Ihastuminen Hmm, jännä et vaik mää yleensä kiinnostun vaan miehistä, mun ainoo julkkisihastus on nainen

kappaletavaravaaka

professori
Liittynyt
21.4.2023
Viestejä
17
Reaktioarvo
4
Emmää kyl tiiä voiko sitä ees sillein laskee ihastukseks, kun mun tunteet sitä kohtaan on lähinnä vaan platonisia, mut ei ne ehkä pelkästään. Täs yks päivä sen joku selfie tuli vastaan IG:ssä, ja pysähyin hetkeks kattomaan ja aattelin sillein, et "hei, eläs hymyile noin", kun oli sil kieltämättä aika söpö hymy... Hups

No, eihän mulla oo silleen tapana ihastua julkkiksiin, kun en tunne niitä oikeesti. Tää on kuiteski eka julkkis, jota kohtaan oon tuntenu mitään tän tapaista. Saas nähä miten reagoisin, jos mää saisin joku päivä tavata sen ja keskustella sen kans oikeesti. :'D Ei sitä ikinä tiiä. En mää välttämät ihan 100% hetero oo...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,644
Reaktioarvo
2,892
Ainut julkkisihastus 😭 mitä. Mul on niitä tällä hetkellä AINAKIN 4 ja ne sattuu ihan helvetisti myös.. :D tai ei ne koko ajan satu mut kumminki

Ja kaikki niist on viel sellasii jotka on tullu viimeistää vuonna 2022 eli kestänyt aika kauankin vielä. Kaks niist alkanu 2022, yks 2018, yks 2016. Ja yhä vaan. Lol.
 

kappaletavaravaaka

professori
Liittynyt
21.4.2023
Viestejä
17
Reaktioarvo
4
Ainut julkkisihastus 😭 mitä. Mul on niitä tällä hetkellä AINAKIN 4 ja ne sattuu ihan helvetisti myös.. :D tai ei ne koko ajan satu mut kumminki

Ja kaikki niist on viel sellasii jotka on tullu viimeistää vuonna 2022 eli kestänyt aika kauankin vielä. Kaks niist alkanu 2022, yks 2018, yks 2016. Ja yhä vaan. Lol.
Oho, no johan ny... 😅😅 Ei kai siinä, en tuomitse suakaan.
Ymmärrän kyl hyvin, jos on tuskallista... Mä tiiän muitakin ihmisiä, joilla on vähän sama homma ku sulla. En tiiä, et lohduttaaks se yhtään, mut et ainakaan oo ainut.

Meitä on moneen junaan. Mää ite tosiaan ihastun _kunnolla_ vaan tyyppeihin, jotka mä tunnen henkilökohtasesti (ja niihin voin sit ihastuu aikas pahastikin joskus...). Niistä joita en tunne, esim. julkkiksista, voin (joskus harvoin) kiinnostuu kyl platonisesti ja silleen "järjen tasolla" ja jopa pitää niitä viehättävän näkösinä. Mut sen enempää en.
Esim. tää tyyppi josta alotusviestissä puhuin, niin mää arvostan kovasti sen arvomaailmaa ja asiantuntemusta, ja tykkään sen persoonasta kans. Niitten asioitten kannalt siin on tosi paljon samaa kuin muissa mun viimeaikasissa ihastuksissa ja kans mussa ittessä. Ois niin siistii päästä joskus juttelemaan sen kans kasvotusten... mut emmää kyl usko, et mun haave toteutuu ikinä. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,644
Reaktioarvo
2,892
Oho, no johan ny... 😅😅 Ei kai siinä, en tuomitse suakaan.
Ymmärrän kyl hyvin, jos on tuskallista... Mä tiiän muitakin ihmisiä, joilla on vähän sama homma ku sulla. En tiiä, et lohduttaaks se yhtään, mut et ainakaan oo ainut.

Meitä on moneen junaan. Mää ite tosiaan ihastun _kunnolla_ vaan tyyppeihin, jotka mä tunnen henkilökohtasesti (ja niihin voin sit ihastuu aikas pahastikin joskus...). Niistä joita en tunne, esim. julkkiksista, voin (joskus harvoin) kiinnostuu kyl platonisesti ja silleen "järjen tasolla" ja jopa pitää niitä viehättävän näkösinä. Mut sen enempää en.
Esim. tää tyyppi josta alotusviestissä puhuin, niin mää arvostan kovasti sen arvomaailmaa ja asiantuntemusta, ja tykkään sen persoonasta kans. Niitten asioitten kannalt siin on tosi paljon samaa kuin muissa mun viimeaikasissa ihastuksissa ja kans mussa ittessä. Ois niin siistii päästä joskus juttelemaan sen kans kasvotusten... mut emmää kyl usko, et mun haave toteutuu ikinä. :D
Lohduttaahan se kyllä 😅

Ainut mikä mua ärsyttää ton kaltasis tyypeissä on ne tyypit jotka ei usko et seki on mahdollista olla rakastunu kovasti julkkikseen, sä nyt et näemmä ookaan sellanen mut jotkut sanoo niin välillä. :D onks hän suomalainen vai ulkomaalainen? Jos haluut kertoo :D koska jos on suomalainen nii voi tapahtua helpommin, paitsi että en minäkään oo moniakaan mun suomalaisia julkkisihastuksia tavannut, niinkun jos puhutaan juttelemisesta jo ihan
 
Ylös Pohja