Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Hommasin tatuoinnin eilen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mamiya" data-source="post: 126703" data-attributes="member: 176"><p>On kyllä ylisöpö tatuointi! Itsellä on tatuoitu vasempaan nimettömään sormus ja kihlapäivä, sit jos tulee ero niin sormi lähtee (vitsi, en kyllä tiedä mitä sillon tekisin =D). Käsivarressa myös teksti "eilinen on ohi, huomista et tunne, elä siis tätä päivää" kaikki lauseet eri rivissä. Ainoa ongelma että tatuointi tehtiin kun tekijä ja kohde olivat umpi vitun sekaisin niin rivit vähän heittelee eikä juuri muut kuin minä saa siitä selvää XD en aio tehdä sille vielä mitään, itseä ei häiritse ja on hauska muisto ensikuukausista kun tavattiin miehen kanssa. Sillon oltiin oikeasti onnellisia toistemme kanssa. Joskus jos haluaa voi tehdä peitetatuoinnin päälle, mutta en tiedä.</p><p></p><p>Tatuoinnit on kyllä kivoja, mies on niiden peitossa, ehkä 30 tatuointia yhteensä. Ainoot vapaat paikat on kaulat, kasvot sekä toinen jalkapohja. Ehkä itsekin joskus otan uusia, saa nähdä. Mutta tulevia aion harkita kunnolla, oon niin impulsiivinen ihminen niin tähän asti ei ole sitä tullut tehtyä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mamiya, post: 126703, member: 176"] On kyllä ylisöpö tatuointi! Itsellä on tatuoitu vasempaan nimettömään sormus ja kihlapäivä, sit jos tulee ero niin sormi lähtee (vitsi, en kyllä tiedä mitä sillon tekisin =D). Käsivarressa myös teksti "eilinen on ohi, huomista et tunne, elä siis tätä päivää" kaikki lauseet eri rivissä. Ainoa ongelma että tatuointi tehtiin kun tekijä ja kohde olivat umpi vitun sekaisin niin rivit vähän heittelee eikä juuri muut kuin minä saa siitä selvää XD en aio tehdä sille vielä mitään, itseä ei häiritse ja on hauska muisto ensikuukausista kun tavattiin miehen kanssa. Sillon oltiin oikeasti onnellisia toistemme kanssa. Joskus jos haluaa voi tehdä peitetatuoinnin päälle, mutta en tiedä. Tatuoinnit on kyllä kivoja, mies on niiden peitossa, ehkä 30 tatuointia yhteensä. Ainoot vapaat paikat on kaulat, kasvot sekä toinen jalkapohja. Ehkä itsekin joskus otan uusia, saa nähdä. Mutta tulevia aion harkita kunnolla, oon niin impulsiivinen ihminen niin tähän asti ei ole sitä tullut tehtyä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Hommasin tatuoinnin eilen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja