Höpötyskesu vol. 763

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Itse tässä noin tunnin kuluttua olen lähdössä käymään keskustassa, ja nyt on hyvä tilaisuus testata uusia damaskeja jotka teetin mun kenkiin :)
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ruoanlaitossa minäkin D: tai no, teen nuudeleita ja paistan kanapihvejä mut kuiteski! kävin myös tänää kaupassa äidin kanssa.

testaan uutta primeria* tässä ja oon vaa sillee woooo ku ainakin nyt ensi naama näyttää ihan hyvältä 😂 also tossa äsken kans muistin mite paljon tykkään korealaisten meikkituotteiden tuoksusta D: tiättekö ku yleens niis o sellanen tosi raikas eikä liian tunkeileva tuoksu

also! mielipiteeni queenin julisteen laitosta seinälle: 6/5

* laitetaan meikkivoiteen alle eli niinku ns prepataan iho meikkivoiteelle tms
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
On Queen kyllä ihan hyvä bändi, eli laita ihmeessä juliste seinälle. :)

Ja no, mua on tänään ahdistanut sikana yks juttu, josta on oikeestaan tullut mulle trauma. :/ Kotiinpaluumatkalla sain ahdistuskohtauksen siitä.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
ruoanlaitossa minäkin D: tai no, teen nuudeleita ja paistan kanapihvejä mut kuiteski! kävin myös tänää kaupassa äidin kanssa.

testaan uutta primeria* tässä ja oon vaa sillee woooo ku ainakin nyt ensi naama näyttää ihan hyvältä 😂 also tossa äsken kans muistin mite paljon tykkään korealaisten meikkituotteiden tuoksusta D: tiättekö ku yleens niis o sellanen tosi raikas eikä liian tunkeileva tuoksu

also! mielipiteeni queenin julisteen laitosta seinälle: 6/5

* laitetaan meikkivoiteen alle eli niinku ns prepataan iho meikkivoiteelle tms
Uuhh, osaispa iteki innostua kosmetiikasta 😂 Ainut, jota joskus naamalleni teen, on rasvata ja käyttää jotain maskeja saunan jälkeen :-D

Ja joo, juliste on hieno ja on vieläpä sellanen, että ukot on siinä hyvin nuorina :-) Rogerilla ja Deakylla on kauniit kimonot päällä
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
On Queen kyllä ihan hyvä bändi, eli laita ihmeessä juliste seinälle. :)

Ja no, mua on tänään ahdistanut sikana yks juttu, josta on oikeestaan tullut mulle trauma. :/ Kotiinpaluumatkalla sain ahdistuskohtauksen siitä.
Voi, kuulostaa ikävältä D: Mullakin tänään ollu epämääränen päivä, ku pelkään, että oon saanu jostain koronan :D olo ollu vähän outo pari päivää ja nyt tänään heikottanu paikoin pahastikin :'0
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Voi, kuulostaa ikävältä D: Mullakin tänään ollu epämääränen päivä, ku pelkään, että oon saanu jostain koronan :D olo ollu vähän outo pari päivää ja nyt tänään heikottanu paikoin pahastikin :'0
Ite kun olin täs elokuun alussa laivalla, niin kuumottelin sikana, että ite saisin koronan just enne koulujen alkua. :D Mun sisko tuli kipeeks laivalla, niin kyllä kuumotus oli aika kovaa silloin. No, onneks en koronaa saanut, ja siskolla todettiin testeissä negatiivinen tulos. 🪱
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Just kun olin ehtiny intoilla seuraavasta ompeluprojektista (farkkuhaalari ♥) jota jo innoissani alottelinkin, ompelukoneen poljin kuumeni tulikuumaksi ja alko haista palaneelta eikä todennäkösestikään oo turvallista käyttää. Veisin sen näytille ja mahdollisesti korjattavaks liikkeeseen, mut liike on toistaseks suljettu eli en siis voi ommella hetkeen fml ;___; ompelu on mulle lähes jokapäivänen aktiviteetti ja voi tietysti olla ettei tota mun vanhaa käytettynä ostettua mekaanista oo tarkotettukaan siihen tarkotukseen mihin alunperin meinasin. Eli mietinnässä on että ostanko uuden/toisen koneen, varsinkin jos toi oikeesti on viallinen. Hyvä vaan googlen avulla vertailla satoja konemalleja ja arvuutella, että ostanko koneen 600 €:lla vai 1300 €:lla (joka tosin on lähes 2 kuukauden vuokra, hui), kun en voi liikkeeseen mennä kyselemään ja testaamaan koneita :/
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Just kun olin ehtiny intoilla seuraavasta ompeluprojektista (farkkuhaalari ♥) jota jo innoissani alottelinkin, ompelukoneen poljin kuumeni tulikuumaksi ja alko haista palaneelta eikä todennäkösestikään oo turvallista käyttää. Veisin sen näytille ja mahdollisesti korjattavaks liikkeeseen, mut liike on toistaseks suljettu eli en siis voi ommella hetkeen fml ;___; ompelu on mulle lähes jokapäivänen aktiviteetti ja voi tietysti olla ettei tota mun vanhaa käytettynä ostettua mekaanista oo tarkotettukaan siihen tarkotukseen mihin alunperin meinasin. Eli mietinnässä on että ostanko uuden/toisen koneen, varsinkin jos toi oikeesti on viallinen. Hyvä vaan googlen avulla vertailla satoja konemalleja ja arvuutella, että ostanko koneen 600 €:lla vai 1300 €:lla (joka tosin on lähes 2 kuukauden vuokra, hui), kun en voi liikkeeseen mennä kyselemään ja testaamaan koneita :/
Otan osaa ompelukoneen puolesta :'( Farkkuhaalarit ois kyl kivat, ku niissä vois olla chillisti ja monta eri tapaa yhistellä muita vaatteita niihin
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Otan osaa ompelukoneen puolesta :'( Farkkuhaalarit ois kyl kivat, ku niissä vois olla chillisti ja monta eri tapaa yhistellä muita vaatteita niihin
Kiitos :< epätoivosena tässä nyt katon ja mietin mitä teen. Joo oon aina haaveillu farkkuhaalareista ne on niin söpöt! Mut jostain syystä ei oo tullu koskaan hankittua ja oon kattellu niitä netistä mut ei oo löytyny sopivan tyylisiä, niin päätin kokeilla tehä ite mut puihinhan se meni heti kättelyssä. Katon jos saisin hankittua paremman koneen että saisinki ehkä joskus tehtyä ne, ellen jostain nettikirpparilta yhtäkkiä löydäki täydellisiä haalareita :unsure:
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Kiitos :< epätoivosena tässä nyt katon ja mietin mitä teen. Joo oon aina haaveillu farkkuhaalareista ne on niin söpöt! Mut jostain syystä ei oo tullu koskaan hankittua ja oon kattellu niitä netistä mut ei oo löytyny sopivan tyylisiä, niin päätin kokeilla tehä ite mut puihinhan se meni heti kättelyssä. Katon jos saisin hankittua paremman koneen että saisinki ehkä joskus tehtyä ne, ellen jostain nettikirpparilta yhtäkkiä löydäki täydellisiä haalareita :unsure:
Joo, voi olla koneelle aika haaste farkkukangas, ku se on niin paksua. Mutta onnea etsintöihin ! :)
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Jaa, se ois huomenna koronatestiin 💀 Sieltä vaan tikku nokkaan ja kuumottelemaan, jos oiski infektoitunu
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Omenapiirakka uunissa ja nyt tuntuu, että vois nousta kuume :'0 yläselkää kolottaa ja voimat poissa yh
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Pötköttelen vielä sängyssä kun kuudeksi töihin, heräsin kyllä kolmelta kun vaari soitti. Annoin kyllä kuulla kunniansa heh että ei minua noin vain saa lepoajalla herättää. Kohta kauppaan ja sit kahvi tai jotain ennen töihin menoa.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Pötköttelen vielä sängyssä kun kuudeksi töihin, heräsin kyllä kolmelta kun vaari soitti. Annoin kyllä kuulla kunniansa heh että ei minua noin vain saa lepoajalla herättää. Kohta kauppaan ja sit kahvi tai jotain ennen töihin menoa.
Huh, meikäläinen on heränny jo kaheksalta aamulla 😵 Hyvää työpäivää ! :-)
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Se koronatesti oli sit perseestä. Hoitaja, joka sen otti, oli oikein mukava ja ystävällinen, mutta jesus christ on a bicycle, se tuntu niinku se ois rouhassu puukolla mua nokkaan D: No, tulispa tulos äkkiä
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tulin juuri iltalenkiltä ja muistelin siellä lenkillä menneisyyttäni ääneen. Satoi vettä mutta onneks oli sateenvarjo.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Tulin juuri iltalenkiltä ja muistelin siellä lenkillä menneisyyttäni ääneen. Satoi vettä mutta onneks oli sateenvarjo.
Oih, ite en varmaan enää uskaltais iltalenkille :'D alkaa jo pimentymään niin, että pelottais kulkea tuolla rämeikössä
 
Ylös Pohja