Syvälliset Hmm oon todennäköisesti kyllä hsp

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
I guess?

Tästäkin about kaikki kohat sopii muhun: https://images.app.goo.gl/qrUA9GAs6LMFc6g17

Mietin et ehkä sen takia tosiaa tunnen ihastuksetki nii voimakkaasti koska ylipäänsä tunnen kaiken voimakkaasti. Ja musiikin myös. Ja kaiken. Ihan kaiken. Tää on ainakin yks syy sille miks tunnen itteni niin alieniks muihin verrattuna. Ei muut koe asioita tälleen, kai?

Emt jossain vaiheessa pidin koko hsp-juttua huuhaana mut emt ehkei se ookaan. Ja siis oon aina tienny olevani vitun herkkä i guess mut nii mikä ero sit on herkäl ja hsp:llä emt mutta joo interesting.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Huutista sillekin kun taas tuossa tuli nähtyä tuttuja ja sit vaa aloin itkee ku kaks tyyppiä riiteli keskenään :DDDDDDD ne ei ees sanonu mulle mitään mut huus toisilleen ja kirjaimellisesti aloin siitä itkee, ei vittu ku nolotti se :DDD tosin siin aiemmin yks tyyppi oli sanonu mullekin jotain vähän ääntä korottaen tai en tiiä olikse mulle vai sille toiselle tyypille siin mun vieres, ehk enemmän sille tai ainakin se katto sitä mut must tuntui siltä niiku se ois mulleki vihanen tms. Niin ehkä itkin siinä myös sitä. Mutta joo, oon cry baby.
 
Ylös Pohja