Aihe vapaa Housut repesi töissä tänään

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Snif snif mikä kamala kohtalo... Kyykkäsin alas tutkimaan yhtä potilassängyn vipua ja ritinä vain kuului, kun pikkuhousuni paljastuivat työkavereille ja sille potilaalle...

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Sentään oli perus mustat pikkuhousut päällä niin eivät erottuneet tummansinisiä työvaatteita vasten niin räikeästi... Jos olisi ollut jotkut punaiset nahkaiset stringit päällä niin HUH HUH

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Oli muutenkin ihme töhöilyä koko päivä, jäätiin mm. oven väliin sängyn kanssa eristyspotilasta kuljettaessa, melkein hirtin itseni tehohoitopotilaan monitorijohtoihin ja unohdin avata varjoaineruiskun hanan kerran. Ei pitäisi päästää minua perjantaisin TÖIHIM,,,

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Sentään oli perus mustat pikkuhousut päällä niin eivät erottuneet tummansinisiä työvaatteita vasten niin räikeästi... Jos olisi ollut jotkut punaiset nahkaiset stringit päällä niin HUH HUH
No kai tuota pahempi olisi ollut jotkut vaaleat, joista erottuisi jarruraidat?

Reaktioarvo
949
Huhhuh mitäs teit sitten ku housut oli revenny D:

Mulla kerran repes heti koulupäivän jälkeen repes farkut ko istuin sängylle ja mietin vaan että onneks ei koulussa :D

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Huhhuh mitäs teit sitten ku housut oli revenny D:

Mulla kerran repes heti koulupäivän jälkeen repes farkut ko istuin sängylle ja mietin vaan että onneks ei koulussa :D
Kävin vessassa vaihtamassa housut, onneksi täällä on muutamat työvaatteet varastossa tämmöisiä tilanteita varten.

Ja olipa hyvä ajoitus jos kotiin kerkesit!

Ylös Pohja