Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Höpötyskesu vol. 763
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="pullasorsa" data-source="post: 63379" data-attributes="member: 205"><p>Just kun olin ehtiny intoilla seuraavasta ompeluprojektista (farkkuhaalari ♥) jota jo innoissani alottelinkin, ompelukoneen poljin kuumeni tulikuumaksi ja alko haista palaneelta eikä todennäkösestikään oo turvallista käyttää. Veisin sen näytille ja mahdollisesti korjattavaks liikkeeseen, mut liike on toistaseks suljettu eli en siis voi ommella hetkeen fml ;___; ompelu on mulle lähes jokapäivänen aktiviteetti ja voi tietysti olla ettei tota mun vanhaa käytettynä ostettua mekaanista oo tarkotettukaan siihen tarkotukseen mihin alunperin meinasin. Eli mietinnässä on että ostanko uuden/toisen koneen, varsinkin jos toi oikeesti on viallinen. Hyvä vaan googlen avulla vertailla satoja konemalleja ja arvuutella, että ostanko koneen 600 €:lla vai 1300 €:lla (joka tosin on lähes 2 kuukauden vuokra, hui), kun en voi liikkeeseen mennä kyselemään ja testaamaan koneita :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pullasorsa, post: 63379, member: 205"] Just kun olin ehtiny intoilla seuraavasta ompeluprojektista (farkkuhaalari ♥) jota jo innoissani alottelinkin, ompelukoneen poljin kuumeni tulikuumaksi ja alko haista palaneelta eikä todennäkösestikään oo turvallista käyttää. Veisin sen näytille ja mahdollisesti korjattavaks liikkeeseen, mut liike on toistaseks suljettu eli en siis voi ommella hetkeen fml ;___; ompelu on mulle lähes jokapäivänen aktiviteetti ja voi tietysti olla ettei tota mun vanhaa käytettynä ostettua mekaanista oo tarkotettukaan siihen tarkotukseen mihin alunperin meinasin. Eli mietinnässä on että ostanko uuden/toisen koneen, varsinkin jos toi oikeesti on viallinen. Hyvä vaan googlen avulla vertailla satoja konemalleja ja arvuutella, että ostanko koneen 600 €:lla vai 1300 €:lla (joka tosin on lähes 2 kuukauden vuokra, hui), kun en voi liikkeeseen mennä kyselemään ja testaamaan koneita :/ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Höpötyskesu vol. 763
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja