homman nimi on se että meikäpoika aikoo päästä puhumaan ammattilaisille

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
hyvä että olet päättänyt hakeutua hoitoon, ei tuota kenenkään kestää kuuluisi. toivottavasti se menee hyvin. viimeisestä pystyn sanomaan, että olen samaa mieltä D:
DING DONG. onpas tää nyt. tuli mieli putsata itseni valkaisuaineella, ainakin kädet. ne ei puhdistu vedellä. ne on epäpuhtaat, vaikka mä pesen niitä tunteja. hyi helvetti
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
älä ainakaan käytä mitään, missä on jokin varoitusmerkki.
mikään muu ei puhdista. Pakko, pakko, pakko. Mä oon saastanen, pakko päästä puhtaaksi. Mä en voi olla näin. Mua ahdistaaaaaaa. Vittuuuu saippua ei auta. Eikä sitäkään enää ole, ne vitun paskat takavarikoi kaiken millä ennen puhdistauduin. Pakko saada puhdas olo.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
mikään muu ei puhdista. Pakko, pakko, pakko. Mä oon saastanen, pakko päästä puhtaaksi. Mä en voi olla näin. Mua ahdistaaaaaaa. Vittuuuu saippua ei auta. Eikä sitäkään enää ole, ne vitun paskat takavarikoi kaiken millä ennen puhdistauduin. Pakko saada puhdas olo.
no voihan. D:

olet muuten vissiin tykästynyt tuohon hmm-reaktioon.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
no voihan. D:

olet muuten vissiin tykästynyt tuohon hmm-reaktioon.
Vittu milläköhän mä nyt putsaan itseni D: pitää varmaan vittu vetää iho pois käsistä niin helpottaa. Olispa vaikka käsidesiä jos si muuta. MITEN MÄ SAAN ITSENI PUHTAAKSI

Niin olen, sopii fiiliksiini täydellisesti. Se kuvaa mun oloani. Kun ei täällä ole sellasta hullunhommaa reaktiota
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Vittu milläköhän mä nyt putsaan itseni D: pitää varmaan vittu vetää iho pois käsistä niin helpottaa. Olispa vaikka käsidesiä jos si muuta. MITEN MÄ SAAN ITSENI PUHTAAKSI

Niin olen, sopii fiiliksiini täydellisesti. Se kuvaa mun oloani. Kun ei täällä ole sellasta hullunhommaa reaktiota
koita kestää, turha kai sanoa, ettet ole saastainen kun ei ocd kuuntele järkipuhetta. jos kuuntelisi niin olisi paljon helpompaa D:


Hmm...
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
koita kestää, turha kai sanoa, ettet ole saastainen kun ei ocd kuuntele järkipuhetta. jos kuuntelisi niin olisi paljon helpompaa D:


Hmm...
Pakko pakko pakko. Haluan puhtaaksi. Jos mä kuolisin mun ruumis likaantus. Se on pakko saada puhtaaksi nyt. NYT HETI. Vaikka vittu fairylla mutta jollain. Kun kaapeissa ei ole enää mitään mikä puhdistaisi. Miten pääsen puhtaaksi, kun muuten mä kuolen kun sairastun??
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Pakko pakko pakko. Haluan puhtaaksi. Jos mä kuolisin mun ruumis likaantus. Se on pakko saada puhtaaksi nyt. NYT HETI. Vaikka vittu fairylla mutta jollain. Kun kaapeissa ei ole enää mitään mikä puhdistaisi. Miten pääsen puhtaaksi, kun muuten mä kuolen kun sairastun??
riittäisi kyllä normaali käsisaippua ja extremetapauksissa -desi. onneksi et sentään ole yksin.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
riittäisi kyllä normaali käsisaippua ja extremetapauksissa -desi. onneksi et sentään ole yksin.
Sitäkään ei ole. Ei vittu mitään. En pysty en pysty en pysty. Mä en halua, en halua, en halua. Miten vitussa tää menee tähän? Miksen mä voi olla normaali. Miksi mä olen sekasin? Miksi mun aivoista on piuha rikki
 
Ylös Pohja