Aihe vapaa Huh

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
I mean HUH 😭🔥

ei mitään ateez ja stray kids ja pentagon vaan tuhoo mua..

Kiitos.........

Eih

Ja onko muita hmm en ees tiiä tho ei välttämättä

Ehk mamamoo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
No okei vittu bts myös koska hobi (vieläkin voi vittu?????) mut ei muita........ Ei muita....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Alan oikeest olla sitä mieltä et elämä on periaatteessa vaan jotakin unta tai jotain...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
No ei HYVÄNEN AIKA MITEN tärkeä biisi tämä eräs

Ja mr brightside 🤔 apua

Ei

Mutta silti

En tiedä

Koska.

Apua :D

Herranjestas miten paljon ajattelen hobia (ja tietty hui ja han jisung ainakin).

Ummmmmmm.

MITÄ :DDDDDD alkoi naurattamaan kun äsken alkoi soida don't stop believin ja oikeasti itkettää kun tulee se yks vidi mieleen ja ah en edes muista. Muistan vain sen että katoin sitä + sitä yhtä toista ja nauroin ja suurinpiirtein kävelin edestakasin ja mietin varmaan jotain villua?? Siis mikä ihmeen tarkotus tällä kaikella on XDDDDDDDD se ajanjakso oli kyllä niin hulvaton että en tiedä mikä hemmetin tarkotus sillä oli :DDDDDDDDDF

Ah EI :D jokainen biisi on taas niin hypertiloja aiheuttava

Ughghhhhhhh kaikella on oltava tarkotus

Ughhhhhhhhhhhhhhhhhhh miks sillon oli villu ja dave??????? Tyyliin????????? Ja nyt on hobi ja hui ja han jisung ja

Tai no sillonkin oli kyl varmaan hobi ainakin.

Oon niin tolkuttoman väsyny ja otin jo melatoniin (en osaa kirjottaa) mutta en voi nukkua?????????? Apuaaaaa

Oon ennemmin hypertilassa vaikka otin vittu melatoniinin XDDDVDJDKDKDKDLDLDL KIITOS

mitä järkeä siinä on.



Mikä on mun seksuaalisuus. Ok no siis biseksuaali mutta ajattelen sen niin jotenkin silleen vaikeesti että en periaatteessa halua olla mutta sitten kuitenkin oon. Niiku et periaatteessa oon biseksuaali mutta ajattelen sen vaan jotenkin silleen tyhmästi (niinku ajattelen kaikki asiat tyhmästi).

Haluuks joku kertoomiks edes kuuntelen rakkauslauluja kunne useimmiten saa surulliseksi kuitenkin.

Ei Herranen aika ku näin taas niin outoo unta muuten. Mietin heti ku heräsin et mitä nyt TAAS. ku tavallaan se ei edes ahdistanut (se oli ehk vähän seksuaalinen osittain myös niin siks ois luullu et se ois ahistanu ihan kauheesti) mut en tiiä et ahistaakse nyt sitten kuitenkin kun ajattelen sitä. Tai ei ehkä se uni itsessään mut seksuaalisuus muuten tietty. En tiiä miks se uni ei sitten ollu niin kamalaa kun joskus nekin tuntuu kamalilta mutta ei näköjään aina. Mutta emt. Tai sillee en koe siinä mitään hirveen ahdistavaa ehkä vaan vähän outoa et miks yleensä näin sellasta unta. Eikä pelkästään se seksuaalinwn puoli ollu outo vaan se koko uni 😂 like pls 😂

