Hihii olen ehkä(ehkä) vihdoin saattanut vähän ihastua

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Hih tuun vaan iloiseksi hänen kanssa olosta ja suostui juuri jatkamaan reissuani neljällä päivällä hänen rohkaisemanaan(Okei oisin saattanut muutenkin mutta kyllä se vaikutti)
Me vaan vitsaillaan ja päästiin cittuilu levelille heti ja on ihan kuin ois tunnettu pidempäänkin (sama harrastus ja tutun näköinen joten on ehkä tavattu mutta toisaalta asuu aika kaukana minusta)

Vitsailtiin tuossa että jos ei kyytiä löydy niin vittu kävellään takas kaupunkiin (joku 12h kävely mätka:D) ja se oli vaan et eiköhän se hyvässä seurassa mee 11 tuntiinkin

Ainiin ja tarjosi mulle heti nukkumapaikka teltastaan koska lol no mulla ei ole:D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,151
Reaktioarvo
5,470
Söpöä. Vittuilutason ihmissuhteet on kyllä parasta ikinä, ei tule usein vastaan sellaisia ihmisiä joiden kanssa sen saavuttaisi nopeasti.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
toivottavasti oot ja teidän tunteet kohtaa
Ehkäpä niin. Onhan se vähän sus kun se oli et "mä lähen käymään kävelemässä. Tuutko mukaan?" (Tottakai lähdin (Ja ei, ei oltu kahdestaan siellä) sit vaan huidottiin itikoita toistemme päästä ja kun yks mun kaveri mainitsi et mulla oli ollu yks hyvä vitsi aiemmin niin sekin kehu sitä)
Mut toisaalta voi olla ihan kaveripohjaltakin tämä
Ja vielä se kun se asuu jonkun kuuden sadan kilometrin päässä musta että fun
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Söpöä. Vittuilutason ihmissuhteet on kyllä parasta ikinä, ei tule usein vastaan sellaisia ihmisiä joiden kanssa sen saavuttaisi nopeasti.
Niimpä jotenkin vaan heti tultiin tosihyvin toimeen ja meillä on vähän sama huumori eli sarkastinen itselle vittuilu:D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Sitä mä pelkään et tää on vaan et kun yritän ihastuttaa itteeni mut toisaalta olin eh yrittäny puolivahingossa ihastua toiseen ja sit tajusin et hän on aika mukava ihminen
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Olen vain pohtinut että missä sissileirillä oikein olette? 🤔
Ei nyt ihan kuitenkaan:D
Joustinpatjalla tässä on nukuttu viimeinen viikko mutta meidät heitetään täältä ensviikolla ulos niin nukutaan sit teltassa
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ei nyt ihan kuitenkaan:D
Joustinpatjalla tässä on nukuttu viimeinen viikko mutta meidät heitetään täältä ensviikolla ulos niin nukutaan sit teltassa
Jaahas eli viikon päästä sissileirillä D: noh jos viihdytte niin antaa palaa vaan! T. Meikähän-nukkuu-sisällä-saatana-kun-siellä-on-niitä-ahmojakin
 
Ylös Pohja