekohtia, ONH.
 
Ylös Pohja