Huhhuh mikä b*rgeroinnin maailmanennätys päivä tänään on ollut

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ensin ihan heti aamusta oon ihan ku joku boomer/muuten vaan idiootti teamsin kanssa ku en löydä linkkiä virtuaalikokoukseen joka olikin viestissä jossa oli ”näytä enemmän” painike jonka sivuutin jostain syystä. Open joutu laittaa ihan viestiä että löydänkö mä sitä ja laitto kuvan just siitä viestistä minkä koko ajan luin, jossa oli se linkki. Ärsyttää.

Sitten en tajunnut että Tokmannin vesiväripaperi on liian ohutta ja meninkin maalaamaan mun piirustuksen toiselle puolelle ja sitten se väri meni läpi siitä ja vieläpä piirustuksen päälle. Noh, onneks kuitenkin sain uuden idean siihen eli ei mitenkään kamala moka ollutkaan.

Sitten b*rgeroin sanomalla jotain hyvin kiusallista teamsissa mut onneks siinä ei ollu ku vaan kolme tyyppiä mun lisäksi eikä koko luokka kuullut.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,967
Reaktioarvo
8,471
En oikein pidä, että tuollaista termiä kuten burgerointi käytetään värittämään keskustelua kun kärsin burgerismista ja olen rakentanut identiteettini sen ympärille, eikä ole todellakaan kiva että sitä käytetään kuin sukkia..
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En oikein pidä, että tuollaista termiä kuten burgerointi käytetään värittämään keskustelua kun kärsin burgerismista ja olen rakentanut identiteettini sen ympärille, eikä ole todellakaan kiva että sitä käytetään kuin sukkia..
Entä jos käytän sitä puhuttaessa itsestäni? Voiko sekin olla jostain loukkaavaa?
 
Ylös Pohja