Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
HHHHHHH AUTTAKAA
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 38157" data-attributes="member: 34"><p>Ei saaaatana mitä tapahtuu mä näin unta vähintään kuudesta ihmisestä???? Siin oli ainaki Teemu, Timo, Hessu, Ola, Sedu, Juha. Räähhh. Sairast. Huutista muistan ainaki et oltiin teemun kaa jossai autos ja oltiin menos vissiin johonki tampereelle ja sit jossai vaihees ruvettiin vaa (melkeen??) Panee siel autos 🤔 mielenkiintoista. Että semmosta tällä kertaa. Huh se oli niin todentuntusta et pelottaa. Sit siin unes oli lisäks joku tyyppi josta en oo varma olikse ees todellinen vai ihan fiktiivinen mut olin ihan vitu rakastunu siihen ja emt ku se varmaan oli silleen fiktiivinen mut sit just se välillä vaihteli et tuntu et välil se oli Ola ja välil juha jne. Ja välil sit kai oikeest ihan täysin joku fiktiivinen random tyyppi?? Tai sit sil oli jonku sellasen ulkonäkö jonka tiiän oikeestiki. Tai sit ei. Muistan ainakin et se oli kyl hyvännäköne mut en tiiä kenelt se näytti. Siis sillon ku se ei näyttäny esim juhalt. On taas psykoosit tulilla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 38157, member: 34"] Ei saaaatana mitä tapahtuu mä näin unta vähintään kuudesta ihmisestä???? Siin oli ainaki Teemu, Timo, Hessu, Ola, Sedu, Juha. Räähhh. Sairast. Huutista muistan ainaki et oltiin teemun kaa jossai autos ja oltiin menos vissiin johonki tampereelle ja sit jossai vaihees ruvettiin vaa (melkeen??) Panee siel autos 🤔 mielenkiintoista. Että semmosta tällä kertaa. Huh se oli niin todentuntusta et pelottaa. Sit siin unes oli lisäks joku tyyppi josta en oo varma olikse ees todellinen vai ihan fiktiivinen mut olin ihan vitu rakastunu siihen ja emt ku se varmaan oli silleen fiktiivinen mut sit just se välillä vaihteli et tuntu et välil se oli Ola ja välil juha jne. Ja välil sit kai oikeest ihan täysin joku fiktiivinen random tyyppi?? Tai sit sil oli jonku sellasen ulkonäkö jonka tiiän oikeestiki. Tai sit ei. Muistan ainakin et se oli kyl hyvännäköne mut en tiiä kenelt se näytti. Siis sillon ku se ei näyttäny esim juhalt. On taas psykoosit tulilla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
HHHHHHH AUTTAKAA
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja