Hiusväripäivä!

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Olen saanut hiukseni siihen kuntoon ettei värit oikein pysy enää joten tilasin virosta elumenia ja olen joutunut odottamaan että voin toteuttaa suunnitelmia :o
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Kuinka paljon euron purkki maksaa Virossa?
En tiedä onko siellä mikään sen halvempaa, mutta sieltä saan kampaamotuotteita joiden käyttö vaatii koulutuksen olematta kampaaja. En kuitenkaan haluaisi syödä Viron pottuja.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
En tiedä onko siellä mikään sen halvempaa, mutta sieltä saan kampaamotuotteita joiden käyttö vaatii koulutuksen olematta kampaaja. En kuitenkaan haluaisi syödä Viron pottuja.
Et taida olla herkkusuu, kun ei Viron potut Pikku-Kampista maistu..
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Onko pakko pilkkua viilata, tarkoitin kyllä että oma hius eikä väri, eilen illalla yliväsyneenä kirjoitin vahingossa väri. Oma hius on kärsinyt tosta jatkuvasta värjäilystä.
Ahaa. Ei se kyllä mitään pilkun viilaamista ole, kun enhän minä voi tietää mitä sinä _meinasit_ kirjoittaa. Jotkut kun oikeasti luulee että hiusvärit voi muuttaa omaa väriä.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Onko pakko pilkkua viilata, tarkoitin kyllä että oma hius eikä väri, eilen illalla yliväsyneenä kirjoitin vahingossa väri. Oma hius on kärsinyt tosta jatkuvasta värjäilystä.
Mulla lyheni 30cm kun paloi poikki viimeksi vaalentaessa :D
 
Ylös Pohja