Et taida olla herkkusuu, kun ei Viron potut Pikku-Kampista maistu..En tiedä onko siellä mikään sen halvempaa, mutta sieltä saan kampaamotuotteita joiden käyttö vaatii koulutuksen olematta kampaaja. En kuitenkaan haluaisi syödä Viron pottuja.
Eikai se siitä mihinkään kärsi? Ei hiusvärit nyt sun perimää muokkaaHiusten värjääminen on ihan kivaa, kunhan vaan oma väri ei kärsisi niin paljon toki.
Onko pakko pilkkua viilata, tarkoitin kyllä että oma hius eikä väri, eilen illalla yliväsyneenä kirjoitin vahingossa väri. Oma hius on kärsinyt tosta jatkuvasta värjäilystä.Eikai se siitä mihinkään kärsi? Ei hiusvärit nyt sun perimää muokkaa
Ahaa. Ei se kyllä mitään pilkun viilaamista ole, kun enhän minä voi tietää mitä sinä _meinasit_ kirjoittaa. Jotkut kun oikeasti luulee että hiusvärit voi muuttaa omaa väriä.Onko pakko pilkkua viilata, tarkoitin kyllä että oma hius eikä väri, eilen illalla yliväsyneenä kirjoitin vahingossa väri. Oma hius on kärsinyt tosta jatkuvasta värjäilystä.
Mulla lyheni 30cm kun paloi poikki viimeksi vaalentaessa :DOnko pakko pilkkua viilata, tarkoitin kyllä että oma hius eikä väri, eilen illalla yliväsyneenä kirjoitin vahingossa väri. Oma hius on kärsinyt tosta jatkuvasta värjäilystä.
Ay caramba!Mulla lyheni 30cm kun paloi poikki viimeksi vaalentaessa :D
Huh, aika paljon.Mulla lyheni 30cm kun paloi poikki viimeksi vaalentaessa :D