Aihe vapaa Hommasin tatuoinnin eilen

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
20221105_104755.jpg
rakastan!!! <3 Eevee oli miun lempi pokemon lapsena :3

tää on miun ihka ensimmäinen tatuointi. ensi tatska piti olla joulukuussa (27pv), mutta eilen tuli ainutlaatunen tilaisuus ottaa ilman ajanvarausta (sai vaan jonottaa kolmisen tuntii, että olin jonon etupäässä :D mutta oli sen arvosta)

oman kokemuksen mukaan tää ei sattunu, tai...no tuntunu oikeestaan miltään. lävistykset on ehottomasti pahempia (mutta siinäpä nyt X paikka oikeesti lävistyy :D), vaikkei nekään nyt pahoja siis oo (ja varsinkin, kun on ajan saatossa tottunu). inhottavinta oli se, kun se artisti pyyhki sitä mustetta kuivalla paperilla :S hyi...

nyt on vaan kauhee tatska kuume ja haluisin lisää :') joulukuussa otan miun koirasta tatskan, mutta haluisin vielä sen jälkeen ainakin jonkun hai tatuoinnin, sekä... haluisin muutaman videopeli hahmon (ne ois itelle tosi tärkeitä, kun nuoruudessa ne oli miulle spesiaaleja ja autto jaksaa eteenpäin).

no vanhemmat ei oikeestaan tykänny :D isi on tosi chilli, mutta se kun näki tän, niin rupes vähän siitä että tuhlaan rahoja tämmöseen (kumminkin oli sit fine). että tota...rupes sit äitin reaktio pelottaa :D menin kaverille, kun en halunnu olla kotona kun äiti pääs töistä. tulin kotiin takas 20 bussilla (21 maissa keskustassa päin) ja just ennen kun jäin omalle pysäkille, niin äiti laitto viestin että voin tulla kotiin näyttää tatskan, kun on jo päässy yli :') mutta sitten kun näki tän, niin ilme saman tien takas ":|" tuohon tuomitsevaan ja kysy "mikä tuo on?" :'))
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,493
Apua miten söpö 😍
Itekki tykkäsin Eeveestä tosi palijon ku olin ala-asteikänen.
Ja oon kuullu et tatskakuume on ekan tatuoinnin jäläkeen aika yleistä, munki kaveri joka vanno et ottaa vaan yhen tatskan on tähän mennessä ottanu sen ekan lisäksi jo ainaski nelijä tai viis muuta xD
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Ihana!
Ite ajattelin ottaa joskus kun oma kissa kuolee (kyllä, ajattelen tälläsiä) sen tassusta tatuoinnin koska se on laivakissa eli sillä on enemmän varpaita. Se ois sitten ihana muisto kissasta kun se on todella tärkeä. En tiiä sitten innostunko ottamaan lisää.. Pelottaa vähän se kuinka paljon se sattuu.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Apua miten söpö 😍
Itekki tykkäsin Eeveestä tosi palijon ku olin ala-asteikänen.
Ja oon kuullu et tatskakuume on ekan tatuoinnin jäläkeen aika yleistä, munki kaveri joka vanno et ottaa vaan yhen tatskan on tähän mennessä ottanu sen ekan lisäksi jo ainaski nelijä tai viis muuta xD
no on :3
ja jep, se on :D vähän sama tulee myös lävistysten kaa, kun piti ottaa vaan yks, mutta kappas keppana kun niitä onkin tullu 8 sen jälkeen :'D
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Ihana!
Ite ajattelin ottaa joskus kun oma kissa kuolee (kyllä, ajattelen tälläsiä) sen tassusta tatuoinnin koska se on laivakissa eli sillä on enemmän varpaita. Se ois sitten ihana muisto kissasta kun se on todella tärkeä. En tiiä sitten innostunko ottamaan lisää.. Pelottaa vähän se kuinka paljon se sattuu.
kiitos :3
mie aattelin kans printata oman koiran tassun ja teettää siitä sit tatskan :)! mutta sitä ennen otan toisen tatuoinnin siitä :3 kun haluun just itekkin omasta koirasta spesiaalin muiston, jota ei voi hävittää <3 ja saattaa olla, että tulee sit innostus ottaa lisää :) ja sitä kipuu ei kannata pelätä! tottakai riippuu paikasta jonne ottasit, mutta suosittelen ensi tatuointii ottaa käteen ja semmonen kohta, ettei ois suonia niin pinnalla (esim. ranne on aika herkkä, kun suonet niin pinnalla)
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
On kyllä ylisöpö tatuointi! Itsellä on tatuoitu vasempaan nimettömään sormus ja kihlapäivä, sit jos tulee ero niin sormi lähtee (vitsi, en kyllä tiedä mitä sillon tekisin =D). Käsivarressa myös teksti "eilinen on ohi, huomista et tunne, elä siis tätä päivää" kaikki lauseet eri rivissä. Ainoa ongelma että tatuointi tehtiin kun tekijä ja kohde olivat umpi vitun sekaisin niin rivit vähän heittelee eikä juuri muut kuin minä saa siitä selvää XD en aio tehdä sille vielä mitään, itseä ei häiritse ja on hauska muisto ensikuukausista kun tavattiin miehen kanssa. Sillon oltiin oikeasti onnellisia toistemme kanssa. Joskus jos haluaa voi tehdä peitetatuoinnin päälle, mutta en tiedä.

Tatuoinnit on kyllä kivoja, mies on niiden peitossa, ehkä 30 tatuointia yhteensä. Ainoot vapaat paikat on kaulat, kasvot sekä toinen jalkapohja. Ehkä itsekin joskus otan uusia, saa nähdä. Mutta tulevia aion harkita kunnolla, oon niin impulsiivinen ihminen niin tähän asti ei ole sitä tullut tehtyä.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
On kyllä ylisöpö tatuointi! Itsellä on tatuoitu vasempaan nimettömään sormus ja kihlapäivä, sit jos tulee ero niin sormi lähtee (vitsi, en kyllä tiedä mitä sillon tekisin =D). Käsivarressa myös teksti "eilinen on ohi, huomista et tunne, elä siis tätä päivää" kaikki lauseet eri rivissä. Ainoa ongelma että tatuointi tehtiin kun tekijä ja kohde olivat umpi vitun sekaisin niin rivit vähän heittelee eikä juuri muut kuin minä saa siitä selvää XD en aio tehdä sille vielä mitään, itseä ei häiritse ja on hauska muisto ensikuukausista kun tavattiin miehen kanssa. Sillon oltiin oikeasti onnellisia toistemme kanssa. Joskus jos haluaa voi tehdä peitetatuoinnin päälle, mutta en tiedä.

Tatuoinnit on kyllä kivoja, mies on niiden peitossa, ehkä 30 tatuointia yhteensä. Ainoot vapaat paikat on kaulat, kasvot sekä toinen jalkapohja. Ehkä itsekin joskus otan uusia, saa nähdä. Mutta tulevia aion harkita kunnolla, oon niin impulsiivinen ihminen niin tähän asti ei ole sitä tullut tehtyä.
voi kiitos :3 nyt on toinen aika varattuna :D alle kaks viikkoo (ranteeseen semmonen kummitus. ...noh, siitä tulee päivitys sit :D).
oi ei, on kyllä ihana idea :3 jos ero tulis, niin sit se tulee! toki en lähtis kumppanin nimee kirjottaa mihinkään käsivarteen :D mutta tommonen sormus on muutenkin pieni :)! ja tällä hetkellä hyvin merkityksellinen.
voi apua, voin kuvitella ::D mutta onpahan senkin tatskan takana sit hauska tarina :D ja tosiaan tuo hyviä muistoja esille :) ...ja jos kukaan muu ei saa siitä selvää, niin voitpahan jokaselle sanoo eri lauseen :D

ne on!!! oho, miten paljon tatskoja! sama homma täällä :') oon itekkin sen verran impulsiivinen, mutta eipä oo vielä mitään tyhmää tullu otettuu ja tulevaisuuden ideat on myös järkeviä :)!
 
Ylös Pohja