Mut ehkä se ei siks unissa ahdista (ainakaan joka kerta?) Koska se on kuitenkin vaan unta. Vaikka unet saattaa tuntua todellisilta niin jotenkin niissä se ei vaan oo sellasta samanlaista tai ehkä mul on jotenki mukamas turvallisempi olo siinä. Mutta jos valveilla yrittäisin mitään seksuaalista niin eeeeeeei :D ajatuskin on sellanen että come on mitä nyt taas. Ja sitä paitsi nyt jo tiedän ettei se tee hyvää mun mielenterveydelle kun ennen olin ihan kujalla ja ihmettelin et miks kaikki seksuaalinen muka ahdistaa, että ei se nyt siitä voi johtua tai jotain kun ei se muitakaan ihmisiä ahdista. Nyt oon tajunnut että sehän mun mielenterveyttä tuhoaa joten nope. Ja honestly en edes kaipaa mitään seksuaalista toimintaa valve elämässäni. Tai toki osa must on joistain ihastuksista tavallaan sillee omg so hot mut en oikee tiiä 🤔 oon vähän hämmentynyt siitä koska en tiiä onko se sitten kuitenkaan sellasta haluu vai ei. Ehkä se on jonkinlaista halua. Mut se nyt vaan on tämmöstä 😂 ja nii. Mut en vaa usko et todellisuudes pystyisin koskaan siihen :D miks mä vaa kuvittelen sen et jos ois tilaisuus in real life nii todennäköisesti vaa alkaisin itkee like,,,, pls. Traumat. Mutta unissa jos panee jonkun kanssa niin se ei vissiin sit aina ahdista. Mut todellisuudes oisin ihan "😬" hrrrrrr inhottaa xD ja plus ei niitä seksuaalisia unia oo välttämättä niin usein et se ois kauheen ahistavaa ehk jos niit ois ihan koko ajan ni sitten oisin varmaan sillee ei vittu en jaksa tätä teemaa jälleen 😂😂😂😂 what.

Oikeest huudan pääni sisällä atm vaan :DDDDDD eih puhuin oikeest yhen ammattilaisen kaa tai semmosen joka tietää näist traumajutuist jotain niiin..... LMAOOOOO se oikeesti tyyliin suositteli mulle traumaterapiaa siis sitä jotain silmänliiketerapiaa mut puhuttiin ihan toisest traumasta (se ite puhu siitä traumana joten kai ae sitten lasketaa traumaks) mut en tiedä nyt kun mietin näitä seksuaalisia traumoja myös LMAOOO vaikka wn tiedä lasketaanko se traumaksi mutta ääööööö ainakin se aiheutti ahdistusta silloin ja öö nykyäänkin i guessssssssssssss. Oikeesti se tuntuu liian ns isolta puhua siitä traumana mutta joka tapauksessa

Enkä kyllä tiedä johtuuko tää ällötys niinku mistä. Mut kuitenkin. Joka tapauksessa se on aika pahaa. Mutta ei kyl aina. Mut. En tiiä.

En tiiä.

En tiiä oikeest mitä olin kirjoittamassa :D huutista.

Ajattelen vaa chanii ja hobii ei vittu. Pls. Yritä ees.

Emt ootan vielki koko ajan et herään jostai unest tai jotain. Tää on ihan vitu sekavaa.

Siis miten voin tykätä chanist oh god siis kuinka monta näitä oikein on joita mietin tässä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Ughhhh taas can't control myself

Muistoja herättävä kappale kyllä. On sitä kuunneltu tässä. Tänä vuonna. Lmao tää vuosi XDDDDD nyt jo varmaan tuntenu enemmän ahdistusta tän vuoden aikana ku koko viime vuonna yhteensä xd huudan

Juu huutista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Siis oikeesti se kohta kun rakastuin huihin oli varmaan pahinta ikinä

Jopa pahempaa kuin mun traumani no ok en tiiä.

Mut se tuska. Mä vaa itkin niin paljon et mä vieläkin mietin et oonko ikinä itkeny ketään mun ihastusta niinku itkin huita?????? Tiedän et oon itkeny paljo muidenkin takii mut mate se oli niin järkyttävää. Se oli vaa ehkä kaikista voimakkain sydänsurukokemus mitä oon tuntenu. Siis niinku tyyliin se yks päivä. Tasan se yks päivä kun kuuntelin tiettyjä biisejä ja itkin niin paljon et tuntu et se ei lopu.

Et seuraavan kerran kun joku sanoo et julkkisihastukset ei oo niinkään oikeita ihastuksia niin huudan suoraa huutoa........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Et seuraavan kerran kun joku sanoo et julkkisihastukset ei oo niinkään oikeita ihastuksia niin huudan suoraa huutoa.......
Koska honestly KAIKKI mun tuskallisimmat rakkaudet on ollu julkkiksia. On ollu muitakin tuskallisia varsinkin opettajia mut muitakin kyl ehkä mut ne kaikista tuskasimmat on kyl julkkiksia i think????????? Ehk kuitenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Koska honestly KAIKKI mun tuskallisimmat rakkaudet on ollu julkkiksia. On ollu muitakin tuskallisia varsinkin opettajia mut muitakin kyl ehkä mut ne kaikista tuskasimmat on kyl julkkiksia i think????????? Ehk kuitenkin.
Ei irl ihastukset pysty tuottamaan sellasta tuskaa mulle lmao 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Miks kuuntelen tiktakkia seis 😭😭😭😭😭😭 hehe Emppu. Ajattelen sitäkin näköjään vähän mut ko näiden biisujen kuuntelu tuo sen vaan mieleen lmao. Thanks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Ööö ei???????

Tää on niin kamalaa.

Tämäkin biisi on vieläkin vaan niin liikaa lmao en oo nyt hirveesti kuunnellut tota hetkeen niin AUTS:

Se on aina se ku vähää aikaa ei kuuntele jotai ja sit kuulee sen niin se osuu ja sattuu. Etenkin jos se on tämmönen perkeleen biisi joka liittyy omiin komplekseihin lmao. Huh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Höh. Aina mietin tota idioottia. Tarkotan siis hyukaa. Se on ollu niinku suurinpiirtein helmikuun alusta ja vieläkin oon totaalisen rakastunut. Ei huutista nyt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Höh. Aina mietin tota idioottia. Tarkotan siis hyukaa. Se on ollu niinku suurinpiirtein helmikuun alusta ja vieläkin oon totaalisen rakastunut. Ei huutista nyt.
Ei hemmetti. Mua naurattaa kun hobi ja suga on mua 4 ja 5 vuotta vanhempia, ja sit on Kai joka on mua 4 vuotta NUOREMPI. Lmao. En ymmärrä. Ihan randomilla menee nää preferenssit näköjään. Eikä mulla periaatteessa edes ole tällä hetkellä ketään sillee kunnol vanhempaa (tittelini ei siis pidä paikkaansa lmao) vaikka näin kyllä timpasta vissiin unta mutta se nyt on jääny atm silti noiden yksien varjoon. Taisin nähä joonaksest unta myös mutta vitut mä siitäkään tykkään. En tajuu mitä tääl tapahtuu xd muutenki oon alkanu tykkää melkein kokonaan vaa tämmösist nuoremmist tyypeistä. No ei nyt täysin mutta. Jostain syystä aattelen tosi vähän muita ku kpop tyyppei. I guess? Sit mua häiritsee koska hanse ? Olin niin totaalisen rakastunut siihen mut en oo varma oonko vieläkin koska tuntuu et oisin mut hitto ei mul voi olla näin montaa ihastusta paitsi että on. Ainakin hanse, hui, suga, hobi, kai, chan, han. En tiiä muista. Ja kiva ku soi päässä shine nii ei ny vittu. Tuntuu et oksennan ja on jotenki nii paha olo. Shine on muutenki biisi joka saa mulle huonon olon tai ei nyt sinänsä mut muistot siitä on jotain saatanaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
En tajuu oikeesti näit juttuja.

Kaikist näistä ekana räjähti käsii hobi-juttu, tietenkin. Se oli se eka mikä tuntu niiku tosi isolta jutulta. Mut sit chanii ja sugaa en osaa oikee sijottaa mihinkään koska ne on ollu nii sekavia koska mul on ollu isoi tunteit niitä kohtaan mut en osaa vaa sanoo et millon. Mut ehkä ne ei oo räjähtänyt silti yhtä pahasti käsiin ku nää muut???? Isoi tunteit mut ei ehkä ihan yhtä isoi ku muita kohtaan? Ku en osaa osottaa sillee mitää tiettyy hetkee et oisin ollu sillee wow okei nyt tää on tosi paha tää case. Muista mul on jotenki sillai se tietty tunne ollu et okei nyt tää on vitun huge.

Ehk sit noista seuraavana oli kai. Se oli tosiaa vast siin helmikuus. Totaalinen rakastumine D: not good. Sit seuraava oli varmaan hanse, se oli varmaan maaliskuuta. Sit hui ja sekin oli maaliskuuta mun mielestä koska ne oli ihan peräkkäin koska katoin gotoeta joka oli ilmeisesti syy että miks rakastuin niihi molempii. Ja sit oikeestaa nyt vast ihan viime päivinä han on alkanut tuntuu sellaselt et vittu tää alkaa olee jo turhan iso case tääki. On se aikasemmin ollu mut tavallaan nyt vasta ehkä enemmän? Eli on kyl todella tiheästi ollu näit casei. Sit jos lasketaan vielä muitakin kuten esim gd niin.... Seki oli ehk helmikuus. Tai maaliskus. Ja oli kyl nii instant rakastumine. En tiiä tykkäänkö siitä vielä. Se on ristiriitasta. Tavallaan en ja tavallaan joo.

Noniin ja nyt alan koht itkee. Eli ei ois pitäny miettii koko asiaa mut jepjep. Nää on vaa liian isoi tunteit ollu sillon ja nytkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Niiku mitä vittua aina. Aina sama kaava niiku täysin. Since ala-aste tää on ollu tämmöstä tiheetä rakastumista millon kehenkin ja aina niin voimakasta että koko ajan pitää olla itkemäs. Ja osaan sanoa suurinpiirtein että kenestä kaikki lähti sillon ala-asteel. Tai yleensä aattelen sen sillee et Kari on ollu se mist kaikki on lähtenyt (olin 12) mut sitä ennenkin oli kyl kaikkee mut se oli ehkä eka sellane mikä tuntu sairaan isolta. Nojoo, oli mulla ennen sitä muutamia ihastuksia koulust (eikä ne ollu ees opei, mut tyylii eka opeihastus tais tulla siin karin jälkeen vähän niinku). Huutista.

Mut et tätä tää on nyt sit ollu.

Ja niiku luoja sitäki aikaa ku timppaan alettii kunnol rakastua (joulukuu 2020) se oli aivan..... :D kamalaa.

Miten se vaa voi olla aina niin. Saatana en edes tiedä. Mut siis? :Dddddddd

Sillon oli ihan hirveet tuskat huin ja hansen ja taeilin takia (jep en ole unohtanut sitäkään sankaria mutta idk) ja nyt taas kai. Ja no kaikki muutkin. No ei kai nuokaan oo loppunu mihinkään. Taeilista en kyl tiiä. En tiiiiä. Okei kyl mä sitä ajattelen vittu xD mut sit jinhost mul jäi ihan karsee olo siit yhest unest mut en mä sillee ajattele sitä mut vittu se yks uni. Alan oikeest itkee ja parkuu. Siis se oli vaan sellane mis jinho yhtäkkiä kääns katseensa muhun ja jotai hymyili siin ja ei vittu se oli kamalaa. Ehkä mä siitäkin tykkään viel emt? Törkeen paljon näit.

Ja edelleen soi shine :D jeesjees. Uskomatonta vittu :D
 
Ylös Pohja